Én is üléstáskázok, csak nem ilyen pro. Vízálló hengertáska spaniferrel, utas helyére, keresztben 😃
...de gondolkodtam most a túrán radikális változtatásról: legközelebb lehet, hosszában kötöm fel! 😅
Szóval akàr 200-nál lenyúlsz kétkézzel a kormányról , a bivaly rezzenéstelenül gurul tovább ! Tehát ha már bújni kell , akkor komoly történések vannak a géphàzban ! A pici tanktáska abszolút észrevehetetlen ilyen szempontból ! Az iratok miatt muszály volt , mert nincs hely a bivaly ülése alatt , a Dainese meg 500e Ft-ért csak egy pici belsőzsebet tudott produkàlni ! 😏
Vagy 4 eve megvan, az arat siman megszolgalta. Most a haver DR650-jen van, penztartca, telefon, innivalo, esocucc utazik benne. Sokkal rosszabbra szamitottam elettartam szempontjabol, amikor megrendeltem.
Nem a kosz marad alatta , hanem amit összeszed a mágnes , fémpor ! Na az karcolja a tankot ! De ! Néha kiveszed a mágnest , gyönyörűen lelehet takarítani a talpakat , és soha sem fogja megkarcolni a fényezést ! 😉
A tura kabat hosszu, azert amikor ulsz, a hasadon gyurodik, az siman kotorja a taskat, amugy kismeretu tanaktaskarol beszelek, tahat van lehetoseg kusse a tankranhajolni elbujni a menetszel elol.
Mocorog a táska, lehet benne bármennyire erős a mágnes, mozogni fog, ha csak 1mm-t de akkor is mozogni fog és ha van alatta egy kicsit por, homok akkor az bizony be fogja mattítani a fényt.
Nekem tegnap az aszfalt karcolta meg a dobozomat, szépen a motor színére fényezett doboz és úgy 80-nál leesett egy igen rossz úton, de nem az út volt a hibás hanem én nem húzgáltam meg a rögzítőcsavarját időnként, eszembe sem jutott, hogy kilazulhat, na mindegy, most tettem bele plusz 4 csavart fakötésű alátétekkel. Meglepő módon csak az egyik szélén jött le a fény és össze sem tört, jó nagy kínai doboz. 😆
Ha nincs amikor, akkor nem.
Pontosabban amikor leszallok, akkor is viszi magaval a kabat neha.