kivéve,ha előző nap mondjuk volt ott egy baleset,aztán maradt olaj,vagy homok a pályán,vagy elment előtted egy teherautó,amiből folyt,potyogott valami,vagy csak simán egy kanyarban feltűnik szembe valaki,mint Pécsen...amúgy sosem,semmilyen körülmények közt
Ha egyszer kipróbálsz,megnézel egy újabbat mondjuk 207-től felfelé nem igen látsz különbséget ez meg egy japo közt.Max hogy kevesebb a henger.
Amúgy kísértetiesen hasonlít az apró műszaki apróságokban a yamahákhoz.
Nem a speed mert az egy öreg túlélő és az inkább a régi iskola mivel az alapja 97 körül volt meg a 885-össel.
Több densotól a japo kandzsiig írást találtam mint egy horneten.
Nem kell olyan messzire menni,bármilyen mediterrán hegyes-szerpentinesen olyan mértékben rücskos az aszfalt hogy lazán betapad.
De szardinián spec 4-5000 alatt megeszi a power 3-at.
Asszem Szicíliára mondták nekem, hogy olyan isteni aszfalt van ott, hogy a büdös életben semmilyen körülmények között nem tud megcsúszni a gumi. Az is tervek között volt, hogy majd oda kimegyünk. Meg Norvégia is, de azt elnapoltuk öregebb éveinkre, mert a Zuram nem kapna min 3 hét szabit egyhuzamba
Azzal talán nincs is baj, ha nem döntöd túl.
Közúton nem csak az határozza meg a kanyarsebességet, hogy mennyire mered dönteni, hanem hogy mennyire látsz előre, és milyen az útminőség.
Ritkán adottak a feltételek ahhoz hogy igazán le lehessen dönteni a motort pályán kívül.
Múlt héten a Bakonyban élvezkedtem, azt hittem milyen jól megyek, mondom elkezdek kiülni. Erre kiderült gyakorlatilag még mindig függőlegesen kanyarodok, szóval gyorsan abba is hagytam, nehogy körberöhögjenek ahogy ott gimnasztikázok feleslegesen
Isten az atyám mindjárt sírva fakadok. Hihetetlen 1 hétig szabin volt a főnököm. Kényelmesen csináltuk a dolgunk haladtunk minden okés volt. Ma megjött és már 200-on van a vérnyomásom. És ezt a büdös rohadt mocsok gecit nem hogy egy kiskanál vízben meg tudnám már most fojtani de szerintem a kiskanál is elég lenn hozzá. Azt sem tudja milyen folyamatokról beszél de simán felülbírálja. Faszkalap tirpák barom.
Amúgy kísértetiesen hasonlít az apró műszaki apróságokban a yamahákhoz.
Nem a speed mert az egy öreg túlélő és az inkább a régi iskola mivel az alapja 97 körül volt meg a 885-össel.
Több densotól a japo kandzsiig írást találtam mint egy horneten.
amúgy biztos jó királytengelyes retró kávé récereket gyártottak,
De szardinián spec 4-5000 alatt megeszi a power 3-at.
Közúton nem csak az határozza meg a kanyarsebességet, hogy mennyire mered dönteni, hanem hogy mennyire látsz előre, és milyen az útminőség.
Ritkán adottak a feltételek ahhoz hogy igazán le lehessen dönteni a motort pályán kívül.
Múlt héten a Bakonyban élvezkedtem, azt hittem milyen jól megyek, mondom elkezdek kiülni. Erre kiderült gyakorlatilag még mindig függőlegesen kanyarodok, szóval gyorsan abba is hagytam, nehogy körberöhögjenek ahogy ott gimnasztikázok feleslegesen