Akkor vegyél Suzuki TL1000-et. Tudok is egyet eladót . Abban lesz kihívásod, de szerintem az utca végéig se érnél el taknyolás nélkül
Amúgy önmagában egy motor sem unalmas, csak nyélen kell húzni a gázt, és nem kell fékezni a kanyarok előtt. Vagy legalábbis keveset gyorsan.
A gumi "csöcsöt" 3-4 évente ill.minden gumicserénél érdemes cserélni,vannak igen szar minőségűek a piacon,de az is lehet,hogy már beszerelésnél kissé meg lett nyúzva. Én jó minőségű fémet tettem mindkét kerékhez,semmi bajuk.
Többször éreztem a napokban , hogy leereszt a hátsó gumim . No most ha egyéb gumi lukad ki nagy baj nem történik legfeljebb 9 hónap múlva örvendetes népesség-szaporulat következik be ! Ebben az esetben viszont az a rohadt bárcás búval -rakott szelep-ház el volt törve ! Félrehajtottam oldalt, és sziszegett a levegő kifelé. Még szerencse, hogy a centrifugális erő összenyomta ! De mi van ha kiberakott előzésnél amikor 150 -körül nyomom neki, azt mondja , hogy b......zok tovább tartani a levegőnyomást? Nem tudom mi a pacifütyi van velem, mostanában rám jár a rúd, a nyáron a Simson kapott menet-közben durrdefektet, most meg ez a szr. No de holnap gumi-óvszeres látogatás lesz !
és aztán majd csak lesz valahogy !
Amúgy önmagában egy motor sem unalmas, csak nyélen kell húzni a gázt, és nem kell fékezni a kanyarok előtt. Vagy legalábbis keveset gyorsan.