Mikor egy szaros szimmering miatt a teljes motor egységedet, vagy egy elpukkant bizti miatt a komplett töltődet ki kell cserélni milliókért, az nem ugyanaz, mint egy mosógép 30 ezres panel...
Ez semmi másről nem szól, csak profit maximalizálásról, ebben Tekla élen jár 😃
minek vesz olyan drága autót?
Egyébként ezeket a ledlámpás szarokat nem értem (gondolkodós)
Mija faxtól olyan drága? A ledeket futószalagon nagy tömegben gépsor fossa ki magából filléres tétel. A gyereknek is már négyzetméterre veszem a ledvilágítós bisz-basszait forint fillérért. Azt mondják, hogy nem javítható. Miért is nem? A led cserélhető alkatrész. De ha komplett egy panelt kell cserélni az sem nagy dolog. Ez csak azért drága és bonthatatlan, hogy egy volvó suv tulaj a 4000 ft-os hátsólámpa helyett amennyibe egy ilyen valójába kerül amin lenne tisztes haszna a nagy és kiskereskedőnek is kifizessen 400 ezret. 😅
hát az a helyzet, hogy egy szakszervizben célszerszámok vannak. Ami neked otthon 5 óra szopás az egy szakműhelyben 10 perces játék.
De egyébként meg teljesen mind1. Ha te óradíjas szakműhelybe viszel egy autót még egy olajcserére is ráírnak 2 órát hisz ki kellett csöpögni az olajnak 😅
Jó reggelt! Úgy néz ki hogy a Torockai kikaparja a gesztenyét a napelemmel kapcsolatban. Tegnap láttam egy videót, amiben arról van szó, hogy a kormány kezdi megváltoztatni az álláspontját.
Ez bármelyik mai autónál így van. Le vannak butítva a kezelhetőség érdekében, hogy elfedjék a fos nyomatékgörbét.
Meg aztán 4,4másodperc már önmagában sem túl frusztráló 😁
na most a zoé 0-a azaz nulla csillag a szpring meg 1 csillag. Ha a dákó életveszélyes akkor az zoét forgalomba sem szabad helyezni 😅
2 kisautó azonos összehasonlításában a zoé alulmaradt(kezeit széttáró) Nincs itt miről beszélni(kezeit széttáró)
folyamatosan ilyen képességű munkákat végzek nem vagyok atomfizikus, hogy irodába dolgozzak kitartott sem vagyok, hogy henyéljek egész nap(kezeit széttáró) A saját portfóliómat építem(meghajlós)
azért sz egy picit frusztráló lehet hogy a kocsid mindent is tud de levvan korlátozva egy csomó minden benne mert plusz díjas
szóval nem egy új motort kapsz 700 ezerért hanem csak kiveszik a butítást belőle
Ez inkább olyan mint a TV-k esetén. Régen egy rakás alkatrész azért kellett hogy a katódsugárcső nagyfeszültségét kezeljék. Ezt kellett is javítani, mert elég nagy igénybevételnek voltak kitéve az alkatrészek.
LCD TV-n viszont ilyen nincs. Ott alacsony feszültséggel és kis áramokkal működik minden. Van egy képernyő, egy alaplap egy képfeldolgozó procival, tápegység, meg a doboz.
Autóknál is ez történt. Jelentősen egyszerűsödött a felépítés és javult a megbízhatóság az elektromos hajtás miatt.
Tehát amíg a Tesla már tudja hogy egy autó nem más mint egy alu kád a négy sarkára csavarozott kerékkel, meg némi ceruza elemmel, meg egy jó szoftverrel, addig a BMWnek erre még nem sikerült rájönnie.
És ehhez képest a Teslát 1millió mérföldre tervezték. Ilyet legfeljebb a taxinak tervezett autóknál, meg a kamionoknál látsz.
10 perces izzó csere kb sehol sincs már astránál még kb ennyi, de azok az idők elmúltak
ledes lámpánál meg az a pár órás munkadíj lesz a legkevesebb
ismerős lányának van egy volvo suv majd 400 ezer volt egy hátsó lámpa csere itt is kb mindegy volt hogy 8 ezer a munkadíj vagy 38 ezer
Ez semmi másről nem szól, csak profit maximalizálásról, ebben Tekla élen jár 😃
Egyébként ezeket a ledlámpás szarokat nem értem (gondolkodós)
Mija faxtól olyan drága? A ledeket futószalagon nagy tömegben gépsor fossa ki magából filléres tétel. A gyereknek is már négyzetméterre veszem a ledvilágítós bisz-basszait forint fillérért. Azt mondják, hogy nem javítható. Miért is nem? A led cserélhető alkatrész. De ha komplett egy panelt kell cserélni az sem nagy dolog. Ez csak azért drága és bonthatatlan, hogy egy volvó suv tulaj a 4000 ft-os hátsólámpa helyett amennyibe egy ilyen valójába kerül amin lenne tisztes haszna a nagy és kiskereskedőnek is kifizessen 400 ezret. 😅
Majd szólj ha elérték valaha is az 5 csillagot a Spingnél 😁
https://www.euroncap.com/en/re...
De egyébként meg teljesen mind1. Ha te óradíjas szakműhelybe viszel egy autót még egy olajcserére is ráírnak 2 órát hisz ki kellett csöpögni az olajnak 😅
Meg aztán 4,4másodperc már önmagában sem túl frusztráló 😁
2 kisautó azonos összehasonlításában a zoé alulmaradt(kezeit széttáró) Nincs itt miről beszélni(kezeit széttáró)
szóval nem egy új motort kapsz 700 ezerért hanem csak kiveszik a butítást belőle
LCD TV-n viszont ilyen nincs. Ott alacsony feszültséggel és kis áramokkal működik minden. Van egy képernyő, egy alaplap egy képfeldolgozó procival, tápegység, meg a doboz.
Autóknál is ez történt. Jelentősen egyszerűsödött a felépítés és javult a megbízhatóság az elektromos hajtás miatt.
Tehát amíg a Tesla már tudja hogy egy autó nem más mint egy alu kád a négy sarkára csavarozott kerékkel, meg némi ceruza elemmel, meg egy jó szoftverrel, addig a BMWnek erre még nem sikerült rájönnie.
És ehhez képest a Teslát 1millió mérföldre tervezték. Ilyet legfeljebb a taxinak tervezett autóknál, meg a kamionoknál látsz.
ledes lámpánál meg az a pár órás munkadíj lesz a legkevesebb
ismerős lányának van egy volvo suv majd 400 ezer volt egy hátsó lámpa csere itt is kb mindegy volt hogy 8 ezer a munkadíj vagy 38 ezer