Hogy mit és hogyan variált azt nem tudom, de azt tudom hogy többet fizettem érte mint a molon és kevesebb volt benne a gáz mint a molosban. És az is biztos hogy minden alkalommal a libsi térítő dumáját nyomatta.
ezt most nem teljesen értem kevesebb gáz van a palackban? De hát ezt nem a forgalmazó tölti bele(gondolkodós)
én alig használok palackot éves szinten sose mértem ezeket mintha 10,5 vagy 11 kg-osnak mondanák azt sem tudom, hogy ez a gáz súlya e ami benne van vagy bruttó a palackkal együtt(kezeit széttáró) Olyan már volt, hogy szarul égett sárga volt a lángja nem lehetett a főzésnél beállítani, meg régebben anyósnál is vissza kellett vinni neki arról ment a gáztűzhely és az is valami hitvány volt de más bajról nem tudok aztán persze bármi is előfordulhat(kezeit széttáró)
Kinyirtak az olcso kicsi kisfogyasztasu jarmuveket.
Pedig amin jo sok karosanyagot lehetne fogni az az hogy a regi euro 2-4 es jarmuveket gyorsba cserelni es kivonni,helyettesiteni olyanokkal amik nem 7-8 at fogyasztanak hanem 4-et.
Ehhelyett ket-haromtonnas tankokat gyartunk,arra hogy a mama viszi gyereket oviba,jo esetben hibrid amit nem tolt es valosan 12 a fogyasztasa.
Van zold rendszam,ki se lat belole,nem fer el csak harom parkoloban,es 15 millioba kerul.
nekünk volt olyan, hogy nem vitte a perzselőt annyira hitvány volt, hajnal 5 kor 3 fogó pálinka elfogyasztása után pedig nem szívesen szaladgáltunk cserélni szerencsére jó szomszéd mindig akad aki nem tud hajnalban aludni 😅
hülyeség is ez a mindenki elektromosra való áttérés kényszerítése. Írta is a cikk,hogy van 12 féle hajtáslánc és ebből 11 hajtáslánc kárára akarják erőltetni azt az egyet(gondolkodós) Egyébként pont miért most kell áttérni amikor már egy dízelautó kibocsájtása szinte csak egy zserbó cukrászda. A benzinesek kibocsájtásán lenne még teendő de kisebb fogyasztás megvalósításával az is megoldható lenne még abban van potenciál. Pont akkor akarják a belsőégésű motorokat leépíteni amikor már tényleg alig szennyeznek. Ez nem a józan ész hanem pusztán pénz, politika és az energiahordozóktól való függetlenedés(gondolkodós) Én erre rövid időn belül viszonylag kevés esélyt látok 2035-öt teginthetjük rövid időn belülinek(gondolkodós)
Én elég sok palackot elhasználok, van ami kicsit nehezebb üresen is.
Na de, kisvárosban elkezdtük hogy a helyit erősítjük, gázcseretelep, omw-s benzin, gázolaj. Előtte a molosat használtuk. Apu csak ott tankolt én meg vegyesen. Egyszer elkezdett kicsit olyan fura lenni hogy oké hogy ad tankonként mittudom én 3-4-500ft kedvezményt de érzédre több liter ment a kocsiba. Aztán kezdődött a kovid előtt, hogy huuu emelni kell a palack árán mert nem lesz gáz meg ilyen olyan indok. Jó hát hihető vègülis, akkor volt az adblue hiszti talán. Aztán kezdte nyomatni a köcsög balos dumáját, apunak egyszer mondja az ember hogy hát nem olvasunk liberális médiát, hogy nem tudjuk hogy nem lesz gáz… itt kezdett már szakadni a cérna. Elkezdtünk máshol tankolni és palackot cserélni. Itt az ember flagazosat adott, dolgoztunk vele max 1,5napot. Moloss az volt a fura hogy a 2.nap még nem üres, aztán utólag kiderült a turpisság, amit a faszfej adott abban kevesebb volt a gáz. Később jött a hatósági ár ami rá nem vonatkozott mert kevesebb a töltet. Odamentem, mondtam neki hogy na ilyen egy libsi, ott bassza át az embert ahol tudja. Megsértődött… évekig baszott át egy csomó embert.
itt ilyen ónos eső féle esik, de szerencsére vannak benne nagyobb szemcsék aztán mégsem tükör jég a járda
még jó hogy vasárnap van aztán semi sem mászkál nem kell a takarítással baszakodni
vegyen aki közlekedik vele
3 hete nem pecázok mert kurva nagy a sár ennyi idő alatt 2x voltam anyósnál ez szűk 20 km
jövő héten el kell menni egy csőventillátort vadászni ekkor szerintem 30-40km között belemegy az opelba aztán nagyjából ennyi az idei év
majd olyan április felé ismét haladnak a méterek az opelba, minden héten 30-60km kedvtől függően
erre felesleges bármi más kocsit venni amíg az opel üzemel
de
ha pl kecskemétre járnék dolgozni ami napi 100-110km már lenne villanyos kocsi, mert akkor megéri, még a gázas opelhoz képest is
tényleg
hol látsz te hamis pb palackot??????
mi van benne? vagy a súllyal szopatják a népet?
amúgy egy 3 ezer forintos peca mérleggel ki lehet szűrni a súlycsökkentést, bár nem hinném hogy 1-2 kiló gázért bárki baszakodna a boltokban
egyszerű a képlet
a fosszilis üzemanyag árát fel kell emelni, akkor előbb megtérül a akkus kocsi
amúgy csak példaképp egy 5 millás akkupakk 80%-osan is ér 3 millát, az a maradék 2 milla meg lazán visszajön a megtett kilométerek alatt
de
a dízeles kocsid vesztesége az kié?
megveszel 5 milláért 5 év alatt ráköltesz 3 millát gázolajra olajcserékre stb és ér a kocsi 3 millát
ezt sose nem számolja senki, de ha villany hajtja egyből mindenki meg akar térülni
Ez nem reménykedés hanem józan ész, most, hogy a nyilvánosság előtt is borul a bili a megvett döntéshozók egyre nehezebben magyarázzák miért kellett ezt ennyire tolni ezért szép lassan visszakoznak ahogy erről hónapokkal ezelőtt is beszéltünk. Jó dolog ez biztos, de csak akkor ha világérvényű és me, csak ,agunkkal tolunk ki ennyire és mindenki más röhögve használ tovább amit akar és fejlődhet olcsón. Van ennek irodalma elég szép csak erről nem illik beszélni illetve most már talán. 😁
Ezt is kiveséztük párszor, próbálkoznak vele, de nem jön össze. Kié legyen az akku vesztesége? A vásárlóé, gyártóé vagy legyen egy független akkutulaj cég aki bérbeadja mindenkinek? Akkor a vásárló egy akku nélküli autót venne meg amibe bérel egyet ami elvileg működhet is viszont akkor elvész az autó egyik fő tulajdonsága a hatótáv amiben különbözni tud a többitől na meg az átverések mert gondolom akkuállapottól függne az ára is erre lenne a hamísított állapot a cseretelepeken (ma is játszik ez a pb palackoknál) amit adnának adott kwh-snak, de valójában kevesebbet tud csak megvartiálták mint ahogy most is teszik ezt a használt villanyautóknál. Talán megoldják az ehhez való gondokat, de a fejlődést nem tudják, pont ez az iparág fejlődik állat módjára és az az akksi ami ma csúcs 5 év múlva elavult és ki akarná ekkora bukóba a világ pénzét invesztálni?
egyet nem értek csak
most vagyunk az akkus autók tömeg gyártásának az elején, miért nem csinálnak valami egységesített akku pakkot, nem kell mindnek egyformának lenni, legyen 5 féle vagy 10 féle, de úgy hogy mondjuk a feszültség azonos legyen
aztán ha a kocsiba kezd gyengélkedni akkor be lehetne integrálni egy-egy napelemes erőmű mellé átmeneti tárolónak
aztán ha a kis pista jóska megveszi a 400km hatótávú kocsiját és 5 év múlva már csak 350tud menni és ez neki nem elé le tudja adni az akkut és vesz egy másikat, a régi akkuja meg akár 20 évig is elketyegne mint energia tároló
Ne reménykedj 😁 A cikk író is csak ezt teszi, tévhitekre alapozva.
Ha megváltoztatják a 2035-ös tiltást csak azért mert okafogyott lesz, és senki nem akar belsőégést gyártani.
A kényszer ugyanis nem a politikusoktól, jön hanem a kínai gyártóktól és a Teslától. A politika csak lohol a valóság nyomában.
11,5 és a 10,4(vagy ilyesmi) 6000 és 6500 az ára, ami a boltokban 8000+ forint
600kg kasztni 400ccm motor 50 ló és lehet mászkálni 3-4 literes fogyasztással
én alig használok palackot éves szinten sose mértem ezeket mintha 10,5 vagy 11 kg-osnak mondanák azt sem tudom, hogy ez a gáz súlya e ami benne van vagy bruttó a palackkal együtt(kezeit széttáró) Olyan már volt, hogy szarul égett sárga volt a lángja nem lehetett a főzésnél beállítani, meg régebben anyósnál is vissza kellett vinni neki arról ment a gáztűzhely és az is valami hitvány volt de más bajról nem tudok aztán persze bármi is előfordulhat(kezeit széttáró)
Pedig amin jo sok karosanyagot lehetne fogni az az hogy a regi euro 2-4 es jarmuveket gyorsba cserelni es kivonni,helyettesiteni olyanokkal amik nem 7-8 at fogyasztanak hanem 4-et.
Ehhelyett ket-haromtonnas tankokat gyartunk,arra hogy a mama viszi gyereket oviba,jo esetben hibrid amit nem tolt es valosan 12 a fogyasztasa.
Van zold rendszam,ki se lat belole,nem fer el csak harom parkoloban,es 15 millioba kerul.
Na de, kisvárosban elkezdtük hogy a helyit erősítjük, gázcseretelep, omw-s benzin, gázolaj. Előtte a molosat használtuk. Apu csak ott tankolt én meg vegyesen. Egyszer elkezdett kicsit olyan fura lenni hogy oké hogy ad tankonként mittudom én 3-4-500ft kedvezményt de érzédre több liter ment a kocsiba. Aztán kezdődött a kovid előtt, hogy huuu emelni kell a palack árán mert nem lesz gáz meg ilyen olyan indok. Jó hát hihető vègülis, akkor volt az adblue hiszti talán. Aztán kezdte nyomatni a köcsög balos dumáját, apunak egyszer mondja az ember hogy hát nem olvasunk liberális médiát, hogy nem tudjuk hogy nem lesz gáz… itt kezdett már szakadni a cérna. Elkezdtünk máshol tankolni és palackot cserélni. Itt az ember flagazosat adott, dolgoztunk vele max 1,5napot. Moloss az volt a fura hogy a 2.nap még nem üres, aztán utólag kiderült a turpisság, amit a faszfej adott abban kevesebb volt a gáz. Később jött a hatósági ár ami rá nem vonatkozott mert kevesebb a töltet. Odamentem, mondtam neki hogy na ilyen egy libsi, ott bassza át az embert ahol tudja. Megsértődött… évekig baszott át egy csomó embert.
még jó hogy vasárnap van aztán semi sem mászkál nem kell a takarítással baszakodni
https://ebikeshop.hu/termek/ha...
ilyesmi csak sötétebb zöld, a 160kilós picsám alatt is kikapar ha kicsit lazább a talaj
3 hete nem pecázok mert kurva nagy a sár ennyi idő alatt 2x voltam anyósnál ez szűk 20 km
jövő héten el kell menni egy csőventillátort vadászni ekkor szerintem 30-40km között belemegy az opelba aztán nagyjából ennyi az idei év
majd olyan április felé ismét haladnak a méterek az opelba, minden héten 30-60km kedvtől függően
erre felesleges bármi más kocsit venni amíg az opel üzemel
de
ha pl kecskemétre járnék dolgozni ami napi 100-110km már lenne villanyos kocsi, mert akkor megéri, még a gázas opelhoz képest is
hol látsz te hamis pb palackot??????
mi van benne? vagy a súllyal szopatják a népet?
amúgy egy 3 ezer forintos peca mérleggel ki lehet szűrni a súlycsökkentést, bár nem hinném hogy 1-2 kiló gázért bárki baszakodna a boltokban
a fosszilis üzemanyag árát fel kell emelni, akkor előbb megtérül a akkus kocsi
amúgy csak példaképp egy 5 millás akkupakk 80%-osan is ér 3 millát, az a maradék 2 milla meg lazán visszajön a megtett kilométerek alatt
de
a dízeles kocsid vesztesége az kié?
megveszel 5 milláért 5 év alatt ráköltesz 3 millát gázolajra olajcserékre stb és ér a kocsi 3 millát
ezt sose nem számolja senki, de ha villany hajtja egyből mindenki meg akar térülni
most vagyunk az akkus autók tömeg gyártásának az elején, miért nem csinálnak valami egységesített akku pakkot, nem kell mindnek egyformának lenni, legyen 5 féle vagy 10 féle, de úgy hogy mondjuk a feszültség azonos legyen
aztán ha a kocsiba kezd gyengélkedni akkor be lehetne integrálni egy-egy napelemes erőmű mellé átmeneti tárolónak
aztán ha a kis pista jóska megveszi a 400km hatótávú kocsiját és 5 év múlva már csak 350tud menni és ez neki nem elé le tudja adni az akkut és vesz egy másikat, a régi akkuja meg akár 20 évig is elketyegne mint energia tároló
Ha megváltoztatják a 2035-ös tiltást csak azért mert okafogyott lesz, és senki nem akar belsőégést gyártani.
A kényszer ugyanis nem a politikusoktól, jön hanem a kínai gyártóktól és a Teslától. A politika csak lohol a valóság nyomában.