a legszebb az egészben az hogy szinte mindenki használja. De nagyon sokan tudat alatt. Mikor én is elolvastam egy kis könyvecskét és tudatosan kezdtem a technikát használni. Újabb dimenziók nyíltak meg. Persze van még hova fejlődni mert van egy szint ami alá az istenért sem akar lefeküdni a malac ezzel a technikával sem. De nem azért mert nem tudná megcsinálni. Hanem mert nálam fejben jelenleg ott a határ.
Aha,látom ismered,pont mint a tasi.Azis csak látott olyat aki hallott róla a haverja ismerősétől.
Amúgy meg pont azért váltották le mert bizonyított.
És a moto2 pont olyan mint a wsbk.............választható ki mit akar.
Így van. Nagy sebességen egészen máshogy kell a motort irányítani, de ha tudatosan gyakorolja az ellenkormányzást a bója kerülgetéshez, azért a képesség alapozásához jó ez is.
Viszont utána ki kell menni a pályára a sikanba és ott is gyakorolni nagy tempónál....
én mondjuk így törtem el a kulcscsontomat, olyan gyorsan váltottam irányt, hogy a motor felugrott a levegőbe, majd odabaszott
Súlypont áthelyezéssel kanyarodik az ember ösztönösen. Különösen bringán.
Idővel azért ráérez minden motoros, hogy tud kanyarodni nagyobb tömegű gépen is, de az a baj, hogy tudattalanul és rossz megközelítéssel és így nem tartja kontroll alatt a kanyarodást, ezért ki is tud sodródni akár függőleges motorral is, pedig lazán rá lehetne dönteni. Teli van a net ilyen "vicces" videókkal, hogy akár egy robogón is hajol el a csóka de a motor nem akar kitérni, majd becsapódik, kisodródik, vagy ráfékez végső pánikban és azért csúszik el.
Persze lehet rá mondani, hogy képességeknek megfelelően kell menni, de váratlan helyzetre nem lehet tervezni, meg bármilyen megfontolt valaki, akkor is el tudja számítani magát.
Jöttek ki elém már. Ha nem ismerem és alkalmazom a tudatos ellenkormányzást, akkor csattanok, így egy flik-flakkal kikerültem, de úgy hogy csavarodott az MZ váza.
Sok a vezetéstechnikai tréning reklám, amitől nehézen lehet megtalálni a jó videókat, de ebben kifejezetten korrekten és részletesen elmond mindent a témáról.
Nem lehet bizonyos tempónál ellenkormányzás nélkül kanyarodni, csak sokan nem tudatosan csinálják. Ha már tudatosul akkor lehet vele játszani.
Na pont ezért egy baromság a bójakerülgetős faszság. Mindent ellentétesen kell csinálni ott, mint 150-nél
Továbbra is azt mondom, ellenkormányzással bármit!
Mindenki azt hiszi, hogy ez valami térdlógatós úri huncutság, meg hogy spéci trükk, pedig szimplán ésszerű és hozzátartozik a biztonságos motorkezelési ismeretekhez BÁRMILYEN motoron.
Gyakorolni kell, hiszen az ösztönös mozdulatok ellen megy. Ez tény. Kb. 1-2 hét alatt válik természetessé ha odafigyelsz rá.
Viszont ha természetessé válik az alkalmazása, már el sem tudod képzelni hogy lehet másként vezetni egy motort.
Ezzel a módszerrel lehet kizárólag teljes kontroll alatt tartani a motor bedöntését, ráadásul sokkal kevésbé fárasztó, hiszen a motor tömegét használod a kanyarodáshoz és gyorsabb manővereket tesz lehetővé mint bármi más.
Nem is értem miért nem tanítják alap rutinon.
De nálam csak néha gurul el a gyógyszer. Általában max 150, az is inkább autópályán. Országúton 110-120 nekem megfelel. Azt lehet csak azért, mert a GS nem túl barátságos menetszélben, és még a sisakom is szar, én meg nem szeretek hajolni a tankra
Amúgy meg pont azért váltották le mert bizonyított.
És a moto2 pont olyan mint a wsbk.............választható ki mit akar.
Viszont utána ki kell menni a pályára a sikanba és ott is gyakorolni nagy tempónál....
én mondjuk így törtem el a kulcscsontomat, olyan gyorsan váltottam irányt, hogy a motor felugrott a levegőbe, majd odabaszott
Idővel azért ráérez minden motoros, hogy tud kanyarodni nagyobb tömegű gépen is, de az a baj, hogy tudattalanul és rossz megközelítéssel és így nem tartja kontroll alatt a kanyarodást, ezért ki is tud sodródni akár függőleges motorral is, pedig lazán rá lehetne dönteni. Teli van a net ilyen "vicces" videókkal, hogy akár egy robogón is hajol el a csóka de a motor nem akar kitérni, majd becsapódik, kisodródik, vagy ráfékez végső pánikban és azért csúszik el.
Persze lehet rá mondani, hogy képességeknek megfelelően kell menni, de váratlan helyzetre nem lehet tervezni, meg bármilyen megfontolt valaki, akkor is el tudja számítani magát.
Jöttek ki elém már. Ha nem ismerem és alkalmazom a tudatos ellenkormányzást, akkor csattanok, így egy flik-flakkal kikerültem, de úgy hogy csavarodott az MZ váza.
http://youtu.be/Pgz8gunB23I
Sok a vezetéstechnikai tréning reklám, amitől nehézen lehet megtalálni a jó videókat, de ebben kifejezetten korrekten és részletesen elmond mindent a témáról.
Na pont ezért egy baromság a bójakerülgetős faszság. Mindent ellentétesen kell csinálni ott, mint 150-nél
Mindenki azt hiszi, hogy ez valami térdlógatós úri huncutság, meg hogy spéci trükk, pedig szimplán ésszerű és hozzátartozik a biztonságos motorkezelési ismeretekhez BÁRMILYEN motoron.
Gyakorolni kell, hiszen az ösztönös mozdulatok ellen megy. Ez tény. Kb. 1-2 hét alatt válik természetessé ha odafigyelsz rá.
Viszont ha természetessé válik az alkalmazása, már el sem tudod képzelni hogy lehet másként vezetni egy motort.
Ezzel a módszerrel lehet kizárólag teljes kontroll alatt tartani a motor bedöntését, ráadásul sokkal kevésbé fárasztó, hiszen a motor tömegét használod a kanyarodáshoz és gyorsabb manővereket tesz lehetővé mint bármi más.
Nem is értem miért nem tanítják alap rutinon.
A múltkor mentem egy gerincen valami 60-70-el ,de már halálfélelmem volt
Írd oda,ott lehet