nekem is hengerenkénti befecskendezős az f astra mégis a keverős szett mellett döntöttem, ezt találtam olcsóért bontottan
azért van hátulütője is:
ha visszadurran visz mindent ami gyenge, a kapcsokat kilőte a fenébe+ csinált egy lyukat
Értem, olyanom már igen rég volt, még zsuk, gazella és lt-nél, aszittem ilyen már nincs, de hát ezek szerint még van. Mindenesetre kéne valami olyan szaki aki tényleg hajlandó megkeresni ne adj Isten javítani is a hibát és nem olyan ki csak annyit hajlandó már látatlanban is mondani, hogy ja?' az a rendszer szar, majd én beépítek egy újat jó áron oszt majd akkor jó lesz. Bár már ahogy keresem kizárásos alapon a hibát egyre inkább rájövök mitől mi mükszik, mondjuk gépem nincs hozzá és nem is lesz és az kéne a beállításokhoz, tehát ezért kéne egy szaki aki hajlandó is tényleg megnézni, értenie nem kell hozzá csak tegye rá a gépre és hagyja, hogy én is nézzem.
akkor is jobb a teli tank, hiszen ha van 1-2 deci levegő benne akkro abban nem sok légnedvességet tud megkötni az etanol
ha félig van akkor már akár 10 liter levegőből tudja kiszedegetni
2 éve adtam el a ténérét makulátlan volt a tank, pedig etanolos benzin régóta van
nekem régi fajta keverős van, ott
-benzinnel indít és 2500as fordulattól visszaejtve a fordulatot átkapcsol
- a kapcsoló ide-oda(gázos állásból) kapcsolásával egyből gázzal indít
-géppel át lehat írni hogy kiveszi a benzines indítást és avval indít amilyen üzemmódon áll a kapcsoló
a szekvenciélisokat nem lehet állítani, ott megvan a minimum hőfok miután átkapcsol gázra
Mióta etanol van a benyában és nem is kevés megoszlanak a vélemények arról, hogy teli vagy üres legyen-e a tank hosszabb állásnál mivel az etanol kötögeti a nedvességet és képes korrodálni.......ugye, régen minden jobb volt...
motorba téire a omv 95 maxmotion vagy mi a fenét szoktam, már ha nem felejtem el
ami fémtankos azt teli tankkal kell eltenni mert rozsdásodhat aztán ott áll 20+ liter cucc fél évig benne de ez a maxmotoin mindig jobban viselkedett mint a sima és nem sokkal drágább
ez a 100as meg azért elég sokkal több a simánál
Te bírod kapcsolni, hogy gáz vagy benya legyen indításkor? Nekem csak benyával hajlandó oszt utána automatában vált át gázra pedig én inkább szeretném ha a benya kimaradna az indításnál is. Régi rendszered van? Vagy az újfélét hekkelted meg?
állítólag van benne mindenféle finom adalék és lassabban romlik meg
én minden évben tankolok 1-2x ilyen 10-20 litereket télire hogy amikor hidegebb van benzinnel indítok és úgy váltok át gázra pár perc alapjárat után(már ha van kedvem ennyit várni)
pl tegnap jártam ki azt amit múlt évben tankoltam és rettenet szarul ment tőle a kocsi
Ami kacatom van az nem ér sokat,meg egy astram,bár azt fel kéne pimpelni mert tíz gombostűt tartja a tetokarpitot,meg a lom Honda.
Gujtja a halál,de ha hurikan lenne nem sirnek hetekig az elvesztesen.
Pont mint a turapakkom,ha elvesztem a táskát sajnalnam de a Lajosban van 60 ojroert hasonló a többi meg a Decathlon szintű 2500 forintos póló nagyságrend.
Ezért nem mennek dunanak mert elvesztem.
Ja és a pinyoban a hutonek most esett le a fagyasztó ajtaja,kitamasztottam zsepivel.
a biztosítást nem tudom hogy van a ki helyi csak jobban tudja, de azért ott a biztosítások nem olyan egyszerűek minrt nálunk
főleg ahol esemény is adódik nem ritkán....
nálunk olyan eseménymentes minden, hogy persze hogy könnyen májerkodik a biztosító, de azért az árvízre nálunk se fizet
Nem kell összegyűjteni kacatokat,képek digitálisan,ékszerek,levelek hivatalos papírok vizmentes szefbe,pénz a bankba,másra meg kötni biztosítást,drága de olcsóbb mint a házépítés gondolom.
azért van hátulütője is:
ha visszadurran visz mindent ami gyenge, a kapcsokat kilőte a fenébe+ csinált egy lyukat