Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendszeresen ferdít és hazudozik.Maga az ember meg egy csődtömeg.
Aha,felismerem hogy mekkora egy féreg vagy.
A perem az teljesen más,egy közel 20 éves autónál ilyeneken nem kell meglepődni.Sőt ezt fel sem rónám már egy gyártónak sem.Mert ez mindegyiknél előfordúl főleg ennyi idősen.
Jó lesz ez Zoli, kezdődik a felismerésed.
Tehat,mlasnak sem az uj henger ara,se az uj nicasil ara nrm tetszett,ezert lett persely,mert az mindkettonel olcsobb.
Pskisztanbol nincs uj henger robogohoz,kinabol van.
Es szerintem jobb a 47-es uj kinai mint a furasa egy inyektoros 40mm es meg akkoris ha 2 orat tolom egy olajos 800 as papiron.
Egesz egyszeruen azert mert mindkettot probaltam.
Dehogynem,de tokmindegy,ne szolj bele,hagyd ki,lepj arrebb.
Eld a nyomorult eleted,felfogtad?
Ezzel nem értek egyet. A vw-nek az ajtó peremezésnél is kirohad, teljesen ép és sértetlen fényezésnél is.
órában nincs vakami okosság? valamelyik vw mintha onnan is nézne hőfokot
sok éve mondta ismerős hogy cserélni kellett órát mert reggel jól ment a kocsi délután meg szarul amikor a beltér forró volt
legalábbis úgy emlékszem akkor valami vw kocsija volt
Itt aki hazudozik az te vagy, mert én olyat nem írtam hogy dobd ki. Én azt írtam hogy szopatod magad 🤷🏼‍♂️
Azért az nem teljesen igaz hogy a fordok nem rohadnak,annak is pontosan megvannak a tipikus rohadós helyei,az hogy egy ajtó közepe rohadni kezd azt rendszerint egy kavicsfelverődés okozza.
Ebbe is kettő van először kicserélték a könnyebbet, de nem javult Aztán jött a másik De ahhoz kurvaszar hozzáférni, de azután se javult. lehet kábelköteg hiba
az új nikasil nem éri meg egy rendes motoron
mert tuti van 100 pénz egy ilyen bevonat kire megveszel hozzábmindent nyertél egy százast meg kurva nagy rizikót mert láttam olyan hengert amit a spanyolok újra bevonatoltak és körömnyi foltokban felvált
a fúrás meg gombok legyen 20 pénz dugóval meg minden szarral együtt egy 50esnek azrán a gyári henger tuti jobb mint a hoki pakisztáni
Igen. Kb. ezek voltak az utolsók amit érdemes volt megvenni. Illetve a Toyota Prius blokkja is egy jó darab. Nagy köbcentis, turbó nélkül, kis teljesítmény, hengerenkénti szívócső befecskendezés, tartós láncos vezérmű, nincs ismert típushibája, örök élet.
8 évesen vettem 80 ezerrel
de egy ujjnyi vastag megkövesedett olajsár volt az olajteknőben
szerintem már akkor minimum 300 ezer volt benne 0 olajcserével az ingyenes szervizek után
szerencsére ezek a motorok kurva jól sikerültek, utána már egyik se volt ilyen fasza
Előbb még azt mondtad hogy a fúrás gombokért van, most meg már nem éri meg?
Nem én dolgozok vele, leadom megkapom készen pár nap múlva, ha megéri az árát akkor megcsináltatom, ha nem, akkor nem.
Nekem egyszer 23 éves autóm, de odaadtam az első cigónak aki szépen kérte 😆
Mikor soroltam hogy mi nyűgje volt a kocsinak, jött az egyik okostojás hogy az ő Suzukija bezzeg 23 évesen tökéletes. Aztán kiderült hogy az én Opelemben volt 300ezer km és megcsináltam vele két építkezést, a Suzukiban meg 40ezer és csak ünnepnapon volt elővéve 😆 így azért könnyű hibamentesnek lenni, hogy csak a viaszolás miatt áll ki valaki a szabad levegőre vele.
Persze a magyar használtautó állomány megbízhatóságában az is benne van hogy simán visszatekerik az első tulaj után a kocsit 100ezerre, aztán lehet van benne fél millió km. Ahogy valószínűleg az én opelemmel is így történt.
após corsa kocsija is ilyen volt
aztán kiderült 2 helyen méri a hőfokot
Haveréban 400 fölött van kicsivel egyedül a motorhoz nem volt még nyúlva most épp valami elektronikával szopik hőmérő hibát jelez kiolvasva, többet fogyaszt a motor de nem találják hogy mi oka, hőmérő cserélve
Mutass mellébeszélést?
Előírtad hogy ezt a robogót dobjam ki minek dolgozok vele?
Legalább egy oldalon ne hazudozz.
Értem hogy lételemed,de ne tedd,átlátszó.
Persze persze Zoli, dübörög a mellébeszélés. Elhisszük, jólvan ez így, igazad is van.
Tényleg hülyébb vagy annál mint ahogy tartottalak téged ha ettől ez jött le.
Igazából az a lényeg hogy mi a faszt szólsz bele én mit,mikor és hogy csinálok.
Tudtommal sem haveri sem rokoni kapcsolatban nem vagyunk.
A tények azok hogy én simán szeretem ilyennel elfoglalni magam amikor kinn hideg van és esik az eső.
Engem érdekel hogy mit kell csinálni hogy menjen.
Az nem érdekel hogy te azon élvezkedsz a telefon előtt hogy előírd mit csinálhatok.
Felfogtad?
Ezek a passatok már nem azok a passatok mint régen voltak. A 140lovas pedig jó motor, 2is van itt dsg-vel, 4porlasztó volt bennük cserélve 300-350között de eddig jó a dsg is és úgy az autó is kompletten.
Viszont én sem vennék vw-t ilyen korban, mert ha jó is, el fog rohadni. Fos anyagból vannak, kilyukad az ajtó közepe, vicc. Én is haragszom a vw-re(ezért lett helyette ford) mert azok valamiért nem rohadnak, a 2.0hdi jó is ami meg fontos, olcsóbb jóval mint a vw.
Napi ingázós kocsi, szó sincs élményről, olcsón kényelmesen üzemeljen.
angol mértékegység, kb. fél liter. 😄
Nekem is ajánlották a nikasilózást De mikor az árát mondták olyan gyorsan elszaladtam hogy a mondat végét már nem hallottam 😁
2005ben még nem volt vw 2.0cr,látod,így jön a hamis kép,mikor úgy állítunk valamit hogy alapinfókat sem tudunk.