Szerpentinezni is lehet okosan. Múltkor voltam a Mátrában a felújított szakaszon mentem reggel két kört. Állat volt. Aztán kezdtek szállingózni a motorosok, én meg mentem másfele.
Azért a motorosokat se kell félteni. Nekem Dobogókőn jöttek hárman is úgy szembe, hogy átlógott a térdük az én sávom feléig... Nekem kellett korrigálnom az Ő hülyeségüket. Ha jön egy busz, azt baszhatták volna. Seggfejek.
Én mikor Montenegróban majdnem kinyírtam magam, akkor fogadtam meg, hogy egyszer lépem át a saját hülyeségem miatt a felezővonalat, ott leteszem a motort. Azóta nem sokalltam be, bár voltak néha necces helyzetek.
Tegnap a Zuram is beleszaladt a traffiba. Még jó hogy motorral... És persze bassza meg, hogy azzal, ami az én nevemen van
Amúgy vicc, de a CBF imádja a traffikat... Alig mentünk még vele, de minden alkalommal szaladtunk bele traffiba... A kis köcsög.
Csak azóta sem kerestem célirányosan, hogy mi lehetne nekem megfelelő, így ezért kerülhette a figyelmem az Inazuma...
És azóta rájöttem, hogy csak jó szerelőhöz kéne vinni, ahol jól állítják be a karbit. Illetve Erdélyben nagyon sokat szoptam vele, tényleg szívem szerint belöktem volna Transzfogarason a szakadékba szegénykét... Hazajöttem, elvitte Uram a battai szerelőhöz és úgy beállította most először, hogy azt hittem új a motorom.
Már csak itt Aszód környékén kéne egy jó szerelő. Egyet tudok Gödöllőn, de az fél évre előre mindig be van táblázva...
tényleg gáz a sok baleset ! innen az alföldről is sokan járnak fel kanyarogni, van hogy tapasztalat nélkül ! ha szeretne menni egy gyors kört akkor legalább menjen egy sima oda visszát, mérje fel a lehetőséget és az utat. sok olyan ismerős volt aki nem tette meg és elszállt egy vízátmosás hordalékán, majd alig tudott feljutni vissza az útra segítséget kérni. volt hogy cimborám motorja a felső részen -eger miskolc megyehatár- fél méterrel a szakadék előtt állt meg, a susnyás megfogta, kb 10m szakadék volt utána. de ott voltam 2-3 éve mikor egy motoros pár női motorosát baleset érte. az eger -miskolc szerpentin közepén pont a megye határon ott ahol régen volt egy parkoló leálló sávval, egy autós aki trélert húzott vélhetően figyelmetlenségből átengedte a a trélert a szembe sávba ahol a tréler kerekébe rohant a cbr 600 f4i-s vezető hölgy, a párja egy fzr 600-al előtte haladt ő csak azt vette észere hogy nem jön utána a párja. a hölgy megütötte magát de nem tört semmije, de a motor totálkár lett. ment is a matekolás hogy melyik megye küldjön helyszínelőt mely mentőt. a mentősök is kitettek magukért, megérkezvén kiugrottak a járműből ami valami okból bezáródott, vicces és szomorú látvány volt hogy mentősök próbáltak bejutni a saját autójukba, a balesetes meg az út mellett feküdt. tényleg ésszel kell felmenni a szerpentinre, hisz közút amin bármi előfordulhat. mint pl egy másik szitu mikor egy 1000rr hajtott egy yaris oldalába ami egy zerge baxta pici földútra akart bekanyarodni, csak nem kellő időben fékezett és jelzett az autós, az rr pedig lendületben volt.
Jah és ha teheted ülj fel egy daytona 675 R re.kar hogy már nincs utód,csak az új blokk megy a moto2 ben.
http://totalbike.hu/tesztek/2016/11/21/teszt_triumph_daytona_675_r_2016/
A német Motorrad egyszer olvasói véleménykutatást végzett, mert tudni akarták, van-e igény a kisköbcentis, sportos egyhengeresekre. Az egyik válasz csak simán így szólt: „Az ideális motor három hengeres, 675 köbcentis és csupasz. Nem is értem, miért kell más kérdéssel foglalkozni.”
Én mikor Montenegróban majdnem kinyírtam magam, akkor fogadtam meg, hogy egyszer lépem át a saját hülyeségem miatt a felezővonalat, ott leteszem a motort. Azóta nem sokalltam be, bár voltak néha necces helyzetek.
bazmeg!
Amúgy vicc, de a CBF imádja a traffikat... Alig mentünk még vele, de minden alkalommal szaladtunk bele traffiba... A kis köcsög.
És azóta rájöttem, hogy csak jó szerelőhöz kéne vinni, ahol jól állítják be a karbit. Illetve Erdélyben nagyon sokat szoptam vele, tényleg szívem szerint belöktem volna Transzfogarason a szakadékba szegénykét... Hazajöttem, elvitte Uram a battai szerelőhöz és úgy beállította most először, hogy azt hittem új a motorom.
Már csak itt Aszód környékén kéne egy jó szerelő. Egyet tudok Gödöllőn, de az fél évre előre mindig be van táblázva...
Amúgy karbis.
Semmi baj a karbival.
http://totalbike.hu/tesztek/2016/11/21/teszt_triumph_daytona_675_r_2016/
Vagy csak ne menj gyorsan a fagyizoban.
És a hülye Honda is csinálja.
Kocsi: köszi, még nem.
A német Motorrad egyszer olvasói véleménykutatást végzett, mert tudni akarták, van-e igény a kisköbcentis, sportos egyhengeresekre. Az egyik válasz csak simán így szólt: „Az ideális motor három hengeres, 675 köbcentis és csupasz. Nem is értem, miért kell más kérdéssel foglalkozni.”
Itt olvasható.
http://totalbike.hu/tesztek/2014/07/01/teszt_triumph_street_triple_r/