Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De aki szeret sportolni, egészségesen táplálkozni...
Igénynek megfelel 🤔
Mi maradunk kétkeréken. 😅
https://www.eroute.hu/fold-1-l...
És semmilyen kátyút nem tudsz kikerülni, mert egy kerék biztosan belemegy :)
Tehát amit ő írt a munkájáról az átlépte,de amit más ír itt az nem.Vajon miért van ez így?
... ez lepta at az ingerkuszobomet.
Értem. Mondjuk 15-20 lóerő 150 kilóra minden bizonnyal nem adhatott valami sportos élményt :D
Egyszer kakucson volt valami nyiltnap akkor koroztem egy mp3 al,akkor volt ujdonsag,hat olyan volt mint egy tipikus nagy tohonya robogo, talan azert nem fogott meg.
Hát, ezt nem tudom megítélni, sosem próbáltam, nem is fogom.
En sem.Robogon meg praktikus,de MT-n.......
A Niken elég furcsa állat, kissé túltolták. Állítólag ezek ellenére nagy móka, de nem bírom befogadni a látványt. Igaz, nem is én vagyok a célközönség.
Eleg bizar,a piaggio 3 kerekuje meg elmegy,de az a nikken milyen rusnya egy állara sikerult.......
Hulye english sose vót valami igenyes,ehhez kepest ez a bloor csavo ossze tudott hozni egy szoges ellentes csapatot a gyarban.
Remelem azt a vezeto mernokot es a csapatat akinek koszonhetik azt a minoseget es kidolgozast meg jo ideig megtartjak.
Foleg a Stuart Wood-ot.Nagyon sok mult rajta hogy ilyen jo motorokat raknak ossze.
Ő is egyszerűen leírta hogy mivel találkozott a munkája során,de tudod mit,lehet hogy tényleg különleges a dolog ami leírt,hiszen itt elég sokan megosztanak dolgokat a munkájukkal kapcsolatban,jót és rosszat,de valahogy azt nem teszed szóvá.
Nekem nincs kép, csak a helye.
De a cégre rákeresve már látom. Érdekes megoldás, nem mondom, hogy nem tetszik.
Ez a link szar... Inkább lelopom a képet.
Amit a Tilting Motor Works épít az egy élhető ötlet. Megmarad a dönthetőség, de kétszeres a "lábnyom" elöl, jobb a tapadás.

https://ca-times.brightspotcdn...!/quality/75/?url=https%3A%2F%2Fcalifornia-times-brightspot.s3.amazonaws.com%2F8b%2Ffe%2F2b5142a342f8b22ff19f02bf0a4f%2Fla-tiltingbiz-la0032209760-20151106
Ez igaz. Alapvetően ezek a háromkerekűek a 30-as évek elejétől készültek, eredetileg munkára. pl. autókölcsönzők, autókereskedések vontatójárműve volt, majd a jenki közlekedési rendőrök, parkolóőrök használták. Később felkarolta a civil piac, mert a mozgásukban korlátozottak is tudtak újra "motorozni". A HD újra el is kezdte gyártani őket, mert veszik a ráncos tökű jenkik.

Ami felénk elterjedtebb az a német verzió, ami gyakorlatilag egy alváz, autó motorblokkal és váltóval hátul, vonatfütty hosszú elejével, motor kormánnyal. Az angolok ezzel szemben meg csak kiveszik a hátsó kereket, felhegesztenek egy Reliant tengelyt hátra, se burkolat, se lóf_sz, borulékony is meg igénytelen is. :D

https://i.pinimg.com/originals...
https://cloud.leparking-moto.f...
Hát, a pirosnál tényleg nem osonkodhatok előre, ez kétségtelen. Azért hozzátenném, hogy manapság már több motorost látok az autók között állni, mint ahányat előre óvatoskodni, úgyhogy soknak majdnem mindegy is.
Igen, azaz, meg még valamit láttam, ha beírom a keresőbe, hogy modern trike, azért még látok olyant, amit elfogadnék.
Tok felesleges pozorkodes,egyesitik a motor es az auto hatranyait.
Can-Am Spyder, igen. Az a jobbik dizájn, ezek a hátul kétkerekűek - főleg az európai recept szerint készültek - olyan furcsák és nehézkesek.
Ja. Én nem állítom be különlegesnek a dolgokat, egyszerűen leírom szórakoztatásul vagy okulásul.
Kb eddig is ez volt,regen olyan gedvaszar ut volt hogy fel is 40 el mentel,annyi elmeny volt benne mint egy 3 napos szikkadt teskos szalamis zsomleben.
Szoval az agyforralo melegben tomorulo 3e motoros elerte hogy nem valtozott semmi.
Vihar a biliben.
Hát... tulajdonképpen erre, ha nem is pont erre. Vannak ebből néha valami modernebb kivitelűek, de az már most mindegy.
Ami bejön, annak elöl van a két kereke és hátul egy.
Mondod ezt te,aki itt siránkozik a samponok miatt az elhagyott kosár miatt a leparkoló anyukák miatt,az anyosód miatt a kutyája miatt,szerinted ezek ki a szart érdekelnek?