Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha csak a matematikát nézem, akkor részben igazat is adhatnék. De amikor érvelni akartok, soha nem veszitek figyelembe a nem forintosítható tételeket, pedig jól kiolvashatóan folyamatosan éltek velük.
Én pl. sokat vagyok hajlandó fizetni a tulajdonlásért. A fogkefémet sem adom kölcsön, pedig azt napiont 2*5 percig használom. Nem kell bérautó, közös autóhasználat, semmi.
Speciel a betoncsiszolót kölcsönöztem, szóval mindenhol van határ, a személyes tárgyként használt autó viszont bőven a határon belül van. A motor is. A feleség is.

nekem a 3,4 km-re még bringával is jobb lenne - ha csak a pénzt nézem - de ott az a tény, hogy hazafelé bemegyek a boltba, nem érzem a bringát biztonságban sem lezárva a rohadt cigányoktól. nem beszélve, hogy nincs kedvem nyáron izzadt ruhában dolgozni, sem hazafelé megázni, ez mind-mind pénzbe kerül.
Mondhatnám kényelmi faktornak is, de az azért nem fedi le teljesen.
Gyujtas van,indul csak nincs power,es gazra megall.
Legalabb olyan fontos hogy legyen benne bounce mode.

https://youtube.com/shorts/tyP...
Kend be a szimmering körül vastagon valami sűrű zsírral. Akkor kiderül ha ott szív valamit.
A kínai karbikkal szoptam már én is, bár fene tudja.
Gyújtás van? Kipufogó szelel? A hengeren a kipufogó csatornát nézd meg nincs e beszűkülve. Bár attól stabilan jár, csak erő nincs benne.
Egyelőre még tőled sem olvastam semmit a zavaró működéséről azon kívül, hogy mindenki higgye el, hogy te tudod az elvet, de nem árulhatod el, hogy mi az.
most itt tartunk.
Ezt be kell vallanom, valóban alátámasztottad azzal, hogy te valamikor összeraktál pc-ket és viszonteladója voltál valamelyik net-szolgáltatónak, tehát ez a bizonyíték, hogy értesz a sebességmérő zavarásához.
A rettenetes méretű magabiztos tudásodhoz képest az emeleti panel mást mutat... tények, tudod, te is ezt mondod. Vagy te vagy a meg nem értett zseni? 🤣 Kefíres szájjal szidod a dohányos túlsúlyosakat, közben lehülyézve azokat, akik 20 milliós villanyautóval közlekednek...
Nem érzed, hogy vannak gondok? 😂
Nem egyszerűbb egy olyan jármű ha nincs lé többfélére ami mindenre alkalmas? Amúgy meg a kényelem is számít még ha csak 5 percre ülök bele havonta akkor sem mindegy, hogy olyanba amiben kucorgok vagy inkább amiben jól is érzem magam, ha tehetném legalább új X6-om vagy hasonló mercim lenne évente a lényeg, hogy legalább 5000-es motorja és minimum 20l-es fogyasztása legyen. 😁
Ezt most nem tudom, hogy komolyan írod-e.
főtengely szimering amikor kifordult a szimóban(kinyomhatta a belefolyt benzin, nagyon gyorsan kellett futni mellette hogy beinduljon, utána már ment maxigázon akármeddig, csak nem szabadott visszavenni
gyűrű nélkül is ez volt amikor már fél gázon leállt akkor jöhetett az új gyűrűszett
én rengetetget baszakodtam a szimóval valamit szarul fúrtak mert öröké ette a gyűrűket, kellett venni új hengert hogy nem szopjak vele heti szinten
Végül is volt olyan hülye aki 150-el ment a futóval, talán én is tudnék ilyen lassan menni a Teslával 🤣
Igazabol csak lusta vagy nekiindulni,elkenyelmesedtel,csak megideologizalod hogy mit miert nem. 😆
nézzük meg másik oldalról
pl egy ember dolgozik 50 km messzea lakhelyétől, ahová évente elmegy 220 alkalommal oda-vissza
és mivel jól keres elmegy a horvát tengerpartra évente 3x
szóval akkor vegyen olyan kocsit ami tudja ezt a tengeres távot évi 3 alkalomért? és 220 alkalommal cipelje feleslegesen a nehéz és drága akkut?
nem egyszerűbb venni egy olcsóbb kisebb kocsit melóba járni és bérelni 3 alkalomra egy nagyobbat?
vagy még mindig presztizs kérdés a nagy kocsi?
ahogy nézem 30-50 euró/nap egy kocsi bérlés mivel külföldre is lehet menni korlátlan km használattal, ez lazán visszajön a kisebb kocsi árán és a fogyasztásból
Nem segít rajta semmi, ezt a múltkor megtanultam az infós vitánknál 😅
Hiába van személyes tapasztalatod, szakmai ismereted, belső infód - ha ő mást olvasott a neten, és kész a véleménye, baxhatod 🤣
Nagyon reális személyleírás....
Aztán valahogy mégis fontosnak érzi a vezetéstechnikát. De értsd jól. Jó esetben nem utólag jössz rá hogy fontos lett volna fejleszteni magad. Én amúgy ezt nem is értem. Imádok vezetni, motort, autót, bármit. Pontosan tudom hogy vannak korlátaim és igyekszem fejleszteni magamat, mert nem szeretem ha én vagyok a gyenge láncszem. Titeket ez nem zavar, hogy a motorotok sokkal jobb mint amire ti képesek vagytok?

És persze kurvajó a hegyekben kanyarogni, én is imádom, tanulni is lehet belőle, de azért akármennyit tud az ember, mindig tudnak újat mindani, vagy mutatni, már csak azért is mert a vezetéstechnika, a motorok is folyamatosan változnak, fejlődnek. Én el nem tudom képzelni hogy akár túristaként, ne akarnám szebben, elegánsabban könnyedebben bevenni a kanyarokat, mert akkor elég egy kabrió is az élményhez....az még kényelmesebb is.
Esik és esik ! Megállás nélkül ! 🤔
Membran van.
Vond le a 25%-ot, és akkor is marad föle.

Matematika, te értesz hozzá?
Nem is.
A horvátok lehúzzák szezonban a túristákat, ők az idegenforgalomból élnek, ez megy a fizetőkapuval is. Nem jártál még arra?
Amikor átalakítottam, a kompresszorral megegyező tömböt esztergáltattam bele, így minden maradt az eredeti értéken.
Ja, a Ditech a forgattyúsházat kente az olajzóval, azt is át kellett kötni a karbira.
Az lehet fals levegő. Ebben nincs reed szelep ugye?
Szimeringnel nem latok szivargast.Se olaj se benzin.
Pedig kene neki.
Karbi kinai dellorto koppintas.
Próbálkozzál még, ez is elég sokáig tartott.
A panelt hol olvastad? Amúgy legalább most tisztában van mindenki, hogy te hogyan viszonyulsz a többiekhez, ha panel, akkor már nem is rendes olvtárs, esetleg egy másodosztályú? Vagy hogyan neveznéd?
Az összes versenyszabályzatban ez az alap. Régről maradhatott és kvázi követelmény lett és ehhez ragaszkodnak.
Abban igaza van az indoklásnak, hogy ezek egyszerűségüknél fogva biztosan és jól láthatóan helyesen fognak működni, ami egyéb szerkezeteknél nem mondható el, még akkor sem, ha amúgy soha senki nem talált még példát a hibás működésre.
Diekknel a kompresszor feszek miatt nagyobb a forgattyushaz terfogata.
Mar a kiveszed a kompresszort.