nekem ezt tudni kell? Tudjon róla mamlasz neki gyártják azokat a hitvány fosokat 😅 Mamlaszéba lehet több bengát lehet tankolni mint ahány lóerő van benne 😅 Az is csoda ha telitankkal egyik kerületből átjut a másikba vagy legalább a következő benzinkútig 🤣
nem állítottam, hogy a dákó a legbiztonságosabb autó a világon. Ha annyira biztonságot akarok akkor veszek egy KRAZT.
Szóval az autó mérete általában befolyásolja a biztonságot. Vannak kis közepes autók meg vannak a suvok a kicsitől a landkrúzerig vagy a gazdagok játékszere ilyen hammerféleségek. Ezeket kár is hsonlítgatni egymáshoz. A kis autót a kicsivel lehet hasonlítani a kicsik között meg megállja a helyét a dákó. (kezeit széttáró)
közel 30 éve az nem is volt annyira szar eredmény(gondolkodós) Ahhoz képest még nem sokat fejlődött a villanyos. Mondjuk azért mert nem is fejlesztették simán parkolópályára rakta mindenki. Egyedül a tojota küszködött a hibrid szarjaival.(kezeit széttáró)
96ban iparitanuló koromban már vezettem tisztán elektromos hármas golfot,azt hiszem 100km/h volt a végsebesség ha jól emlékszem 60km-t tudott elmenni és tele volt a hátulja akksival,valami kisérleti gép volt.
te blődi? Ezt minden évben felteszed 😅 Azt a sárgaírígy jóistenit 😅
Nekünk annyival jobb a helyzet, ha a kériné a 0-ás zoéjával ütközne a asszony 1-es dákójával csak az asszony kerülne ki győztesen 😅
Esetleg érdemes a töréstesztekről annyit tudni néhány éve változott a számozás. Ami most 0-ás a törésteszten az 5 éve középmezőnybe helyezkedett el.(kezeit széttáró)
én pl. qrvajóba vagyok az összes szomszéddal, mondjuk 4 közvetlen szomszédomból 3-nak van napelem 😅
Nekem 1000 kw az éves túltermelt átlag semaz 5 sem a 25 ft-al nem leszek bentebb. én majd kapcsolgatom inkább lefelé a picsába ha megtermelte a havi 550 kw-ot(kezeit széttáró)
azért a vw grouppe a második legnagyobb autógyártó cég, ha leesik feléra a csoport még akkor is jelentős lesz a részesedés
amúgy már a dízelbotrány előtt agyaltak ezen a villanyos témán, addig el is jutottak hogy drágábban adták a dízelt/benzinest hogy jusson pénz a fejlesztésre, de nem nagyon erőltették meg magukat
a háromajtósnak nagyok az ajtajai valamivel férősebb mint a dákó volt nálam pár napot egy ilyen nem rossz kis autó. Ami hátránya, hogy a földre kell ülni a gerincem már nem bírja az ilyesmit(kezeit széttáró) Szerintem te már nem tudnál kiszállni egy olyanból(gondolkodós)
a bmw vezér is kesergett ezen a 2035-ön ezeket tönkrevágják ha nem változtatnak az irányon(gondolkodós)
Úgy hallom a vw már jó ideje likviditási gondokkal küzd, lehet megszűnik a márka(kezeit széttáró) Mondjuk nekem mind1 lenne(kezeit széttáró)
Szóval az autó mérete általában befolyásolja a biztonságot. Vannak kis közepes autók meg vannak a suvok a kicsitől a landkrúzerig vagy a gazdagok játékszere ilyen hammerféleségek. Ezeket kár is hsonlítgatni egymáshoz. A kis autót a kicsivel lehet hasonlítani a kicsik között meg megállja a helyét a dákó. (kezeit széttáró)
Nekünk annyival jobb a helyzet, ha a kériné a 0-ás zoéjával ütközne a asszony 1-es dákójával csak az asszony kerülne ki győztesen 😅
Esetleg érdemes a töréstesztekről annyit tudni néhány éve változott a számozás. Ami most 0-ás a törésteszten az 5 éve középmezőnybe helyezkedett el.(kezeit széttáró)
Nekem 1000 kw az éves túltermelt átlag semaz 5 sem a 25 ft-al nem leszek bentebb. én majd kapcsolgatom inkább lefelé a picsába ha megtermelte a havi 550 kw-ot(kezeit széttáró)
amúgy már a dízelbotrány előtt agyaltak ezen a villanyos témán, addig el is jutottak hogy drágábban adták a dízelt/benzinest hogy jusson pénz a fejlesztésre, de nem nagyon erőltették meg magukat
Úgy hallom a vw már jó ideje likviditási gondokkal küzd, lehet megszűnik a márka(kezeit széttáró) Mondjuk nekem mind1 lenne(kezeit széttáró)
megmondtam vagy megmondtam a parki tuti cucc 😅