Elfogadható, mert a többi sem jobb. A legolcsóbb Samsung kínai összeszerelésű, a drágábbak asszem a lengyeleknél készülnek. Igazából márkától függetlenül korlátozott az élettartamuk. A tartósabb cuccok (pl. Miele) árából meg még egy Burgman kijönne, szóval ez van.
szerintem meg át kell ütni egy csavarhúzóval azt probléma letudva(kezeit széttáró) Azt a világító biz-bazt meg meg lehet szokni vagy ragasztani kell a műszerfalra egy kis csík fekete szig.szalagot azt már nem is bántja a szemet(kezeit széttáró)
a balek biztos vett valami candy gagyit, hogy gari után lehessen kivinni a szeméttelepre(kezeit széttáró)
Én biztos rábeszéltem volna egy fél millás miele-ére 😂
asszisztansz fasza 3 napra tud csereautót adni 😅 Hát inkább nem is kértük. Most a retyószalon meg minden áron tukmálni akar valami kombi megánt mondtam szerintem az se kell(kezeit széttáró) Úgy egyeztünk meg ha péntekig nem jön alkatrész adnak valami autó. (kezeit széttáró) Már a szalonból erősködnek, hogy vigyem el ha nem viszek valami lomot szerintem ezek meg is vernek(fetrengős) Nos ahhoz képest ez a beszélgetés múlt hét hétfőn úgy kezdődött, hogy én kérdeztem meg, van e a javítás idejére csereautó? Azt mondták majd az asszisztansz ad 3 napra. Mondom 2-3 hét javítással mit kezdjek 3 napi autóval? azt mondta a szalonnak nem kötelessége csereautót biztosítani(kezeit széttáró) Akkor egy kicsit felemelhettem a hangom és elmondtam a véleményem de végül is annyiba maradt a dolog. (kezeit széttáró) Másnapra rögtön lett csereautó de nem kértem(kezeit széttáró) Pénteken harmadjára fog felhívni a faszi, hogy vigyek most már el valami csereautót 😆 Én abban bízok addigra a kínai óra megérkezik franciaországból(gondolkodós) Fenének sem hiányozna, ha lezúzná az asszony a kölcsönkocsit(fetrengős)
"A napi bejelentésnek, ugyanúgy, mint az egyszerűsített munkaviszony többi változatának, időbeli korlátai vannak. Egy héten legfeljebb öt egymást követő napon lehet foglalkoztatni a dolgozót, egy hónapban legfeljebb 15 napot, és egy évben maximum 90 napban lehet foglalkoztatni alkalmi munkában munkavállalót"
Szenzor hiba,átégett/kilukadt dpf,a dpf tisztító tud ilyet művelni,esetleg kiberhelték belőle(ha új szerzemény a kocsi),Leginkább szenzor hibára tippelnék,legalábbis első körben.
Napi bejelentés, ne viccelj 😁 Lazán rászállna a NAV, ha ez rendszeres lenne és hosszabb időn át (papíron) - szóval valszeg a 3/4-e nincs bevallva. Fekete munka.
Leírtam már párszor.Ő megkeresett azzal hogy nem szeretne a fényező részleggel foglalkozni, egyszerűen az akkori állapotába el akarta engedni,megkeresett hogy találjunk ki valamit,ő mindenre nyitott volt,mondtam hogy vállalkozóként semmiképpen nem akarom csinálni ,viszont a fekete munka sem volt opció neki se és nekem sem,így jött az hogy akkor legyen lepapírozva napi bejelentéssel.Mindketten védve vagyunk.És így tartok ott hogy gyakorlatilag úgy csinálom mintha maszek vállalkozóként csinálnám,de hivatalosan napi bejelentéssel vagyok .A legjobb megoldás,nincsenek alkalmazotti jogviszony nyűgjei,és a vállalkozással járó nyűgök sem.Szabad mozgás van,és nem kell elszámolnom senkinek semmivel,az adott megrendelést teljesítem ő meg fizet,és euróban van elszámolva.
Jó de ez nem dácsia, amit a franciák rendeltek meg a kínaiaktól és románokon keresztül árulják, (legyintős) ez egy magasan poziciónált kínai autó amit az amcsik gyártatnak a kínaiakkal 😆
Én biztos rábeszéltem volna egy fél millás miele-ére 😂
DPF állapotát úgy nézi a kocsi, hogy előtte-utána nézi a nyomást. Nyilván valami fals értéket mér... szenzor hiba is lehet.