Azzal mi gond lehet? Amúgy én a ditech-et (mint a purejet, csak aprilia) próbáltam a befecskendezős hengerfejjel karbisra alakítás után, de a ditech hengerrel, de az nem volt annyira tetszetős. Vettem rá egy bontott de hibátlan karbis hengerfejet és voilá', megszűnt minden probléma, ha a fogyasztást nem számítom.
Értem az érveidet, de gondolj visszafelé önmagadra is, te sem Izs-en, Jawa-n, Kymco-n motorozol, amikor nem éppen robogózol.
Amúgy nem lehet, hogy a purejet felfúrása nem volt jó?
Annyit várok el tőle hogy az 50-es teljesítmémyét vigye,ez a fúrt purejet hengerrel nem történt meg.A próbaúton viszont jobban ment mint előtte bármikor.Ez elég.
Lehet, hogy a duplája, amúgy arra emlékezem, amikor az utolsót vettem magamnak, akkor nem a fele volt és nem is kevesebb, mint 4-5 évről beszélünk, valamint akkor is ez a legolcsóbb ami nem kínai meg taiwani meg más hasonló fosadék.
A lényeg, hogy ezt kicsomagolod és felrakod.
Azt gondolom, hogy olyanban érdemes próbálkozni egy költséghatékony alkatrészhez, aminek a cseréjéhez nem kell fullra szétszedni a motort, de az ilyenféle problémás eszköznél egy szint alá szerintem ne menj.
Ebből amúgy a 70-es a Giannelli Extrával mintha egymásnak teremtette volna az Isten, még a gyári görgőkkel is, én a főfúvókát cseréltem - már nem emlékezem mekkorára - valamivel nagyobbra és töltögetve a bejáratás ideje alatt a tankba a plusz olajat.
a 340 egy átalakító szett,ebben van hengerfej, power szelep meg mittudomén a henger 200 lehet maximum
lehet számolni:
200ezer vs
henger persely legalább 40 ezer(4-5 éve volt 25) bír max 3 fúrást ami legyen 5 ezer(szerinted több ettől)
ami dugót kibír egy új nikaszilos henger az 2 persely meg a hozzá való fúrások
szóval 2x35+2x3x5 az 100 ezer
szóval 100 ezerért lenne a tömény szopás
de gyanítom nem 35 ezer egy persely és nem 5 ezer egy ekkora henger fúrása, szóval 100 pénz nyereség sincs
igaz a nikasilos hengert néha el kell vinni hónolni is ezt nem tudom milyen gyakran kell
de mint írtam évente 2x motorozáshoz nem kell új henger, de egy értelmes gépen semmi értelme perselyezni max eladáskor mivel magyarok vagyunk 😁
Szerencsére Zoltán nem akad fenn a részleteken 😂 a kupakon viszont lovagol. Csodálatos élet, egy szett hiányzó felnikupakon lovaglás teszi boldoggá 🤷🏼♂️
Nyugi,ami onnan jön ott nem csak ezek rohadnak.Egyet nem tudok mondani ami ne rohadna,a merci a legrosszabb,mondom,mindegyiknek megvannak a tipikus helyei.
Nem tudom az milyen,ez borbet volt.A kupak megvolt,sőt,az a vicc hogy még most is megvan,pedig az autó már rég sehol.Az meg hogy egy felnivel villogni lehet,ezt végképp nem tudom hogy hogy lehet.
Így valahogy 😁 A másik probléma hogy nagyon rá feküdtek itt a környéken a rendszám nélküli nagy motorokra, megy az állandó baxtatás
Alig látok itt rendőrt a környéken De mikor utoljára elmentem a 250 essel, mikor hazafele jöttem már találkoztam egy rendőrautóval, épp haza surrantam előtte... Szóval valamelyik geci szomszéd egyből bejelentette
Egy ősöreg 250 es ktm hobbicelokra tartva meg az uzemorad verseny enduro.
Mindezt ugy hogy mlas a bmw motorjaval is evente 2x elmegy turazni a haverjaival.
Pont rakolt 340 ezret meg az aprot hogy ne alljon a motor csak egy napot.
a persely nem rossz dolog
de
egy üzemórás verseny endúrón egy faszság, viheted fúratni évente 2-3x ha használod rendesen, év végén meg új persely....
a gyári hengertel meg kb 2-3x a dugó 2x b dugó sbstb aztán mire a henger kidobós az egész motort lehet feljavítani
aztán ha nem haver fúrja hanem boltba beviszed akkor 1-2 hét is lehet egy fúrási procedúra addig meg áll a motorod, egy dugó csere meg 3 óra és lehet nyelezni még aznap a homokbányában
szóval ez ismét a gondtalan motorozás vs az örökös szopás közti választás
persze lehet vele kicsit spórolni ez tény, az is ha egy évben használod 20 órát akkor jó az a vas persely évekig
Amúgy nem lehet, hogy a purejet felfúrása nem volt jó?
A lényeg, hogy ezt kicsomagolod és felrakod.
Azt gondolom, hogy olyanban érdemes próbálkozni egy költséghatékony alkatrészhez, aminek a cseréjéhez nem kell fullra szétszedni a motort, de az ilyenféle problémás eszköznél egy szint alá szerintem ne menj.
Ebből amúgy a 70-es a Giannelli Extrával mintha egymásnak teremtette volna az Isten, még a gyári görgőkkel is, én a főfúvókát cseréltem - már nem emlékezem mekkorára - valamivel nagyobbra és töltögetve a bejáratás ideje alatt a tankba a plusz olajat.
Én mindig DR Evo-ban gondolkodtam és vettem.
lehet számolni:
200ezer vs
henger persely legalább 40 ezer(4-5 éve volt 25) bír max 3 fúrást ami legyen 5 ezer(szerinted több ettől)
ami dugót kibír egy új nikaszilos henger az 2 persely meg a hozzá való fúrások
szóval 2x35+2x3x5 az 100 ezer
szóval 100 ezerért lenne a tömény szopás
de gyanítom nem 35 ezer egy persely és nem 5 ezer egy ekkora henger fúrása, szóval 100 pénz nyereség sincs
igaz a nikasilos hengert néha el kell vinni hónolni is ezt nem tudom milyen gyakran kell
de mint írtam évente 2x motorozáshoz nem kell új henger, de egy értelmes gépen semmi értelme perselyezni max eladáskor mivel magyarok vagyunk 😁
Alig látok itt rendőrt a környéken De mikor utoljára elmentem a 250 essel, mikor hazafele jöttem már találkoztam egy rendőrautóval, épp haza surrantam előtte... Szóval valamelyik geci szomszéd egyből bejelentette
Mindezt ugy hogy mlas a bmw motorjaval is evente 2x elmegy turazni a haverjaival.
Pont rakolt 340 ezret meg az aprot hogy ne alljon a motor csak egy napot.
Ez az igenyesseg csimborasszoja. 🤣
de
egy üzemórás verseny endúrón egy faszság, viheted fúratni évente 2-3x ha használod rendesen, év végén meg új persely....
a gyári hengertel meg kb 2-3x a dugó 2x b dugó sbstb aztán mire a henger kidobós az egész motort lehet feljavítani
aztán ha nem haver fúrja hanem boltba beviszed akkor 1-2 hét is lehet egy fúrási procedúra addig meg áll a motorod, egy dugó csere meg 3 óra és lehet nyelezni még aznap a homokbányában
szóval ez ismét a gondtalan motorozás vs az örökös szopás közti választás
persze lehet vele kicsit spórolni ez tény, az is ha egy évben használod 20 órát akkor jó az a vas persely évekig