Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

😂😂😂 félszemű akart lenni, de így is jó 😂
Féleszű???😃
Vakok között félszű 🤷🏼‍♂️
Hát jövő hét remélem.nekem.is sanszos lesz. A hondát meg kell járatni. Meg má ugyis csak itthoni bóklászás lesz a korai napnyugat miatt, ugyse voltam itthon idén sehol. Egy bükk vagy ilyesmi, mátrába vagy tizéve nem voltam.....
Dehat te vagy a masik motoristen. 😆
Az az 5 szerintem csak maximum 3. Mindegy is, lemaradtál. 😂
Gyujtom a kifogasokat. 😆
A prozai ok az hogy kedden hozta el ocsem az uj bejarati ajtot,azt kene beepiteni.
Szombaton meg puspokhatvan-pecel kozt viszek ki tobb mindent.
Multheten voltam 80-90 es evek beli sportmotorokat nezni zsambekon,azt is elneztem es lett egy etyek-gánt-hereg-dobogokő kor.
Majd jovo hetvegen talan.
A raktárban mert a boltba nem tették ki hisz jattért árulták csak azért tudtuk, hogy megjött mert minden nap bementem a keletinél lévő keravillba és mikor jött az első 3-4db az eladó szólt, hogy a kálvin téren még van egy amit odaadnának.
Annál sokkal korábbi a tárcsafékes, 84 körül vehettem az első eresztésből 23 vagy 26000 lehetett az ára. Akkor kerestem 3500ft körül illetve 84-ben 5000 lett.
Ennyi kifogást még a feketeöves fotelmotorosok se tudnának felsorolni😃
Egyébként ilyenkor a legjobb motorozni. Kárhogy hétvége programos, elvileg holnap viszik az ötvenest.....vasárnap meg lehet jön a házhoz a 125-ös
Abból a visegràdi 38-ból milyen jo lenne egy tízes ! Akkor is és most is ! 😉
Megy a fene,en nem tudok csuszashataron 50 ms alatt fekezgetni,nemvagyok termeszetfeletti. 🤣
Ja es falevelek vannak az uton,szembesut a nap,es mar nincs 18 fok sem. 🤣
Levikem,szerintem vagy 5 eve nem talalkoztunk.
Honnan is tudnad.
Amugy csak szolok,a laszlo nevu fékisten folyamatban mogottem kullogott. 🤣
😁
És én el is hiszem. Lehetséges műszakilag fasza ABS-t csinálni, ami ellen már én sem tudok kifogást felhozni, csak ugye én még nem próbáltam motoron ilyet, így erről véleményt sem tudok alkotni.
Meg annak ellenére hogy Zoli szereti kiforgatni azt amit mondtam, azt hiszem elég világosan elmondtam, hogy ABS mellett, nem helyett kell megtanulni fékezni.
A Zoli tempójánál mindegy hogy van vagy nincs abs 🙄🙄
Ezeket tudja a ktm, a hondádhoz képest a ktm űrtechnika, elfogultság nélkül. Nagyon nagyon sokat fejlődött kb 2012-2020 között.
Rendben. Gyere motorozni vasárnap, és megmutatom. Haverral a Bakony felé vesszük az irányt, az ellen neked sem nagyon lehet kifogásod.
Sőt kb. 10 perc alatt neked is megtanítom (aztán még nem árt gyakorolni, de a lényegre elég 10perc), mert ezt egy átlagos képességű ember is képes megtanulni. Nem racing technika, nem kell hozzá szupermen.
Igen. Ez pedig pontosan azt bizonyítja hogy attól hogy ABS, még meg kell tanulni fékezni. De tudom te olyan fasza gyerek vagy hogy te már semmi újat nem tudsz tanulni, mert Rossi szintjén vagy, és amúgy is az ABS okosabb nálad...na ezt mondjuk el is hiszem 🤣 De én elhiszem azt is, hogy a tieden csúcs ABS van, ha bebizonyítod azzal, hogy megmutatod a saját motorodon azt a KTM-es kanyar ABS trükköt 🤣
Semmit ! Piszkos nagy zakó ! A kanyar ABS teljesen más liga !
Tehát az idomos kotla horneten egy régi olcsó hulladék abs van ezt nehezményezed. 🤣
Először te prezentálod azt ahogy csúszáshatáron kontrolálod jobban és gyorsabban a fékhatást az ABS-nél. 🤣
A hátsó annyira nem zavaró, mert motorfékkel együtt nem sok vizet zavar, szépen tudom csúsztatni az ABS ellenére 😁
Igazából elől sem feltétlenül kapcsolnám ki, de olyan elvárásom lenne az ABS-el szemben, hogy egyrészt gyorsabb legyen a szelep, ne 100 hanem 1000 kapcsolás legyen másodpercenként, és állíthassam hogy mekkora csúszásnál avatkozzon be.
Így van.
Illetve ha egyenesben száraz úton megijedsz és blokkolóra fékezed, akkor ténylegesen is jobban jársz a féktávval is, mert a blokkoló keréknél mindenképpen jobb, abból a szempontból is hogy nem esik ki alólad a motor.