fater zsiguliját én árultam, volt rajta fél év műszaki kb 2 tenyérnyi rozsdafolt az alján(nekem 15 éve ettől 5x szarabb volt) pár rozsdamentes horpadás gázzal telitankkal(több mint 10 ezer volt csak a gáz benne) árultam 75 ért
motortartó bak és/vagy a kuplung szarolt mert ha csűsztattad a kuplungot rángatott a kocsi
csak mail névvel(fészbukkon rákerestem a nevekre a svédeknek azt válaszoltam foglalózva van)
csináltam vagy 50 extra képet minden részéről hogy ne legyen csalódás
jöttek nézték tetszett is
mondja a csávó legyen 70 ezer mert tankolni kell ajkán vagy hol a pöcsbe laktak
mondom neki teli tankkal van hirdetve elmegy 500km vele
de ment a duma így-úgy, aztán besokalltam mondom neki legyen 70 de akkor az összes gázt kiengedem a gecibe
egyből jó lett a 75
megjegyezném akkoriban 150 alatt nem volt ilyen állapotú kocsi, csak én már lusta voltam kuplungozni
fent van a youtubeon hogy driftel vele a kiscsávó valami versenyen
Na mesélj, milyen csodákat lehet csinálni egy tizen-huszonéves, sokszázret futott blokkból, meg a rádobott 'nagy" csúcsokból / Actros turbó kombóból Csak aztán ne nyomnának olyan füstöt, mint az orosz "Kuznyecov Admirális". Komolyan mondom, ez a "szarból várat" mozgalom Magyarországon sosem fog megszűnni.
Nekem ma el is roggyant a bucim nem 1x de furcsa volt, hogy mi van má mé nem megyen húztam magam felé a kormányt oszt fohászkodtam! Télen szokok vissza mindig az autóra.
azért a 4esen nem könnyű kocsival előzni az ilyen buzit
én el is venném annak a jogsiját aki fényes nappal derült időben mindenféle extra körülmény mentesen nem mer menni 90es tempóval
pálya nekem nem játszik mert időben kb annyi +120km és +3ezer, szóval egy ötöst minimum kidobnék a semmiért
Ma voltak meglesni fater hagyatékát a Fusiont apám ha azokat láttad volna időzavarosak pontatlanok sms-t küldenek én hívom vissza őket többször, jönnek 4en külön kettő céges ódival a hölgy úgy van felöltözve mint a hűtőházi gőzgombóc azt inkább meglesnek egy a2-es ódit még gondolkodnak, mondom természetes oké. Erre mögöttünk jönnek Pápa felé Győrből na mondom nem nézték meg az a2-est vagy nagyon ramaty volt.
Na a köcsög motorosok
Ezeket én sem értem, miért nem száll inkább buszra, ha ennyire ráér.
Aztán veri a mellét hogy ő biztonságosan megy meg joga van 65-el poroszkálni.
Mondjuk ugye álló kocsi mellet el lehet menni. 65 hozzám képest olyan mintha állna, szóval én inkább elmegyek mellette
Kocsival már kellemetlenebb, de azzal meg inkább megyek az M3-on.
Vőm a magyar csip fúz amiket kihoz egy fél gurigás 1.9 tádébó sokan ledermednek a 15-20 millás szekerükkel mikor maccsuk sincs. Jó azért rá kell locsolni vagy 2gurigát na.
jó sok éve egy ismerőshöz jöttek egy lotus mittudoménmi kocsival, az 53ason még csak-csak elmentek vele de a 4 számjegyű utat már nem merték bevállalni vele
mondták is hogy (ha jól emlékszem) belgiumból el tudtak idáig jönni de az utolsó 10 km kifogott rajtuk
akkoriban még volt szenes fűtés és a sok túlrakott kocsival totál szétbaszták az utat, még a zsiguli is csak ilyen 50-60 as tempóakat bít rajta menni
225/55-16 teljesen rendben van, ennél peresebb gumi nem való Magyarországra :-) Arra azért kíváncsi lennék, hogy mi célt szolgálnak a 20"-os felnik? Szép? Inkább aránytalanul nagy. F@sza, hogy minden szaron ráz a futómű? Vagy kevesebbe fáj a nagyobb felni javítása? Olcsóbb a 20"-os gumi? Majd kinövik a hülyeséget...
fel nem foghatom mivel szebb egy 20" felni mint egy 16"
a 13-14 es elég gáz ezeken a mostani nagyobb térfogatú autókon a 15-16os már kb arányosan néz ki még az egyterűeken is
20 colos 3bár, hogy ne nyomja össze minden. A szépségért szenvedni kell. Nekem ezért 16os a nyári a téli meg 15ös már azon is fent az új téli gumi tavasszal meg erre veszek 225/55 R16 gumikat. Nejem meg számolhatja a kátyúkat csatornafedeleket stb... nem kúr szét mindent.
Ma is kint voltak a jardok Cseszneken azért igyekeztem a táskás szeműnek koptatni a gummáit (utolsó szezonos) asszony be is feszült, mondom lazíts bammeg mint szüléskor, a f@szt aggódó élvezkedj mint én, nyerítve markoltam a kormányt na.
Na itt a lányomék turánnya lovaskocsi kerékkel gazdagon ültetve elvoltunk ma a Farkasgyepűi pisztrángos tónál sütkérezni utána meg meglestük Úrkúton az őskarsztot ahol nemrég voltam...
Ma meg a Mecsek körül, szinte minden faluban és városban mértek kocsiból vagy 3 lábúval...
(Tegnap kifestettem az előszobát, ma reggel nagyjából rendet raktam, aztán elhúztam motyorolni a 3,14-csába....)
Ja, az olyan!
Konkrétan így jártam én is csak a másik irányból!
Egy gyökér alami dévúval 65km/h-val vánszorgott a nyílegyenes úton ,90 helyett!
Vagy köcsög vagy ilyen fogyasztásbajnok,mondjuk akkor is köcsög!
Ezeknek beleszoktam állni a seggükbe olyan 2-4 mm-re
Vagy nyomja,vagy kiáll még egy sem fékezett
az odaút kb jó volt, a visszaút katasztrófa, sok buzi ilyen 60-70es tempókal téblábol a négyesen
végülis a városnézés elmaradt olyan meleg lett hogy én nem csatangolok ezer fokba
motortartó bak és/vagy a kuplung szarolt mert ha csűsztattad a kuplungot rángatott a kocsi
csak mail névvel(fészbukkon rákerestem a nevekre a svédeknek azt válaszoltam foglalózva van)
csináltam vagy 50 extra képet minden részéről hogy ne legyen csalódás
jöttek nézték tetszett is
mondja a csávó legyen 70 ezer mert tankolni kell ajkán vagy hol a pöcsbe laktak
mondom neki teli tankkal van hirdetve elmegy 500km vele
de ment a duma így-úgy, aztán besokalltam mondom neki legyen 70 de akkor az összes gázt kiengedem a gecibe
egyből jó lett a 75
megjegyezném akkoriban 150 alatt nem volt ilyen állapotú kocsi, csak én már lusta voltam kuplungozni
fent van a youtubeon hogy driftel vele a kiscsávó valami versenyen