Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha kemény, érdemes kis glicerinnel kenegetni (patikában kapható) elrakáskor vagy bármikor, az segít kissé ezen, motornál is hasznos tud lenni.
Ezt én is hasonlóképp tapasztaltam főleg ha nyáron fennmaradt a téli mert akkor olyan kemény lett amiről én csak álmodom és csúszott mint állat.
Nemrég olvastam egy cikket ahol arról volt szó, hogy az osztrákoknál mit fogadnak el balesetnél és a 4 évszakost nem csak a kimondott télit a hópihe jelöléssel.
Ez szerintem is így van, öcsém épp most vett 4 évszakost mert nikcs hil tartania kint a szetteket, kiváncsi vagyok mit mond, de amit olvastam arról az jött le, hogy nyáron puha télen kemény tehát hogy írod.
Miért lenne lehetetlen? Azt olvastam, hogy pl. benzinkút nem lehet, de egy ilyen műhely 0 szennyezéssel jár elvileg.
Köszi, utánanézek majd ha aktuális lesz, jó ötlet.
Hivatkoznak rá, de igazából ha bírósággal fenyegeti meg őket egy ügyvéd akkor általában mégis meggondolják magukat. 😁
Nem,majd szépen a független ig.szakértő megállapítja hogy mennyivel lett volna rövidebb a fékút.Aztán a pipinek kampec.
Tévedés.
Persze hogy minden utad tervezett,hisz elektromos autóval jársz.
+azért arra is kíváncsi lennék hogy az a vizes teszt hány fokos aszfalt hőmérsékleten készült,nagyon nem mindegy hogy 2 vagy 22.
Ez tévedés.
Ha nagyanyádnak pöcse lett volna, akkor te ilyen formában nem is léteznél. 😅 - ezt abban a korban még titkolták, de biztosan előfordult 🤣

Én egyébként pont okt. végén voltam, meleg volt. Furcsállta is a gumis haver, de mondom, mivel lesz jobb 2 hét múlva? akkor tolongjak itt a sok birkával? Meg aztán osztrákba is akartam menni, ott meg nov 1-től ugye...
Van tanfolyam (-szerű), mert a cégnél a tudomásom szerint a műhelyből valakit el akartak küldeni rá. Aztán, hogy el is ment és feltétele-e a cégnyitásnak, azt már nem tudom.
Ja, azt állapítja meg, hogy féktávolságon belül lépett a hülye az autó elé. Mert különben azt is megállapíthatná, hogy szöges gumival még előbb, de ha az autós gyalog lenne, akkor meg még attól is előbb. ha meg az autós másfelé járt volna, akkor meg...!

:-D
Igen. Mint a benzincső, a fékcső, a szimmering, a szilentek.
Ellenőrizni kell, ha látszódik az elhasználódás, akkor csere. Nyilván nem lehet a végtelenségig használni az abroncsokat, de az, hogy vakon négy évente cserélni, ezt túlzásnak érzem.
Pontosítok: a sós latyakban. Tudom, az acélt is marja, csak az alufelni magasabb értéket képvisel, így jobban facsarodik a szívem a sómarás láttán.
Meg a vellanyautosok is elismertek hogy gyorsabban megeszi a kocsi a negyevszakost nyaron.
Foleg a teszla...... 😆
Türelmes voltam veled, légyszi te se személyeskedj, mert aztán meg megy a hiszti anyucinál, hogy csúnyát mondott a KériLaci.
Inkább érvelj a vagdalkozás helyett. Értelmes ellenérveket elfogadok.

Szóval vissza a témára. Szerinted, ha egy reprodukálható mérésen, vizes úton jobban tapad az egyik gumi, mint a másik. Nagyobb sebességen úszik fel a vízre. Akkor valós és rossz körülmények között szerinted a mérésen rosszabb értékeket produkáló gumi fog jobban viselkedni?
Na ne csináld már, meghazudtolod magad itt elég sokszor. Akkor mégsem a nyári a legjobb ? Négyévszakosat tennél fel ? De hát az nem lesz jó nyáron, el fogod melegíteni.
A nyari a legjobb de mégsem mersz elindulni vele télen, hanem a priusszal vagy az asszonyéval mész.
Nincs felniszerelve a 2garnitura vagy csak nem tudod magadnak lecserélni a kereket ?
Meg ha a nagyanyámnak pöcse lenne, ő lenne a nagyapám.
Nekem nincsenek váratlan útjaim. Minden utam előre tervezett. Ha leesne a nagy hó, akkor asszony kocsijával mennénk. Tavaly amíg megvolt a Prius meg azzal mentünk, mert azon még nyáron is rajtamaradt a téligumi 😆
Igazi burzsuj így csinálja. Nem kereket cserél hanem autót 🤣
Faszom sem fog gumishoz rohangálni csúcsidőben, meg az októberi 20 fokban téligumiztatni.
Ezért akarok 4 évszakosat, mert azzal hogy a nyári és a téli között helyezkedik el a viselkedése, sokkal jobban illeszkedik a mostani telekhez. Több alkalommal jobb, mint amikor nem.
Nem, én egy szóval sem mondtam hogy nem kell, vagy nincs vízelvezető minta. Ezt te találtad ki. Vagy te minta nélküli nyári gumid van? Az mondjuk mindent megmagyarázna 😆

De a normális gumikon kifejezetten jól kifejlesztett vízelvezető minták vannak. A Michelin amit én használok az kiemelkedően jó ebben, de a többi márkás guminak sincs oka szégyenkezni a vízkiszorítás terén.
A téligumin nem a víz miatt vannak a barázdák, nem erre optimalizálják, hanem arra hogy kapaszkodjon a hóba, és hideg időben, jellemzően nulla fok alatt viselkedjen jól a gumi.
Ha vetted volna a fáradságot hogy értelmezd azokat az adatokat amit beraktam (nehogy keresni kelljen) akkor ezt te is észrevehetted volna.
Istenem… ennyire gyökér nem lehetsz. Leírtam, hogy a valóság nem tesztpálya, a tesztpályán nincs nyomvájú, nem áll centis víz rajta.
Ja, az ADAC teszt csalás és hülyeség, mert nem azt mondja amit te képzelsz 🤣
Azért az érdekelne hogy a féktávot hogy hamisítják egy összehasonlító teszten.
A németek úgy szoktak csalni, hogy a fizetős vendég gumijánál jobbat nem raknak a tesztbe, simán kihagyják, vagy a tavalyit rakják be, nem a mérést hamisítják.
Lakó övezetben egy uccára nyíló gumis műhelyt kialakítani? mai előírásokkal szinte lehetetlen, de az biztos, hogy sokba kerül 😅
Vállalkozásról volt szó,nem arról hogy ki tudja megcsinálni és ki nem.