Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Romet Pony 4950Ft volt 1980-ban ! 😉
Az első tárcsafékesek 23500-ba kerültek, asszem a jawa lux volt 19500.
Nagyon szemezgettem mimdkettővel de kétezer körüli havi fizetéssel elérhetetlen volt.
Elsőkerék.meg azé nem volt benne mert kiszerrlték hogy alacsonyabb ládába férjen
Az volt az igazi bivaly , nem az 1400 ! 🤣
Nagyfater , mint akkusztikus fedélzeti számìtögép !Na most sz@rok be ! 🤣😅
🐄 ! 😂
SŐt a nagyfaterod ökrösszekere meg hangvezerleses vót,aszondta hőőőő,es megallt. 🤣
nálunk az etz-k meg a szimók sorakoztak az üzletbe nagyjából összeszerelve tényleg csak az apróságok nem voltak rá feltéve. Ilyen faládát még nem is láttam szerintem ezt megcsinálhatták az üzletbe(kezeit széttáró)
A lábas sztori nem lehetett gagyi mennyi idő alatt gyógyult? 😅
erre annyit mondok régen sem volt abs mégis megálltunk sőt gyerek üllés sem volt még is felnőttünk, az 1200 zsigcsik alapon meg még biztonsági öv nélkül jöttek aztán itt vagyunk lári fári ez az egész(legyintős)
Miért az első kereket nem fizetted ki? Hozzák első kerékkel érkeztek a motorok ugyan is az üzletben nem volt annyi sámli, hogy kipótolták volna az első kerekeket, hogy ne essen pofára a gép 😅 Egyébként nagyjából ezek össze voltak rakva csak a kilógó bisz baszok nem voltak a helyén index, tükör ilyesmi csak lógatva voltak zsírpapírba becsomagolva 😅
31 ezer pénz volt akkoriba egy ilyen paripa újonnan (dollárjeles) Nem tudom mi lehetett akkoriban egy átlag havi fizu de emlékeim szerint nagy pénznek számított(szemeit körbeforgató) 85 ben a tiéd első dobfékes volt még ha jól sejtem, a bratyóé lehetett az első tárcsafékes modell (kezeit széttáró)
Hogyan követné le ?! Az életbe se ! Az ABS addigra 100-szor beavatkozik mire a ríder kigondolja , hogy valami nem ok és változtatni KÉNE ! 🤔
Egy motoron még csak csak lehet a két kereket külön fékezni, de megtekinteném ezt egy autónál na meg ideális homogén útburkolatot feltételez ha valaki a határon fékezve akar jobbat mint az abs hisz mi van ha a fékúton belül hirtelen változik, jó aszfalt, poros rész, olajfolt, megint jó aszfalt, murva stb. .........igen pronak kell lenni ahhoz, hogy ezt lekövesse. 😁
Anno a Kálvint téri keravillban vettem az első tárcsafékes szállítmányból és fadobozban volt amit egy zukos maszek hozott haza 400ft-ért és az utcán lerángatta a platóról a faládát amit én az udvarba ahol szétszedtem, azért emlékszem ilyen jól mert nagy örömömben a deszkákat szétdobáltam és ahogy ugráltam beleléptem egy szögesbe ami kifigyelt felül a lábfejemen is. Volt öröm, bánat, kiabálás minden ami kell egy akkora újdonsághoz. 🤣
Hogyne fogtam volna... gyorsabbak vagytok mint az elektronika, elhiszek én mindent 😁
Az enyémet összerakták 85 ben, állítólag csak az első kerék nem volt benne. Szóval bátyád anélkül nehezen tolta volna haza 😁
Benzin persze nem volt benne, meg nyilván műszaki se
Aha......Csak benzin..... 🤣
Minden szocialista jármű ilyen volt, csak a Dacia sokkal szarabb volt még azok mellett is.
Na ebben tévedsz. Még mindig megvan versenyre felkészített ETZ250 Csak benzint kell bele rakni és megy.
Engem odahívtak a bontásra a Hondások. Nem én raktam össze de csináltak fotókat ahogy csomagolom ki.
Kina tok jo dolog,en birok,minosegi telefont gyart.
Kocsiban is jobb a teslanal IS.
Persze,mert ott is akkora marhaságokat mondtál,mint elég sokszor.
Mindennap motorozok.
Hat azert vagy full bena,egyenesben se tudsz elozni. 🤣
Hogy előzzelek meg ha nem is vagy hajlandó eljönni motorozni?
Amúgy mit rugózol az egyes úton? Tök egyenes.
Ez a cikk is csak azt mutatja hogy hogy be fog minket szopatni kína.Már az elején ott van,nem megszünteti hanem csökkentheti a függőséget,nesze semmi fogd meg jól.....
Meg elektromos autora. 🤣