Ahhoz hozzá vagyok szokva itt vidéken, nem emeli meg a pulzusom.
Csak eddig 1.0-ás Swiftek, Daewoo Tico-k, Marutik meg Chevy Sparkok csinálták, most meg Zoék és Leaf-ek is. :D
azt nem sikerült még kifejleszteni amitől a cigányok meddők lesznek? Ilyen vakcina vásárlását a kormánynak akár nagyobb összeggel támogatnám is 😅 és egész biztos vagyok benne, ha lenne egy nyilvános számlaszám igen gyorsan szaporodna rajta a pénz 😂
Én is látom a kádár világának az előnyeit, legalábbis a mostanihoz képest. Se buzik, se képernyő előtti elbutulás.
Viszont azt soha nem bocsájtom meg nekik, hogy kis hülye révén a kibaszott PEZ cukorkáért a dollárosbolt kirakata előtt csurgattam a nyálam, mintha az megdöntötte volna a rendszert, hogy ilyen termékekhez hozzá lehetett volna a pórnépnek is jutni.
Azt már csak szőrmentén jegyzem meg, hogy a fateromhoz képest mennyivel másabbul élt az a kőműves, aki ugyan nem rakott egy téglával sem többet a fal tetejére, csak éppen 200 km-el nyugatabbra tette ugyanezt, légvonalban.
Alapvetően ezért a két dologért a komcsikat és azoknak a leszármazottjait, a tolvaj lipppsik fizikai megsemmisítését sem tartom túlzásnak.
Mindenki megmagyarázni próbálja a saját befektetését, ezzel nincs is baj. A Motul olajosok is így tesznek a Castrolosokkal szemben, de a villanyautósok más léptékben képesek ezt művelni...
Nekem pedig az autó árát nem figyelembe véve, pont és csak a töltés problematikája zavar. Igaz, ha belegondolok, ez pont le is fedi a problémák 100 %-t.
Nem mondtam, hogy nem az.
De a Kádár-rendszer mellett is lehet érvelni azzal, hogy háromhatvan volt a kenyér, a piros szimfi meg négyötven - aztán vagy elég a befogadónak ennyi, vagy nem :D
Nagyjából jól leirtad a társadalmi körképet😃 ismerek pár ilyet😃 illetve többnyire csak ilyet😃 lássák....és képesek egymással versenyezni ki milyet vesz😃
blődinek is kötelező lett volna oszt mégse. Azért én meg nem csináltattam magamból szitát, hogy külföldiába járogassak minden lehet halasztani(kezeit széttáró) Mint az életmentő műtéteket is(gondolkodós) ez csak egy ócska kifogás a részedről(kezeit széttáró) bedőltél, mert fasz voltál aztán hamarosan az lesz a halom oltásodnak a következménye, hogy bezsákoznak meg felcédulázzák a nagy láb ujjad 😅
Látom időnként a villanyautósok megnyilvánulásait. Kicsit úgy vagyok vele, hogy érzem benne az igazság magját, egyik-másik érvük érvényes is, el is fogadom, de az egész képet nézve valahogy mégsem vagyok meggyőzve.
Teszem hozzá, ez online van - akiket élőben ismerek, azoknak a zöldülés és az olcsó üzemeltetés harmadrendű faktor, sokkal inkább a "lássák, hogy futja rá" a zöld rendszámos autó vásárlásának az elsődleges, az agresszív előzgetős közúti "alázás" meg a másodlagos oka.
(De nem is számít, hogy meg vagyok-e győzve: ha érdekelne a kérdés se vennék évi 4-6 ezer kilométerért EV-t.)
baszki elég jó átütő ereje van. A gyakorló vesszővel 30 méterről keresztbe lőttük a sufnit a tanyán gyerekkoromba 😅
igaz ez 2* 2 cm es deszkát jelentett de az azért na(kezeit széttáró) Egy emberen ha nem érne csontot úgy átszaladna rajta mint a fene.
inike azért mert ez nem csigás attól még nem gyerekjáték ám(ujjával nemet mutató) Egyszer találtam róla videót a jutubon a faszi mérte a nyíl kezdősebességét valami 250-260 km/ rémlik(szemeit körbeforgató)
Őt a saját lehetőségei miatt ez nem hozza tűzbe úgy vélem, amúgy védené a mundér becsületét, de tudja, ha teszi, akkor a koncepciót igazzá konvertálja.
Én úgy gondolom, egy ilyen léptékű változáskor természetes az átmeneti időszakban a problémák megjelenése. Itt is sokan írták, hogy új fejlesztésű motoroknál erős bátorság kell az első sorozatból meríteni.
Ami nem tetszik, az a villanyautósok sorából áradó, illogikus, nagy méretű, némely esetben tényeket semmibe vevő optimista szemlélet, amely egyeseknél a szembesítések esetén verbális agresszióban csúcsosodik ki.
Lehet itt is visszalapozni, sőt - most feladom a leckét - várhatóan most is kitörne, csak éppen ezt olvasva, okosan nem állnak bele, de a feszültség gyűlik a tulajdonosokban.
Csak eddig 1.0-ás Swiftek, Daewoo Tico-k, Marutik meg Chevy Sparkok csinálták, most meg Zoék és Leaf-ek is. :D
Viszont azt soha nem bocsájtom meg nekik, hogy kis hülye révén a kibaszott PEZ cukorkáért a dollárosbolt kirakata előtt csurgattam a nyálam, mintha az megdöntötte volna a rendszert, hogy ilyen termékekhez hozzá lehetett volna a pórnépnek is jutni.
Azt már csak szőrmentén jegyzem meg, hogy a fateromhoz képest mennyivel másabbul élt az a kőműves, aki ugyan nem rakott egy téglával sem többet a fal tetejére, csak éppen 200 km-el nyugatabbra tette ugyanezt, légvonalban.
Alapvetően ezért a két dologért a komcsikat és azoknak a leszármazottjait, a tolvaj lipppsik fizikai megsemmisítését sem tartom túlzásnak.
Nekem pedig az autó árát nem figyelembe véve, pont és csak a töltés problematikája zavar. Igaz, ha belegondolok, ez pont le is fedi a problémák 100 %-t.
De a Kádár-rendszer mellett is lehet érvelni azzal, hogy háromhatvan volt a kenyér, a piros szimfi meg négyötven - aztán vagy elég a befogadónak ennyi, vagy nem :D
Teszem hozzá, ez online van - akiket élőben ismerek, azoknak a zöldülés és az olcsó üzemeltetés harmadrendű faktor, sokkal inkább a "lássák, hogy futja rá" a zöld rendszámos autó vásárlásának az elsődleges, az agresszív előzgetős közúti "alázás" meg a másodlagos oka.
(De nem is számít, hogy meg vagyok-e győzve: ha érdekelne a kérdés se vennék évi 4-6 ezer kilométerért EV-t.)
igaz ez 2* 2 cm es deszkát jelentett de az azért na(kezeit széttáró) Egy emberen ha nem érne csontot úgy átszaladna rajta mint a fene.
inike azért mert ez nem csigás attól még nem gyerekjáték ám(ujjával nemet mutató) Egyszer találtam róla videót a jutubon a faszi mérte a nyíl kezdősebességét valami 250-260 km/ rémlik(szemeit körbeforgató)
:-D
Ami nem tetszik, az a villanyautósok sorából áradó, illogikus, nagy méretű, némely esetben tényeket semmibe vevő optimista szemlélet, amely egyeseknél a szembesítések esetén verbális agresszióban csúcsosodik ki.
Lehet itt is visszalapozni, sőt - most feladom a leckét - várhatóan most is kitörne, csak éppen ezt olvasva, okosan nem állnak bele, de a feszültség gyűlik a tulajdonosokban.