Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kb. 20kW ad 100km hatotavot. Saccra 15 ezer km kb.
És mennyi ebből a napelem és az otthoni hálózati illetve ez a számolás a napelemest forintosította vagy az díjmentesként nem került hozzáadásra?
Akkor csak kezdeményezhetnéd az utcátok első töitőjének megvalósulását
Ez hány km-re elég? Tényleg érdekel mert fogalmam sincs.
nekem azért nincs mert csóró vagyok
ha valaki adna egyet(feltétlen kombi legyen) akkor bebizonyítanám hogy semmiféle hátrányt nem okozna a töltés
mivel nem ismerek minden családot csak az utcabelieket nézem, mert őket ismerem jobban, nincs olyan ember aki nai 100km messzebb menne napi szinten a többségének az 50 is elég
szomszédom minden évben elmegy keszhelyre a rokonokhoz 3-5 alkalommal, egy utcabeli család meg kb havonta elmennek ide-oda, legutóbb a kiszáradt fátyol vízesés mellett láttam őket fényképezve, de itt (meg szinte mindenhol 2 kocsi van) szóval nem esnénke kétségbe ha az egyik villanyos lenne
szóval itt nem okozna gondot az ilyen mértékű villamosítás
Én. Még mindig 😘
Neked sincs. Pedig te igazán rövid távokat mész
Majd akkor hasonlítsd össze ha menetközben lehet tölteni az autót és/vagy akksit cserélni mert van nálad csere akksi.Mert az autón kívűl gyakorlatilag mindennél megoldható.
30 évvel ezelött is vékony voltam , nem volt gond a befekvéssel ! 😉
Ja, ez ismerős, bár gyűrű nekem soha nem kopott el ennyire. Egyszer TS-en kiesett a csapszeg zéger, és széttörte a gyűrűket, meg a dugattyú szoknyáját. 10-es kulcs volt nálam azzal le lehetett venni a hengert.
Kihalásztam a törmeléket, megfordítottam a dugattyút hogy a törés ne befolyásolja a vezérlést, és tolás közben sikerült beindítani, aztán azzal elértem anyósomékhoz. Nagyon durván nagy volt a figyasztás, de ott már, a mezőgazdasági boltban találtam olyan gyűrűt ami kb. stimmelt.
Azzal meg már haza tudtam menni, úgy hogy csak csak kicsivel fogyasztott többet.
Direkt értetlenkedel.
Az akkus fúró üzemeltetéséhez minden feltétel adott. Minden. Még úgy is, ha minden magyar, háztartásonként 3-4 db-ot kapnának.
Tegyél le családonként csak egy-egy elektromos autót de úgy, hogy a meglévőt elveszed, majd akkor meglátod a különbséget.
ebből már ki sem tudnék szálni, befelé még csak-csak valahogy beesnék de kijönni csak segítséggel
ez valami genetikai hiba lehet mert lassan minden akkus a háztartásban és ez tök jó
de az akkus autó az csak szar lehet
Nem kell megideologzálni mert így van. 😁
Attól problémamentesebb, mint az összes TÖBBINEK, hogy az útjába kerülő első, akármilyen benzinkútra befordul és annyit tankol, amivel az ország egyik végéből át tud haladni a másik végébe? És ezt öt perc alatt?
(Tehát nem kell a kis manókkal megterveztetni a hatótáv függvényében és esetleg a szabad töltőfej függvényében az útvonalat?)

Aha.
Dehogy személyeskedem, úgy érzed? csak tények.. 😄és az, hogy azt gondolod "győztél" pont mutatja, hogy gondok vannak. Hisz csak te versenyzel...
Blokkoló: miért mondanék bármit is? amit eddig mondtam - bármi témában - abból semmit se fogadtál el.
És utána 8-évig ! 😉
lehet nem egyről beszélünk.
A reed szelep az a forgattyús házban egy visszacsapó szelep ami csak befelé engedi a levegőt. Ha az visszaereszt tud olyat csinálni mint a hibás szimmering.
5 l-es szívó V8 a világ legjobb motra ! 1993 -ban megvolt ! 😏
Ezek a tényeid? Akkor én valamit elbasztam, mert nekem valahogy sokkal egyszerűbbnek és probléma mentesebbnek tűntek az útjaim. De hát én mit tudok a valóságról, elvégre csak használom 🤣

És komolyan nem veszed magad észre még mindig?
az lenne a legfaszább ha mindenki v12es suvokkal meg sportkocsikkal járna, na de ez mennyire életszerű?
mennyien keresnek annyit hogy megtegyék?
és nem én tervezem betiltani a benzines kocsik gyártását..... hanem az európai főbuzik
és amit ezek elterveznek azt meg is fogják valósítani, hacsak nem lázad fel a nép és ki nem tömik a bőrüket szalmával
amúgy az x6 full béna, nekem nem kellene, pár év cigány kocsi lesz mint az x5
akkor már inkább a g merci
nekem ez lenne a jó kocsi, legalább 5 ezres benzines motorral
Én is kisbuszba ülnék vissza...
A dohányos dagadtaknak nemsokára az én szidásom lesz a legkevésbé problémás momentum az életükben.
Az, hogy neki álltál személyeskedni, pont azt látom, hogy győztem. Eddig se kefír, se panel, se az autók ára nem volt probléma, csak azoknak, akiknél elfogyott (nem is volt) az érv.
Itt viszont több tévedést is vélek...
Pályán lehetsz gyenge láncszem, fejlődhetsz... de közúton sose te leszel a gyenge láncszem - a nevében van: közűt. Minden barom ott jár. A futóról sarat meg sódert leszóró paraszt, a félvak nyugger, a féccbukozó szöszi, az ilyen önjelölt streetrészerek, mint ti is 😃 ez mind egy veszélyforrás, amire nincs befolyásod. Hogy egy zárt pályán egy kanyart +10% sebességgel tudsz bevenni, az közúton mit sem számít.