Értsük meg.
Nem érdekelne a papír része, nem a városba behajtás miatt, hanem ha okádná a füstöt és összekormoznám a svájci hegyek csinos kis hósapkáit, az egyszerűen nem esne jól magamnak. Az útszéli ellenőrzések miatt is megnyugtatóbb lenne, ha kevésbé engedné ki a ganét a csövön. Szóval a papírozás mindegy, azzal nem is foglalkoznék. De mint beszéltük és írtam is, változások várhatóak a jövőben, csak még mindig nem tudom hogy milyen legyen a jelölt.
Biztos hogy nem éri meg többszáz-ezret rálocsolni emiatt. Aztán meg kínlódni az egr miatt kormos szívócsővel, pillangószeleppel, regenerálással stb. Csak azért, mert a forgalmiban magasabb euro osztály van. Jó lett volna az a zafira is, de abban semmi ilyesmi nincs elvileg, azt az adagoló problémák miatt nem mertem venni.
Hadköteles vagyok 65 éves korig... mint mindenki, aki volt katona. Érdekes, hogy a defektesek meg a bliccelők megint jól járnak, mert azok csak 50-ig... Magyarország, szeretelek...
Ha télleg úgy fordul a világ, valszeg mesterlövész lennék, nem árokásó töltelék... 😁
"de amúgy szeretem, rozsdamentes, jól megy." Akkor megcsinálni esetleg rendesen? Szerintem megérné.
Nekem a pözsó műszakilag jó, a kora sem zavar (sőt!) viszont a rozsda hiperaktív a két küszöbön, és mivel voltak már cserélve, így a tapasztalat a javított kaszniról azt mondja hogy nem érdemes hosszabban tervezni vele.
Pont azé nem eccerű, mert hiába csinálod meg faxán magadnak, a papírozást nem tudod megoldani. Az osztrák csendőr meg nem szagolgatni fogja, hanem a forgalmit nézi meg...
Engem nem zavar, normál közlekedésnél semmi füst, olajat nem eszi, karter gáz nincs, csak a műszakitól parázok kicsit emiatt. Látszik hogy szét volt vágva a dpf. Ezért ha ebből cumi lehet akkor inkább eladnám tavasszal, de amúgy szeretem, rozsdamentes, jól megy.
Nekem nincs olyanom... már iskolás koromban is versenyeztem, sőt, BMW-m is qrvarégen van... az első '90-ben lett...
Amúgy elnézve a politikai helyzetet, te épíccsed csak az ingatlanjaidat, háborúban sokra fogsz menni vele - én inkább lőni tanulok 😂
Hát, ha odalépek neki akkor füstöl szépen, gondolkoztam már hogy teszek rá egy Smoke&Charm marticát 🤣 Ezzel szoktam büntetni a seggemben villogókat, odalépek és szem nem marad szárazon, az enyém a röhögéstől 🤣
Azt is nézik ilyenkor, hogy a dpf-en van-e látható bontásnyom ha van akkor van esély, hogy gépre teszik. Mondjuk a tiédben ugye ez nincs így csak azt nézi van-e katalizátor és nem csak egy cső van helyette.
"elvileg nem olyan eccerű az"
Ebbe az, mivel a 109Le-s fap-os verziója ugyanez. Cooler sincs gyárilag a 90Le-sben, de a helye megvan, így tettem fel egy bontott rendszert. Sok belvárosba meg nem is megyek, így az nem számít. (de mivel a rozsda ellenem dolgozik, így nem tervezek ilyesmit)
Nem érdekelne a papír része, nem a városba behajtás miatt, hanem ha okádná a füstöt és összekormoznám a svájci hegyek csinos kis hósapkáit, az egyszerűen nem esne jól magamnak. Az útszéli ellenőrzések miatt is megnyugtatóbb lenne, ha kevésbé engedné ki a ganét a csövön. Szóval a papírozás mindegy, azzal nem is foglalkoznék. De mint beszéltük és írtam is, változások várhatóak a jövőben, csak még mindig nem tudom hogy milyen legyen a jelölt.
Ha télleg úgy fordul a világ, valszeg mesterlövész lennék, nem árokásó töltelék... 😁
Nekem a pözsó műszakilag jó, a kora sem zavar (sőt!) viszont a rozsda hiperaktív a két küszöbön, és mivel voltak már cserélve, így a tapasztalat a javított kaszniról azt mondja hogy nem érdemes hosszabban tervezni vele.
Amúgy elnézve a politikai helyzetet, te épíccsed csak az ingatlanjaidat, háborúban sokra fogsz menni vele - én inkább lőni tanulok 😂
A bmw mikor jön meg?
Ebbe az, mivel a 109Le-s fap-os verziója ugyanez. Cooler sincs gyárilag a 90Le-sben, de a helye megvan, így tettem fel egy bontott rendszert. Sok belvárosba meg nem is megyek, így az nem számít. (de mivel a rozsda ellenem dolgozik, így nem tervezek ilyesmit)