Mire gondolsz? Milyen tények?
Még egyszer leírom: volt egy cikk, ami részben* egybevág az akkumulátor hidegben való működéséről tanultakkal, de te a mérleg másik serpenyőjébe azt teszed, hogy kamu, mert nem is.
Ugye belátod, hogy ez, így hát...
Nem kötekszem - a teféléd így fogja fel, ez tény - egyszerűen a számoknak, a szememnek, a tapasztalatomnak azért minden másnál jobban hiszek.
Ha nem fogadom el a te érveidet, mert ellentmond a józan észnek, a tanultaknak, azt ne értelmezd már úgy, hogy kötekszem. De ha valami nem tiszta a régmúltból, kérdezz rá még egyszer.
Van ugye a linkben szereplő írás. Állít valamit, erre azt írod, hogy nem igaz. El kéne fogadnia bárkinek is? A probléma szerintem ott van, hogy a felhasználók nem tudják kezelni azt a problémát, hogy bizonyos körülmények között újra kell gondolni az üzemeltetéssel kapcsolatosakat.
A villanyautókkal kapcsolatban ha visszagondolsz, SOHASEM a villany volt a baj, hanem az, hogy olyan mértékben kellene átalakítani a használatához szükséges gondolkodást, szokást, olyan mértékben kell feladni a kényelmes használat bizonyos aspektusait, amit visszalépésként él meg az ember.
igaz nem rendelkezem akkora íkúval mint te de most itt már a kérdést sem értem 😅
Nem nézegettem folszvágen újautó árakat de ha egy családi kombi rönó megán 17 millió akkor egy passzát is van biztosan 20 misi annak mennyi az értéke 4 év után 22?
Köcsögnek köcsög vagy,de hogy én még száguldó teslát nem láttam,egy olyan esetem volt amit száguldozásnak neveznék,mikor a barom ráált a 70re,és ennyivel ment mindenhol,így fordult elő hogy megelőztem majd lakotterületen visszaelőzött,aztán lakotterületen kívül megint visszaelőztem,aztán soha többet nem láttam.
Gördülési és légellenállást növeli. Hosszabb utakon feltűnő, mert a Tesla az útvonalon megengedett sebesség, domborzat és időjárás figyelembe vételével kiszámolja, hogy mekkora töltöttséggel fogsz odaérni. Én úgy 10% pluszt szoktam rátölteni, mert akkor lehet neki nyomni. Viszont van hogy elkezd pánikolni útközben hogy nem lesz elég. Onnan tudom, hogy valahol az útvonalon esik az eső. De aztán ahogy elvonul visszamegy és nincs gond. Ha meg tényleg van olyan eső ami probléma, akkor azért nincs probléma, mert akkor meg úgy is lassítani kell, és az meg javít annyit a fogyasztáson, hogy hazaérjek gond nélkül. Ezért kell mindig gyorsan menni, mert a 150-ből lassítok vissza 130-ra, akkor még mindig nem mondhatják, hogy fillért baszok a kamion mögött 🤣 Akkor csak a száguldozó köcsög Teslás vagyok 🤣
hát biztosan úgy van ahogy mondjátok. Nektek már elég nagy a tapasztalatotok villanyautó terén 😅
Napelemre akkor ugorhatunk? Mert, hogy idő van azt is leszólni (óranézegetős)
🤣 csak az első filmbe néztem bele, ahogy a néger becsukja a teszla ajtaját majd méltatlankodik 😅
Ezek megjátszott beállított jelenetek 😂 Nyílván musk ellen. Próbálják a biznict rontani ez láthatóan nem szól másról(kezeit széttáró)
Voltak buzik bőven csak nem nyilvánosan mivel büntetendő volt, ismertem párat a munkahelyeimen és egy olyat aki pénzért ment a rudasba, tehát voltak bujkálva.
Na ez legalább korrekt megállapítás. Azok tényleg lassan csordogálnak a kis akku miatt, főleg ha messzire kell menni, és éppen ezért valóban az említett benzineseket váltják.
És megint csak tévedsz, a képzeleted alapján bemagyarázva magadnak, hogy ez mekkora probléma. Aki meg mást állít csak saját magát csapja be. 🤣 még szerencse hogy te nem teszel ilyet.
6ezerért felesleges.
FaceBookon van sok hülye. De sok esetben mint Freelac is előre eldönti hogy szar, aztán arról nagyszerűen meggyőzi magát félinformációkkal. Amikor megpróbálom felvilágosítani, saját tapasztalat alapján, hogy ez a valóságban hogy van, akkor meg jön hogy cseréljem az asszonyt kecskére, de neki akkor is igaza van, mert ő olyan okos hogy mindent IS jobban tud.
Na ebből szoktak a konfliktusok lenni.
Olyan esetben ha valaki valóban érdeklődik, annak el tudom mondani az előnyöket, hátrányokat, kockázatokat.
Ennél a chicagói tesla halálnál annyi volt hogy lerohadt egy darab töltőállomás, és ebből csináltak hírt, aztán az összes Tesla gyülölő ezen örömködik. Jó mondjuk amikor sorállás volt a benzinkúton és azt vadászta mindenki hol maradt még benzin, én is nagyon röhögtem meg dörgöltem a Freelac félék orra alá 🤣
Tesla töltői elég stabilak és ugye egy helyszínen minimum 6 oszlop van, így ha meg is hibásodik néhány nem okoz túl nagy gondot.
Inkább a szolgáltató problémájára tippelnék, hogy nem bírták a vezetékek a hideget, vagy jeget, mert amúgy elég gyakran van arra áramszünet.
De mindjárt rákérdezek a Chicagói Teslás ismerősnél mi a szitu.
Még egyszer leírom: volt egy cikk, ami részben* egybevág az akkumulátor hidegben való működéséről tanultakkal, de te a mérleg másik serpenyőjébe azt teszed, hogy kamu, mert nem is.
Ugye belátod, hogy ez, így hát...