A hengerfej kivételével, meg a légkompresszor nyílását leszámítva, minden csereszabatos.
A hengerfej is jó, csak nekem állandóan detonált, aztán egy pár ezer forintos cserebere megoldotta a problémát. Igaz, a portmap összehasonlítása még érdekes lenne, de az már részletkérdés.
Te mentálisan problémás eset vagy, az már biztos, egy nárcisztikus sutyerák.
Ki beszélt rólad? Én mindig az elektromos autók tömeges elterjedésének és töltésének problémáira kérdeztem rá.
Az, hogy van, akkor jó, nekem is van egy csomó technikai eszközöm, amit használok, mégsem venném a bátorságot, hogy kiröhögtessem magam azzal, hogy a tulajdonlás egyenlő a tudással is.
Én most is azt mondom, jó nekem a benzines, nem szeretnék (szabad) töltési pontokat keresve lehaladni a tengerre, közben állandóan szendvicset fogyasztva, amíg esetleg pár fél-egy órák alatt megkapom azt, ami most amúgy öt perc. Ja, dupla áron tankolva, 3-4-szeres autóáron.
Hidegen? kétütemű?
A főtengely szimering tud nehéz indulást okozni, de a sűrítés nem igazán számít, megy az gyűrű nélkül is, csak többet fogyaszt.
Karburátor beállítás többet számít az indításnál.
Te tényleg súlyos eset vagy... most a mentőket fikázod? Azt hiszed, mindenki más hülye még a munkájához is, csak te tudsz mindent?
Ehhez képest - jól olvastam? - 55 évesen egy emeleti panelig jutottál?
Manapság már minden jobb sisak olyan, azért. Én magasról tojok erre, de ha már ott van akkor maradhat, és remélem soha nem derül ki hogy mit csinálnak a mentősök, de ha igen, akkor bízom benne hogy azt amivel életben maradok és nem nyaktól lefelé bénán. Hogy ezt hogyan csinálják nem érdekel.
Tehát az hogy én már 5 éve használok villanyautót, megszabadultam az összes benzines autómtól, kizárólag elektromosok vannak, bejártam európát, rendszeresen járok vele vidékre, és tapasztalatból tudom hogy mennyi hülyeséget beszélsz alapvető dolgokról is, amiben közvetlen tapasztalatom van, az nem számít, mert akkor is neked van igazad? 🤣
Najó, kezd fogyni a popcorn, asszem mára elég volt belőled. 😆
Látod, nem érted. Az itt található adatokból mutasd már meg, mit- és hogyan számoltál ki.
Én kíváncsi lennék rá, és ha igazad lesz (nem) meg is fogom mondani.
Aztán ha másba nem tudsz belekötni, most jöhet az a faszság hogy "csak annak a statisztikának hiszel amit te hamisítottál" 😆
De látod? Azt sem tudod honnan lehet hozzájutni ezekhez az információkhoz, de te azért jobban tudod. És csodálkozol hogy kötekedő fasznak tart mindenki.
Bár azt tényleg nem tudom hogy valóban csodálkozol-e vagy csak megjátszod hogy nem.
rendes hibrid az 14millió, ne a fapadossal active felszereltséggel gyere hanem az executíve-ot nézd.
A Prius meg 18 milliótól indul.
Neked meg roller kell, ezt megbeszéltük, mert soha nem térül meg az asztra sem 😆
és eltelt 20 év ezek a kijelentések után és a ford napi 10 ezer kocsit gyártott
amúgymeg buzi ez mind, egy picike kis rész akinek tényleg nem való a villanyos kocsi mert rengeteget megy, ezt leszámítva a többinek a java része meg koldus szegény de ezt nem ismeri be és mindenféle indokolat talál ki miért nem jó a villanyos kocsi.....
A hengerfej is jó, csak nekem állandóan detonált, aztán egy pár ezer forintos cserebere megoldotta a problémát. Igaz, a portmap összehasonlítása még érdekes lenne, de az már részletkérdés.