Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg egy villanyoson mit szerelsz? Rendes autón a lóerő tuning is szoftveresen, online, történik manapság. 😆
miért pont a kocsi ne legyen ilyen?
anno az 50 ezres mosógépünkhöz 30 ért lehetett kapni teljesítmény panelt amin van pár relé meg 1-2 más alkatrész
inkább vettünk másik mosógépet
ez is a cél dobd el, vegyél másikat mindig legyen szebb-jobb-újabb dolgod
fogyasztói társadalom, ebben élünk, a profit az isten, minden egyéb másodlagos
ez a szerelgetés csak mifelénk divat
a nyugati oldal már 20 éve se szerelgetett, max a hobbisták valami veteránt
aki ablakmosó folyadékot is a szervizben tölteti fel annak számít bármit is hogy mennyire bonyolult a javítás?
A seat pl. már biztosan.
Hát persze, hitegesd csak magad 😆
Szerelhetőséggel sincs gond. Pollenszűrőt is cseréltem már, meg ablaktörlőt is 😁
EV1 valóban nagy szám volt. Amikor 50km volt az általános hatótáv ők csináltak egy 200km-es villanyautót. Ráadásul Ni-MH akkuval.
Tesla később jött, miután ezeket bezúzták, nehogy még valaki rákapjon.
A Tesla üzlet és fejlesztési politikájával lett sikeres, mert ugye a Nissan Leaf és i3 is kb. egyszerre jött ki velük, de azok nem voltak teljes értékű autók.
Ha már az igénynél tartunk, a Tekla ott nem szerepel valami jól. Egy alu kád, tele ceruza elemmel, és négy kerék van a sarkaira csavarozva - kivitelben, minőségben elég messze van a német gyártóktól (kivéve a VW ID, mert az már tiszta kínai system) igénytelen fos, na 😁
Pont a kedvenc villanyos fórumodon fikázták a Teklát: szerelhetetlen-javíthatatlan fődarabok, eccerhasználatosra legyártva. Láttam párat szétszedve, anno kacérkodtam vele, de borzasztó egy szerkezet. A SW-ben meg a marketingben viszont biztosan a legjobb - meg némi fejlesztési előnye is van.
Ja értem, ha a valaki jobb akkor azt nem kell bele számolni 😆
EU-ban is a Model Y volt a legkelendőbb...nem a villanyosok között hanem összesen.
Igen a Tesla olcsóbb mint egy i4 és még jobb is. Ezért nem megy a BMW-nek, mert az embereknek egy viszonylag szűk rétege ellensége a saját pénzének.
VW-t is fikázhatod, de a kezdeti nehézségeik ellenére elég jó a platform, de ezen felül olcsóbban gyártható is mint a BMW benzinesből át kendácsolt vacka....de legalább vigasztalja a BMW tulajokat hogy szép a varrás az ülésen, ha már autót nem tudnak gyártani 😆
Régebben nézegettem ezeket a teszteket, akkor hagytam abba, mikor már arra adták a legtöbb pontot, hogy üti et a bábut, meg van-e légzsák kikapcsolásra figyelmeztető matrica... arra emléxem, hogy a Clio nem szerepelt rosszul, kisautók közt eléggé az elején volt.
Azért olyan ronda, mert a kínai luxus ízlés ilyen. Azoknak gyártják, és ott is... ejrópai csak vehet belőle, ha ki tudja fizetni 😁
Az i4 - a túlméretes veséktől eltekintve - nagyon szép, klasszikus formájú és arányú, szívesen átülnék olyanba, ha nem 22 millánál indulna az ára.
Azért erre ne esküdj. A Zoe 5 csillagos volt akkor amikor az i3 csak 4.
i3 szerencséje hogy már nem forgalmazzák, ezért azt nem minősítették újra mint a Zoe-t.
Bár azért a Spring javára írandó, hogy az NCAP vezetője életveszélyesnek minősítette 🤣
A Zoe esetén csak az oldal légzsák és az alapáras ütközés elkerülő elektronika hiánya miatt lett 0 csillag....ez nekem mondjuk pont benne van....arról nem is szólva hogy vagy 500kilóval nehezebb, szóval én inkább a saját feleségemre fogadnék 😆
90-es években az EV1 volt, ami nagyot durrant - túl nagyot is. A story (pipi kivételével) mindenki előtt ismert... A t9bbi gyártó csak jáccott ezzel. Meg néhány kísérletező - itt a faluban is volt átépített Trabant 😅 balkáncár targonca motorral meg IFA akkuval 😅 csak müszit nem kapott rá...
Az tény, hogy Musk jól megérezte, mikor kell ezt tolni. A pali üzleti zseni, ez nem vitás.
Márkanév értékről beszélek, ne hozd ide a tömegben gyártott kínai olcsó bóvlikat. A Tekla számait is az usák meg a kínai piac nyomja meg... egyébként meg a fillérbaszó villanyosok nem BMW-t vesznek, hanem KIA-t meg BYD-ét. A te Teklád is olcsóbb volt, mint egy i4.
A VW hogy produkálta ezeket a nagy számokat? Eladták az egy éve legyártott és azóta parkoló ID-ket diszkont áron, mikor végre tudtak rá egy működő SW-t tenni? 😁
Tényleg volt gyári e-Golf. kb. minden generációból kiadtak úgy 50-100darabot. Az elsők ráadásul tényleg ólom akkuval voltak megépítve. Van ismerős akinek volt ilyenje. Mondjuk azért az kellett hozzá hogy olcsón hozzáférjen az akkukhoz, mert ezekben tényleg 2 évente kellett cserélni.
Nem tudom, te 15 éves szakmunkás tanulóként milyen e-Golfot vezethettél, biztos valami házilag kendácsolt fost, amivel árrébb álhattál az udvarban... te, figyu, nem golfkocsi volt? az is e... 😅
Többx átírták már a szintet, szóval a Dákó csillag értéke biztosan jobb, mint egy Trabanté. Viszont a kortársaihoz nézd, azokhoz képest meg a legxarabb.
Arra figyeljen az asszony, hogy mindenképp valami régi kisautóval ütközzön (Trabant, Velorex előnyben) akkor lesz esélye...
Amúgy Zolinak arra a 2 kilométerre elég is lenne ez a guruló esernyő.
Csak szerintem az a 4millás ár kicsit sok ezért a szarért. Pipi a Dacia Springért fizetett ennyit szalonból kitolva.
Mondjuk a franciáknál asszem ez úgy van, hogy egy buszjegy áráért lehet bérelni, úgy meg nagyon megéri.
Végre a képességeidnek megfelelő munkát végeztél... 😁
Rinyál mindegyik, de nincs sok választásuk.
BMW el fog tűnni ha nem alkotnak valamit. Egyszerűen szar az üzletpolitikájuk. Eddig működött, de a Tesla és a Kínai gyártók mellett nem rúgnak labdába.
EU gyártók közül, a VW miatt aggódok legkevésbé. Ők jól csinálták eddig, és az irány is jó, valamint mennyiséget is tudnak gyártani. Igaz még nem találtak magukra, de szerintem ezzel nem lesz gond. Most fognak kijönni a régi Golf méretű kisautóval, ha találnak neki egy jó árcédulát akkor azzal lenyomják a piacot. Ebben a kategóriában a Tesla nem tud velük versenyezni (egyenlőre, de ők is építik már a gyárat), csak a kínaiak.
Az már jó régen volt. Tesla mindenkit lenyomott.
https://www.vezess.hu/hirek/20...
De ha csak a villanyautókat nézzük akkor a listára sem került fel a BMW.
https://villanyautosok.hu/2023...
😂 😂
https://www.facebook.com/marketplace/item/321839743553512/?ref=browse_tab&referral_code=marketplace_top_picks&referral_story_type=top_picks
Csak ne lenne az a hódpofa.
Aha, van vagy 10 e modelljük (abból 4 SUV), sztem az ejrópai gyártók közül nekik van a legtöbb - biztos megxűnik 😅
A 3. legértékesebb autómárka a világon - bár lehet, a Tekla idén beelőzte
Addig ott az aszma,es sose mond hogy soha. 🤣
😂 szóval sose lesz(fetrengős)