Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja,aztán ennek a következő állomása az lesz hogy majd csak ők tölthetik,természetesen azt is ki kell majd fizetni.
Na jó de csöves dacsiát nem veszünk :D
Priusból kiindulva, nem lesz borzasztóan szar, ha sok lesz belőlük olcsóbb lesz akksit cseréltetni.
Ma egy öreg kisautó a csak belföldre napi 8-9000-től indul +kaució, de csak vosszútávra, ha napi bérlés akkor több az ár, azért ez akár csak 20 napra havonta nem kis pénz ráadásul nem ad szabadságot, cégként talán, de igazából azoknak is csak akkor ha maga a cég működése bizonytalan a jövőben hisz 5 év alatt amúgy is le lehet írni a teljes árát vagy pedig annak a cégnek aki sok aitót használ az irodistáinak és ott is bizonytalan, hogy meddig.
sokkal egyszerűbb ha a kocsit bérled, nem csak a részeit
ha céged van már most jobban megéri bérelni
Na, van azért próbálkozás a kölcsönzött akksikra, azzal tényleg olcsóbbá lehetne tenni az egészet ha az akkut nem kéne az autóval együtt kifizetni hanem béreljük folyamatosan egy kölcsönzőtől.: https://totalcar.hu/magazin/hi...
És 5 vagy 10 év múlva mennyit fog elmenni a használt akkujával? 1 spring talán 80km-t, a városból nem tudsz kimenni télen ha a fűtést is igényled. 😁
Érdekes ahogy elkezdenek az ilyen cikkek az eddigi ellenkező előjelűekkel együtt megjelenni: https://index.hu/gazdasag/geoc...
Nem baj az, 5év aztán lesz halom eladó elektromos olcsón aztán Levi a dízel egyterű mellé vesz egy szaladgálós kis villanyost. Mondjuk a springnél nagyobbat mert abba beültem és nem tudtam kiszállni.
Csak vállallozásoknak. Viszont elgondolkodtató, bár sztem órákon belül kifogy a keret
én nem dolgoztam ilyen helyen, ismerős mesélt a régi dolgokról
nem hinném hogy elhallgatott volna bármit mert azt is elmesélte hogy egyszer lakodalomba megdugta az unokatesóját véletlen 😂
Tessék, lehet venni elektromost!
https://infostart.hu/belfold/2...
ha az eleje nem vagy nagyon szarul ég akkor nyomáspróbázott palack aztán van benne némi nitrogén
kiengeded és máris fasza
Főleg hogy pont európa erőlteti,akinek gyakorlatilag semmi alapanyaga nincs hozzá.
Pincehelyen dolgoztam PB-s autón ,tudnék mesélni ! 🙂
Nem tudom hogy miért de a flagázas palacknak az alja nekem rengetegszer lötyögött, a mostani molosak nem. Régen viszont a molossal volt olyan hogy kéken lángolt de nem volt ereje, ki kellet engedjek belőle valamennyit és utána jó volt, ez most már nincs.
Nálam nem tud ledermedni a palack. Most úgy veszem le a gépről hogy kb semmi sincs benne, kíváncsiságból kiengedtem a szabadba, max fél percig nagyon enyhén jött belőle a gáz aztán semmi. Se gáz se víz se semmi.
nekem volt cseretelepes ismerős meg sofőr is aki hordta a palackot
egyik se melózik ilyen helyen(nem is igen van már) de mind a vissza palackokkal operált
már amikor megfogta akkor tudta mennyi cucc van még benne
de most a boltokban 99% hogy nem baszakodnak avval a havi 10-20 esetleg 50 palackkal amit eladnak
régen amikor mindenki palackkal főzött meg a zsigulik is gázzal jártak naponta többet eladtak még egy kisebb faluban is
jól elszálltak a bicikli árak 🤑
Az alkalmazott igen, 8-10 palack és volt értelme éjszakázni.
van egy palackon közel 2 ezer haszna aki eladja, szinte 0 melóval, ehhez képest ha kivesz mindegyikből egy litert akkor szarakszik negyed órát 600 forint miatt?
plusz szerezni kell zsugort a szájára és azt se adják ingyen
régen inkább össze fejtegették az üreseket rengetegben volt még több liter
Régen a kutasok lefejtettek belőle és így volt kevesebb ma már őket is átverik a szolgáltatók, de még kisebb kutakon simán megcsinálhatják.
Egyébként ez lehetne az irány csak egyenlőre a fizetőképes népeknek nem kell, mondjuk én is szívesebben ülök abba ami most van mint egy seicento méretűbe.
Nem hamis hanem mókoltat, régen ez eléggé ment ma már kevés értelme van mert nem sokat vesznek, de ha újra értelme lesz vagy bárminek a mókolásának akkor azt csinálják.
nem azért vagy fikázva
hanem azért mert pár forint spórolás miatt betettél alá egy szart a sokkal jobb kocsi helyett
mivel mindkettőtök akkora mint egy tacskó ülve lazán elférek benne városba meg a környékére teljesen jó az a kocsi
Ok, de akkor az nem piac alapú hanem mesterséges kényszerítés ami miatt erős hátrányba kerül az eu a világgal szemben, ez a receptje az elszegényedésnek és a jelentéktelenné válásnak. Az arabok köszönik és máshová adják el pl. afrikának ami meg szépen feljön kínai irányítással. Globálisan kell ezt nézni, hogy kinek jó és kinek nem, nekünk nagyon nem.
ugyan ez van az asszonynak vellanyba(kezeit széttáró) Ezért meg mindig fikáztok(kezeit széttáró)