Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

már azt hittem elmentél rendőrnek az eszed az már meg van hozzá 😅
Aztán mi a lófaxnak kell neked lőfegyver? évekig tartott mire az összestől megszabadultunk hivatalasan 😅
08:50-től.....
http://youtu.be/gb1CiMBKniE;t=169s
Szuper, köszi, így már világos. Kíváncsi lennék a zafiban milyenek a befecskendezők, de talán jobb ha békénhagyom. 😁 Ha lehet egy kérdes, mint kiderült, nálam ki van berhelve a dpf, egr. Át lehet igy tolni műszain, vagy inkább szabaduljak meg tőle tavasszal még 1 év műszakival 🙈
Nekem 385000 van benne és 2010-es 1.6-os, mondjuk 5000-el ezelőtt csak a hengerfej volt levéve a baromságom miatt igaz legalább kiderült, hogy 2 hengernél kokszos volt a szelepeknél, most az felújult és torbózódott is. Viszont többet eszik mióta az ecuval baszakodtunk, de akkor lett lecserélve nagyobb télire a gumi is így nem tudom, hogy melyik miatt eszik 5-7dl-el többet?
Az 1-4 henger befecskendezett üzemanyag mennyiségének a korrekciós értékét mutatja a négy sor befecskendezésenként.
Ez annyit jelent, hogy a stabil, egyenletes, kiegyensúlyozott járáshoz a motorvezérlő kiszámolja, hogy fordulatonként mennyivel többet/kevesebbet fecskendezzen be az adott hengerbe.
Minél kopottabb/rosszabb a befecskendező, annál nagyobb lesz a korrigáláshoz szükséges mennyiség.
Nekem a pözsó 24 éves, 311e km biztosan van benne (amit meg nem tudok azt ugye jobb nem is tudni) 😸 a nagykönyvek szerint 1,5mm3 korr. érték már kopottnak számít, 2mm3-től már égéskimaradás/nehezen indulás is lehetséges. (ehhez képes az öreg golyóálló 1. generációs hdi még mindig tökéletesen teszi a dolgát)
Már épp hívni akartam a szerelőt. hogy tönkrement és újra kéne kezdeni, de akkor ezzel még várok. 😁
A 4 henger korrekciójának elvileg ha minden tökéletes akkor 0-nak kéne lennie. de nyilván kis eltérés még belefér csak azt nem tudom, hogy mennyi?
10 éve használom, most is teljesen jó. (ezek sem állandó értékek, ha holnapután beindítom, akkor is más értékek lesznek, bár jellemzően ezek környékén)
Az az eltérés amit te látsz, az teljesen normális. Még a gyári újnál is van némi eltérés, szóval nincs miért aggódni.
Mit kell amúgy nézni? Csak hogy ne haljak meg hülyén. Vagy már késő? 🤣
És ezzel még megy? 🤨 Akkor még ne aggódjak? 😁
Ugyan már! 😸
Meg, szenzor.
És az végülis megoldódott?Meg lett a hiba?
Ja.
Neked volt az a motor kiszedésed majd a dpf-nél valami hibajelzés?
Anno a korengedményes jogsihoz most a lőfegyvervizsgához. Ez nem epp PAV csak hasonló
Nem figyelem az adv vonalat se kulönösebben.Ez a v2-sor2 nem lett a világom.
Motorszétszedés óta először és jobb mint előtte a motor, nem egyenetlen, jobban megy kissé igaz turbócsere is volt viszont a motorvezérlővel baszakodtunk előző héten amit újra kelle a bsi-vel tanítgatni ezért néztem meg ellenőrzésképp.
Hát ezt úgy hívják hogy művészet… láttunk már sok ronda szobrot amire valaki azt mondja hogy szép, ez is valami ilyesmi lehet 😂 nagyon rusnya ez az új irány. Nekem kb 2020-ig tetszik a dizájn általánosságban, a 790-890adv viszont pont az új a szép.
Van valami tünete vagy csak megnézted ?
eszembe jutott a csattogós lepke neve, így már egyszerűbb volt megkeresni
már csak azért mert tegnap szarul linkeltem és én nem olyan családból származom aki megengedi magának ezt
https://www.facebook.com/reel/277255185305477
Évi 40-50000km így azért használódik valamelyest illetve a nyári hónapokban kiváltom a motorral.
gondolom ez a beállítotthoz képest mér
no para, ilyen lesz ez 100 év múlva is ha nem nagyon használod 😂
Első kép alapjáraton második 2500-as fordulaton, elég gáz nem? 🤔
se így se úgy nem találkozunk így nem lenne gyakorlati jelentősége(kezeit széttáró)