Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerpentinezni is lehet okosan. Múltkor voltam a Mátrában a felújított szakaszon mentem reggel két kört. Állat volt. Aztán kezdtek szállingózni a motorosok, én meg mentem másfele.
a honda bizonyíTOTT a trájumpf meg bizonyítHAT bár sztem olyan mint a wsbk-n az olasz csoda mw agusta, van de minek !
Néztem, ültem is rajta. Az meg olyan mini még nekem is, hogy a térdemet eszem menet közben.
Azért a motorosokat se kell félteni. Nekem Dobogókőn jöttek hárman is úgy szembe, hogy átlógott a térdük az én sávom feléig... Nekem kellett korrigálnom az Ő hülyeségüket. Ha jön egy busz, azt baszhatták volna. Seggfejek.
Én mikor Montenegróban majdnem kinyírtam magam, akkor fogadtam meg, hogy egyszer lépem át a saját hülyeségem miatt a felezővonalat, ott leteszem a motort. Azóta nem sokalltam be, bár voltak néha necces helyzetek.
Gladius? A 4 gyertás blokk már majdnem olyan mint a sornégy.
Lehet szombaton én is Cseszneken.
Tegnap a Zuram is beleszaladt a traffiba. Még jó hogy motorral... És persze bassza meg, hogy azzal, ami az én nevemen van
Amúgy vicc, de a CBF imádja a traffikat... Alig mentünk még vele, de minden alkalommal szaladtunk bele traffiba... A kis köcsög.
Csak azóta sem kerestem célirányosan, hogy mi lehetne nekem megfelelő, így ezért kerülhette a figyelmem az Inazuma...
És azóta rájöttem, hogy csak jó szerelőhöz kéne vinni, ahol jól állítják be a karbit. Illetve Erdélyben nagyon sokat szoptam vele, tényleg szívem szerint belöktem volna Transzfogarason a szakadékba szegénykét... Hazajöttem, elvitte Uram a battai szerelőhöz és úgy beállította most először, hogy azt hittem új a motorom.
Már csak itt Aszód környékén kéne egy jó szerelő. Egyet tudok Gödöllőn, de az fél évre előre mindig be van táblázva...
Ez már formásabb, de nincs belőle ezres? Mit szólnak majd a fagyizóban.
tényleg gáz a sok baleset ! innen az alföldről is sokan járnak fel kanyarogni, van hogy tapasztalat nélkül ! ha szeretne menni egy gyors kört akkor legalább menjen egy sima oda visszát, mérje fel a lehetőséget és az utat. sok olyan ismerős volt aki nem tette meg és elszállt egy vízátmosás hordalékán, majd alig tudott feljutni vissza az útra segítséget kérni. volt hogy cimborám motorja a felső részen -eger miskolc megyehatár- fél méterrel a szakadék előtt állt meg, a susnyás megfogta, kb 10m szakadék volt utána. de ott voltam 2-3 éve mikor egy motoros pár női motorosát baleset érte. az eger -miskolc szerpentin közepén pont a megye határon ott ahol régen volt egy parkoló leálló sávval, egy autós aki trélert húzott vélhetően figyelmetlenségből átengedte a a trélert a szembe sávba ahol a tréler kerekébe rohant a cbr 600 f4i-s vezető hölgy, a párja egy fzr 600-al előtte haladt ő csak azt vette észere hogy nem jön utána a párja. a hölgy megütötte magát de nem tört semmije, de a motor totálkár lett. ment is a matekolás hogy melyik megye küldjön helyszínelőt mely mentőt. a mentősök is kitettek magukért, megérkezvén kiugrottak a járműből ami valami okból bezáródott, vicces és szomorú látvány volt hogy mentősök próbáltak bejutni a saját autójukba, a balesetes meg az út mellett feküdt. tényleg ésszel kell felmenni a szerpentinre, hisz közút amin bármi előfordulhat. mint pl egy másik szitu mikor egy 1000rr hajtott egy yaris oldalába ami egy zerge baxta pici földútra akart bekanyarodni, csak nem kellő időben fékezett és jelzett az autós, az rr pedig lendületben volt.
Igen belementem egy védába 80-al,eddig ott nem volt 60-as tábla
Akkor meg mindegy nem?
Amúgy karbis.
Semmi baj a karbival.
Jah és ha teheted ülj fel egy daytona 675 R re.kar hogy már nincs utód,csak az új blokk megy a moto2 ben.
http://totalbike.hu/tesztek/2016/11/21/teszt_triumph_daytona_675_r_2016/
Aztán a végére vastagabb lesz a nyakam, mint a fejem
hétvégén is nagyon sok rendőr volt mindenfele, mértek, ellenőriztek
Izmosodj,kuzdj,harcolj fogvicsorogva meg Bt egy pasi.
Vagy csak ne menj gyorsan a fagyizoban.
Az természetes,amúgy a balansztengely csinálja,szerintem direkt.
És a hülye Honda is csinálja.
Elhiszem, hogy jó motor, de én egyszer még megutáltam a túlzott menetszelet, így nem biztos, hogy valaha is újra csupaszra ülök
Ja 3 napig. Biztonsági öv és bukósisak. Úgyhogy vigyázzatok, gyűjtik a pénzt.
Öv.

Kocsi: köszi, még nem.
Cserkeszbecsszo le van írva.

A német Motorrad egyszer olvasói véleménykutatást végzett, mert tudni akarták, van-e igény a kisköbcentis, sportos egyhengeresekre. Az egyik válasz csak simán így szólt: „Az ideális motor három hengeres, 675 köbcentis és csupasz. Nem is értem, miért kell más kérdéssel foglalkozni.”

Itt olvasható.

http://totalbike.hu/tesztek/2014/07/01/teszt_triumph_street_triple_r/
:( elég durva mostanában a balesetek száma megint, de ez az év, ez sem semmi, kegyetlen évünk van :(
Ma valami nagyszabású razzia van országosan tegnap hallottam a rádióban.