Ja,meg akkor még kalkuláld bele hogy útközben a tervezett töltési helyen foglalt a töltő,és várnod kell rá.Értem én,mindig az a duma hogy "de hányszor mész évente ekkora távot?",teljesen mindegy hány alkalom,ha csak egy,annál az egynél mi a megoldás?Béreljek autót?
Igen, én is ismerem ezeket a handris féle marketing dumákat 😆 mind igaz, csak nem egyszerre 😁
600 km? igen, a legdrágább verzióval, szép óvatosba, mert ha 150-el tolod, akkor 400 se lesz.
5 perces töltés? Igen, van olyan, 3 helyen Ejrópában 😃 ami biztos nem esik neked útba, és nem jókor, és nem tudod megfizetni, meg ezt az iramú töltést csak a legújabb-legdrágább verdák tudják (és azok se szeretik)
Nagy távnál nehéz megoldani, hiába nyelsz akkorát, mint Maya Gold 😄
Pl. Genf tőlünk kb. 1400 km. Az benzinessel is 16 óra volt, pedig a felső határon (vagy felette) megyek mindig, és keveset állunk meg. Ez villannyal min. 3, de inkább 4 töltés, vagyis 3 plusz óra. Számoljuk bele azt is, hogy a villanyosok nem mennek annyira, mert akkor nagyon zuhan a hatótáv, szóval azzal az út kb. 20-22 óra, ami már nem fér be egy napba (csak mazochistáknak) Mgyarul útközben kell egyet aludni, vagyis a kirándulás rögtön 2 plusz nap. Ennek is ára van, meg az időnek is, szóval a villanyos lesz a drágább.
gyereknek van egy teslás ismerőse az tényleg el tud menni 600 km távot mert többször is tesztelték
szóval van olyan kocsi ami el tud menni messzire is
ahogy nézem a gyártók most elég jól ráfeküdtek a gyors töltésre már ott tartanak hogy 5 perc akatt 200 km távokat tudnak tölteni
Viszont ha fordítva gondolkodunk kicsit akkor jó a villany nagyon, csak ilyenkor, nagy távoknál kell egy nagyot nyelni és rászánni az időt. Évente 1-2alkalommal szerintem belefér.
Nekem a kocsik közlekedési eszközök mert nincs pénzem keresztbecsapatós kocsira. Nagyjából 99%ban 200km-nél kisebb távon használom, hibátlan lenne a villanyos nekemnis.
Nem lepett meg - ezzel csak azt akartam mondani, hogy a villanyautó még mindig nincs kész - mondjon bármit is az e-lobbi. Nem tart még ott, hogy kompromisszum nélkül és mindenre lehessen használni.
Most, hogy a villámon ilyen drága tölteni, kicsit szíven is szúrták. Viszont ha nem mennék 200 km-nél messzebbre, eszembe nem jutna mást venni.
Tudsz rajta akksit cserélni?Tudsz.Tehát lehet folyamatosan haszálni.Ne mossuk össze már a két dolgot.Az autón kívül bármit tudsz használat közben tölteni,és/vagy akksit cserélni rajta.
ezek okyan meglepő dolgok mint hogy az akkus fúrógépnek nem bírja az akkuja a 8 órás műszakot... ráadásul még töltögetni kell....szörnyű....
mégis kurva sokan vesznek akkus fúrót
hát ami azt illeti, én nem vagyok villany utáló, de az előbb említett genfi szalonos túránkat először villany Golffal terveztük, és rájöttem, hogy 7-8x kellene tölteni, és az sehogy nem fér be, csak ha +2 napot bel teszünk... pedig akkor még ingyen volt a töltés legtöbb helyen, mégis a benzinesre szavaztunk 😄
Most már a KIA elmegy 420-450-et is, de most meg pézes a tőtike, (és így is lenne 5x.) ára kb. mint a benzin, szóval ha megyünk, akkor benzin.
Tehát jó a villany - de nem erre.
Na meg talán épp a saját gazdaságunkat kéne megvédeni az állami támogatásokkal idegenek által olcsón gyártott és ránk erőltetett marhaság ellen ami pont az elszegényedésünket okozza. Erre döbbennek rá az eu-ban kissé lassan és most kapkodnak, de hátha tesznek valamit egyszer a mi érdekünkben is.
Igen jelesül a német támogatás azonnali határidő előtti visszavonásának apropóján annak kiváltó okai és következményeiről, pont azok voltak amik a mi fenntartásaink is a közelmúltban és ezt már az eu-s pilitikusok sem tudják tagadni.
Hát az télleg ilyen... tetű egy birkák... én motorral csak 1x voltam, akkor is a szélében, autóval viszont egész jól bejártam. Sajna le kell nyelni a békát, ha meg akarod nézni, de érdemes, mert szép helyek vannak - de annyira nem kívánkozom oda.
Gyorshajtani ott nem lehet, annyi a kamera, meg aztán senki sem hajt gyorsan, szóval nehéz is (rögtön utolérsz valakit) A bírság meg sok és garantált, szóval langzan spacíre volt 😄
24-ben lesz megint Genfi Szalon, arra lehet, elmegyek, pont akkorra volt már a szállásunk is lefoglalva, mikor bejött a Covid, és törölték a bulit. Motorral is tervezgettük idénre Svájcot, de elqrtam, nem sikerült össze szervezni - talán majd 24-ben... de egy szlovén-olasz hegyi móka jobban érdekel.
Bocs, de a Vályi véleménye pont annyira hülyeség ebben a témában mint tied 😁 Egy igazi villany utáló benzinbuzi, mégis mi mást mondhatna?
Azok az autógyártók rinyálnak amelyik nem versenyképes, de ez bőven nem azt jelenti hogy igazuk van, csak lobbiznak saját érdekeikért.
Tesla, BYD-nek valahogy nincs ilyen problémája. Vissza lehet fogni persze, aztán pedig meg lesznek lepődve hogy a világ elment mellettük amíg sütögették a kis szánalmas pecsenyéjüket.
Az elektromos üzemű járművek tolásáról és a fosszilist égetők gyártásának jövőbeni tilalmáról van szó?
Mert ha igen, akkor azt kell mondjam, nekem is az volt a benyomásom, hogy a kompetencia nem volt csúcsra járatva döntéshozói körökben.
Most hallgattam a Vályi véleményét a Bocskorban, egyre elfogadottabb lesz már nyugaton is, hogy a villannyal lassítani kell, túltolták a szabályozást és elkezdték visszavonogatni vagy legalábbis belengetni az átállásra kényszerítő szabályokat, támogatásokat. Ezt írjuk régóta és én még azt, hogy lehet, hogy hülyék (vagy megvettek) a döntéshozók, de amíg a választóktól függnek kénytelenek normalizálódni időnként. 😄
Mivel az már a laposföld határán túl van persze, hogy nincs. Az illuminatik a gyíkemberekkel összefogva a nem létező ausztráliában forgatják a holdtagadókból álló statisztákkal, világos nem? 🤔
Tetves geci egy népség. Én nem szeretnék visszamenni oda már. Vagyis de, megnéznék még pár hágót de az emberek annyira lehúztàk a hangulatot hogy nincs kedvem odamenni.
Amikor mész 48-cal, villog a leafes mögötted, ha mész 52-ven, illog a trafipax szemből. Szerencse hogy nem küldik ki a csekket ide, mert epilepsziások lettünk annyit villogott a trafi és nem értettük hogy működik. Rendszámot leszedtük, elmentünk a trafi előtt és semmi, aztán amíg ott ácsorogtunk több autóra is villant.
Ketté vált a csapat(3motor) ketten megálltunk az út egyik oldalàn haver a masikon, 1percet àlltunk ott míg kitaláltuk merre megyünk és az ablakon ordított ki a házból az ember hogy ez nem parkoló.
Ott rohadjanak meg a pénzükkel együtt, elkora egy megsavanyodott depressziós rosszindulatú népet én még nem láttam máshol.
Hát pedig az összes kolléga anélkül csinálta. Aki régebben kezdte annak meg még kellett, azt ő töltögette ki a kamu dolgokkal, hogy megkapja a lakhatást. Ez ráadásul akkor volt amikor ilyen fél éves várakozások voltak minden épkézláb szakira, szóval ha elhajtja akkor 2 évvel később költözik be, az meg nem opció.
600 km? igen, a legdrágább verzióval, szép óvatosba, mert ha 150-el tolod, akkor 400 se lesz.
5 perces töltés? Igen, van olyan, 3 helyen Ejrópában 😃 ami biztos nem esik neked útba, és nem jókor, és nem tudod megfizetni, meg ezt az iramú töltést csak a legújabb-legdrágább verdák tudják (és azok se szeretik)
Pl. Genf tőlünk kb. 1400 km. Az benzinessel is 16 óra volt, pedig a felső határon (vagy felette) megyek mindig, és keveset állunk meg. Ez villannyal min. 3, de inkább 4 töltés, vagyis 3 plusz óra. Számoljuk bele azt is, hogy a villanyosok nem mennek annyira, mert akkor nagyon zuhan a hatótáv, szóval azzal az út kb. 20-22 óra, ami már nem fér be egy napba (csak mazochistáknak) Mgyarul útközben kell egyet aludni, vagyis a kirándulás rögtön 2 plusz nap. Ennek is ára van, meg az időnek is, szóval a villanyos lesz a drágább.
szóval van olyan kocsi ami el tud menni messzire is
ahogy nézem a gyártók most elég jól ráfeküdtek a gyors töltésre már ott tartanak hogy 5 perc akatt 200 km távokat tudnak tölteni
Nekem a kocsik közlekedési eszközök mert nincs pénzem keresztbecsapatós kocsira. Nagyjából 99%ban 200km-nél kisebb távon használom, hibátlan lenne a villanyos nekemnis.
Most, hogy a villámon ilyen drága tölteni, kicsit szíven is szúrták. Viszont ha nem mennék 200 km-nél messzebbre, eszembe nem jutna mást venni.
mégis kurva sokan vesznek akkus fúrót
Most már a KIA elmegy 420-450-et is, de most meg pézes a tőtike, (és így is lenne 5x.) ára kb. mint a benzin, szóval ha megyünk, akkor benzin.
Tehát jó a villany - de nem erre.
Gyorshajtani ott nem lehet, annyi a kamera, meg aztán senki sem hajt gyorsan, szóval nehéz is (rögtön utolérsz valakit) A bírság meg sok és garantált, szóval langzan spacíre volt 😄
24-ben lesz megint Genfi Szalon, arra lehet, elmegyek, pont akkorra volt már a szállásunk is lefoglalva, mikor bejött a Covid, és törölték a bulit. Motorral is tervezgettük idénre Svájcot, de elqrtam, nem sikerült össze szervezni - talán majd 24-ben... de egy szlovén-olasz hegyi móka jobban érdekel.
Azok az autógyártók rinyálnak amelyik nem versenyképes, de ez bőven nem azt jelenti hogy igazuk van, csak lobbiznak saját érdekeikért.
Tesla, BYD-nek valahogy nincs ilyen problémája. Vissza lehet fogni persze, aztán pedig meg lesznek lepődve hogy a világ elment mellettük amíg sütögették a kis szánalmas pecsenyéjüket.
Mert ha igen, akkor azt kell mondjam, nekem is az volt a benyomásom, hogy a kompetencia nem volt csúcsra járatva döntéshozói körökben.
Amikor mész 48-cal, villog a leafes mögötted, ha mész 52-ven, illog a trafipax szemből. Szerencse hogy nem küldik ki a csekket ide, mert epilepsziások lettünk annyit villogott a trafi és nem értettük hogy működik. Rendszámot leszedtük, elmentünk a trafi előtt és semmi, aztán amíg ott ácsorogtunk több autóra is villant.
Ketté vált a csapat(3motor) ketten megálltunk az út egyik oldalàn haver a masikon, 1percet àlltunk ott míg kitaláltuk merre megyünk és az ablakon ordított ki a házból az ember hogy ez nem parkoló.
Ott rohadjanak meg a pénzükkel együtt, elkora egy megsavanyodott depressziós rosszindulatú népet én még nem láttam máshol.