Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Betudom donteni, csak nem megy poccintesre :) a CBF megy poccintos a varadero meg szo szerint robotpilotaban kanyarodik, akar kavezhatnek is kozben
Valahol a Gs es a CBF kozott szeretnek egy hatarvonalat... Pl a GSX emlekeim szerint konnyen fordult, de azert meg ereztem, hogy en iranyitok.
Nem akarom haszontalannak erezni magam a nyeregben. Nem tudom jobban korulirni.
Meg amugy is nő vagyok, ugy sem tudom megertetni az erzeseim egy ferfival
A GSX 1400 nekem nem jött be ,a CB 1300 viszont nagyon ,az rohadt kezes egy bálna
Az FJR-ről nincsenek tapasztalataim
gs500 volt a tanulómotorom a jogsin. Akkori tudásommal sem éreztem, hogy komoly probléma lenne vezetni. Már előtte combosabb gépekkel jártam jogsi nélkül
Még azért azt az 1000+-os kategóriát lehet pihentetném kicsit
De amúgy meg egyértelmű, hogy cb1300, mert arra van ráírva egyedül, hogy Honda
Némi ellenkormányzással bármit be lehet dönteni tetszőlegesen.
Erre kéne ráállni és nem lenne gondod a kanyarodással, egyik motoron sem.
Nem magától vált le, látszik, hogy a felni pereménél indult meg ahol nagy valószínűséggel végigkaristolták a szerelővassal. Szinternek elég egy kis sérülés és csak idő kérdése mikor kezd leválni. A héten elnézek egy műhelybe és megtudakolom mennyibe fog fájni a homokfújás, szinterezés.
Tág !
Elszabták a gumi adalékolását, mert éppen részeg volt az a munkás aki ott dolgozott aztán törik a nyúlás helyett !
Kedvessegetek hatartalan
Hm, ritka randa motor ez is. Az en szememben.
Amugy a kanyarodassal volt 'problemam'. A GS-sel szenvedek sokszor, ez meg magat dol, ra se kell szolnom. Amugy anno mikor eloszor benyultam, akkor rajottem, hogy nagyon jol dontheto, de pikk-pakk leer a labtarto. Most a Zuram ment vele egy laza 400-as karikat, O is megjegyezte, hogy tul konnyen kezelheto. Nala meg sem lepodok, hogy labtartoig dont, de nalam ez nem szokvanyos, max tobbnyire visszaforditos szerpentineken. Mar csak azert is, mert utcan nem mindig merek nagyon menni, inkabb az osztrakoknal vagyok batrabb, bar ott meg a tehenszar miatt lehet fosni sok helyen.
De amugy nem az en karakterem a CBF. Nem tudom magamenak erezni.
Inkabb meg mindig arra lennek kivancsi, hogy a GSX1400 es a CB1300 kozott mennyi lehet a kulonbseg. De mar szemeztem az FJR1300-mal is. Az egyik NKH-s vizsgabiztosnak is az van, O valoszinuleg oda is adna nekem kiprobalasra. Bar az idomokkal sosem leszek baratsagban azon sem.......
Na a jó már elmaradt...
Az nem lehet, hogy magától vált le? Látszik, hogy a szerszám okozta?!
A gyári szelep sima bepattintós volt azt cseréltettem, de 1 év után kiszakadt a cseredarab, most már csavaros rögzítésű van benne.
Nem csak a gumik, hanem sok minden más is ! Aztán érdekes módon , vannak jó dolgaik is !Több éve használom a hegesztő-inverterüket, és az rendben működik !
Nem rendelkezek megfelelő eszközökkel így kénytelen vagyok igénybe venni a szolgáltatásukat. Persze ezek után odafigyelek hogyan csinálják és ha hibáznak, bizony kifizettetem a felni javítását. Bár most úgy szedték le és rakták fel, hogy a felnihez hozzá sem ért a szerszám.
No igen , mint ahogy írod: "ha a falc a peremen marad ! " De mi van, ha nem?! Illetve , ha marad, akkor "Isteni szerencsém volt" ?! Tudod én inkább nem szeretném megtapasztalni, hogy mi van akkor, ha ?!! Főleg , ha éppen kanyarodok pl?!
Nekem is volt már ilyen.
Tényleg durván silányak a kínai gumik.
No igen ! Látod ilyen is van !
És melyik gumishoz ne menjek, ahol szétcseszik a felnit?
...bár annyi mindenhez értek, lehet megoldom magam a cserét.
Ez az egyetlen előnye? Akkor még mindig nem veszek angol motort, mert a Hondán is fém
Igen, ezt tudom. Ezért nem értem a dolgot !
Akkor te Isten háta mögött laksz?
Lehet hogy kevés voltál neki.
Adj Isten!

A múlt héten nekem is meg kellett látogatni a gumist. Az első gumi állandóan engedett és mint kiderült a felni szinterezése megsérült egy korábbi gumicserénél, mostanra pedig már annyira berohadt, hogy meg kellett nézetnem. A gumi levétele után drótkefével körbesikálták majd valami tömítőanyaggal lekenték az illeszkedő felületet. Sajnos ez csak tűzoltás lett, mert gondolom a lepattogzás nem áll meg ha egyszer valahol elkezd leválni, még a gumi illeszkedési felülete is megsínylette, de hát most már eső után köpönyeg. Gondolom ezen már csak a szinterezés felújítása segít.
Reggelt mindnekinek
150-nél semmi nem történik ha a falc a peremen marad , 180 körül kezd úszni a hátulja ! Nézd meg a gumigyilkos című videómat , már húsz évvel ezelött teszteltem !