Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig tényleg ezért vannak ilyen papírházak arra.
Csak az 1,4 és tulajok.
Mondom hogy szopat mint Sanya Brendont.
Szentgotthárdi a váltó ugye mint mind1ik egy db hézagoló alátét hiányzott belőle aminek 100 Ft/db ára volt ezt berakva nem lötyögtek minden irányba 6mm (!) a féltengelyek! ami hozzá jön még családunk 6db új Opelt vett egyazon kereskedésből egyazon kereskedőtől. Volt egy visszahívás vez.műtengely fellazulása miatt azt nekem köszönhetik az Opel tulajok!
Ennyire bemegy a kontinens belsejébe?
Floridai ismerős azt mondta amikor a hurrikánokról kérdeztem, hogy az csak a vízparton pusztít, ők beljebb laktak, ott csak a tető szigetelést kell újra szétteríteni a padláson.
Elég egyedien utált téged ez az autó.
Nekem ilyen nem volt.
Öcsém 200e után csak úgy a biztonság kedvéért,és nem volt drága.7-8000 forintért.
Az egyik kerékcsapágy miatt szét volt dobva,akkor már ment bele egy új csukló.
Kösz Nektek, hívom oszt meglátjuk.
Ott van,csak kérdezz rá hogy a mókus ott dolgozik e?
http://www.ecojet.hu
Ez saját tapasztalat újan vettem 8 év alatt 61.300km tettünk bele ezalatt féltengelyek váltó vez.tengelyek gatya.
Kösz, hogy érem el?
Ilyen akkor sem volt mikor az EGR tényleg dogrovason volt,csak korom,de Az sok.
Mióta belekerült a bontott EGR kussolj mint a Piroska mikor a farkas dugja.
Olajat meg csak belsőleg fogyassza,máig aldom az öreget a 30eres olajcsereert.
Az Az érdekes hogy ugyanez a hastraban nem eszik meg 3-4000 km enkent egy liter olajat.
Nem találtam, mindegyik azt mondja, hogy pont ehhez a szetthez nem jó a gépe, volt már, hogy telóban 1 hét múlva azt mondtam amit előtte mondott, hogy ahhoz van gépe és cucca, hogy olyanom van.....hát épp véletlenül akkor épp ahhoz sem értett hanem mondott megint mást.....viccek ezek az emberek, vazz, újat én is be tudok építeni bármiből bárhová (igaz a beállításhoz szinte mindenhez gép kell), hibát keresni és javítani azt senki nem akar, mondjuk megértem, sokáig tart és bizonytalan a siker és ingyen senki nem akar dolgozni, de vazz, azt is kifizetném és erre többször céloztam is, ezek után azt kell hinnem, hogy nem értenek hozzá.
ki lehet de a map szenzor miatt mindig beleugat a sárga lámpába
de van már olyan okosítás ami a map szenzort is átbassza
ez még a szívótorokba spriccel
bár amennyi benzint elhasználok biztos retkes a szívórész de leszarom mert gázzal jó

sanyiiiiiiiii eszembe jutott, falk zsigmond
http://slideplayer.hu/slide/11317935/
Azt meg ki lehet tiltani.
Olvastam már. Tegnap láttam 1et kutyán szólt a gyári dobokkal is, előzött egy busa társaságában a fehér busát ma is láttam a pápai úton.
Nekem az 1.4 twinport volt a kettő csőből az egyik teljesen, az ujjnyi vastag meg majdnem el volt tömődve a gyári GM olajtól a szelepfedél alól meg az olajtrutymót fanglival lehetett volna levakarni 37ezer km-el.
van benne egr, hogy a rák egye ki a szemét aki kitalálta
az a vicc hogy magában a szelep jó, kb hallhatatlan, de van benne egy potméter ami nézi menyire van nyitva-zárva na azok kopnak el és szar az érték és tolja a sárga lámpát, de a szelep attól még hibátlanul működik
Akkorennyertem,169 kg val.
ez azért ilyen mert a gyertyákat időben ki kellene cserélni, olyan 15 ezerenként gázon
én meg mentem vele olyan 60 ezeret, mert azért nem adok ki 2400forintot ilyen sűrűn
durrogott egy ideje de leszartam, aztán egyszercsak jött a nagy bumm, majdnem lefejeltem a kormányt
Ezek még a régi SE blokkos hengerenkenti befecskendezosek,szerintem még egr sincs benne.
Tartós jó cucc csak a körítés porlad.
Nem kell van 100km-ként benyakút, amúgy tényleg lehetett volna mondjuk 2ő lityivel nagyobb. De nem bánom a száraz súlya 173 kg.
biztos van pesten is normális gázszerelő, a tassi ember(51es mellett) kókler, itt a mi felénk van neked messze van
valamilyen zsiga szerelgetett régen pesten faszán de nem jut eszembe a teljes neve
Milyen olajat használsz? A kartergázcsöveket lest meg lehet bennük lerakódás gazdagon...
Vedd vissza a fűtést 15 fokkal és marad zsozso új dukati tankra.