Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engedélyt miért ne kapna?Nem f1 ez.
https://www.google.hu/amp/s/hu...
ja önvezető autó is van már minden háztartásban 5 éve(gondolkodós)
Szóval ilyen alapon soha senki ne vegyen autót mert mindig lesz új és újabb 😂
az jó áron van(meghajlós) 12 ezer km az semmi benne(kezeit széttáró)
Szóval most 5 misiért van két éves használtautó. Ennyiért vettem újonnan(kezeit széttáró)
Nincs hivatalos állásfoglalás, szakmai.meg végképp.
Azt se tudni mennyiért veszik-adják, mindenki az öt forintot fujja......holott ez közel se biztos
Mivel kapott engedelyt a forgaombahelyezesre unios szinten meguti a kovetelmenyt,jobban mint egy szetrohadt 20 eves sharan.
Azért egy i3-at ne hasonlítsunk egy dácsiához,illetve lehet,csak nincs értelme.De igazad van,egy ütközésnél lehet mókolni a karbon vázat,de ahol az i3-nál ilyen beavatkozást kell végrehajtani ott a spring tulaját meg rakják a föld alá.Tudom tudom,de csak lakotterület.....ez esetben nem a föld alá rakják,csak tolószékbe.Nem biztos hogy sokkal jobb.
nem mind cigó
nekik amúgy is feltöltőkártyás óra van
szomszéddal épp egyeztetés alatt van a dolog de úgy néz ki a hűtők 0-24 a mosás szárítás meg ha van napfény, tudom vezérelni akkufesztől függően
hölgy kettőig dolgozik utána tud fogyasztani 16ignyáron akár 18-ig
ha nincs áram akkorvmeg megy a saját hálózat 3-400 kwh kell faragni az évesből mert akkor nincs 70 forintos áram
Neked is fizetnek a cigó szomszédok? 😄 Mennyire életszerű, hogy bárki összeáll a szomszédjával ilyen esetben? 🤔
mennyi áramod van pluszban?
mert felcsattintasz egy 5 ezer forintos almérőt aztán a szomszéd légkondija bojlere el van látva kb 8-9 hónapig
elkérsz 25 forint/kwh és mindenki boldog
Jo lenne,de ha marad,az is egy helyzet.
Jol tettuk hogy tobbfele futest tartottunk meg,kondenzacios gazkazan es fafutes,napelemmel a villanyt csokkentjuk.
A benzinkoltseggel is kell kezdeni valamit.
Lehet, hogy Pipinek lesz igaza és ez a szaladó dolog még nem lefutott a mai Kocsis nyilatkozat fényében.
Az amit te vársz az kb 15-20 millió.Értelme sincs beszélni róla.
Ami meg ez alatt van az az E-miev-c-zero féle még fostalicskább.
Az Egolf jó lenne de szarabb hatótávot ad több pénzért és ritkább.
Mondom hogy helyén kell kezelni,leszarom a vicces hátsóhidat,a vékonyka kerekeket,a műbőr ülést meg a sok müanyagot.
Beállt az az ár amiért már át tudom lépni.
Beleférek?
Igen.
El tudom használni a hónapban termelt áramot?
Igen.
Nem kell havonta 30-40ezret tankolnom a két aszmába?
Nem.
Tudok menni motorral?
Igen.
Én fogom használni a legtöbbet?
Nem.
Van benzines amivel mehetek messzire?
Igen.
Mennyit megyek átlag naponta?
20-30 km,és 9 órát áll a munkahely előtt.
A BMW I3 minőségibb?
Nem,az is kopogós műanyag,de legalább ütközéskor lehet mókolni a karbon vázat.
Ez már mostani a müncheni auto kiállításon nyilvánvaló lett mert több cikkben is arról írtak, hogy a kínai gyártók leuralták a kiállítást és veszélyben az eu-s autógyártás am8 ha tényleg tovább tolják ezt simán beigazolódhat és akkor lehet leskelődni az arcból kifele, hogy bezárnak a gyárak és tele leszünk eu szerte munkanélkülivel. Amőgy én bizakodom kissé mert az igaz, hogy seggfejek a fejesek, de azért végveszélyben valahogy eddig sikerült jól kijönni a végén.
Az a helyzet hogy nem csak a két véglet van.És nem is csak a prémiumra kell gondolni.De mindegy,majd ha elkezded viszonyítani mondjuk az opeledhez,rájössz hogy én mire gondoltam.Ez egy olcsó hulladékból összeszórt ipari szemét,mondjuk a kereslet meg van rá,ezzel nincs is gond.
Nem premiumot varok el tole,csak azt hogy eljussak a varosban a dolgomra,ocsem jar be nagykerekhez,a napelem havi szaldoja jobban jon ki ha nyaranta legalabb elhasznalom a megtermelt aramot.
Bar ehhez meg ketmilla hianyzik,jovore lemegy az ar,es meg hozzacsapok egyet es megvan.
A ket regebbi aszma elmegy akkor is marad egy ha hosszutavra megyek.
Pont a hétvégén parkoltam egy ilyen dácsia mellett.Hát nem is tudom,most is csak az a véleményem,sőt,tovább erősödött bennem hogy normális ember ilyet nem vesz.Minden négyzetcentijén látszik a hitvány minőség,nem csak a kivitelezésben hanem a tervezésen is,ha egyáltalán volt tervezés,abban sem vagyok biztos.Nem is értem az embereket,"szar szar,de legalább elektromos"
van itt nálunk egy csajnak egy villanyos dacia
esélytelen hogy abba beférjek 😂
amúgy nem lenne tissz csak minden méretet meg kellene szorozni 1,5-el akkor már egy rendesebb kisautó lenne
és mielőtt dagadtozna mindenki (ami igaz is) a b corsában lazán elfértem és az sem egy nagy kocsi
Nekem e kizáró ok.
A másik hogy amiket 2,5-ért kapok leaf.azok azon túl hogy buznyák elég régi,és mivel már relatíve olcsó elég sokan veszik és kurvára lelakják,amik meg megvigyázottak nem olcsóbbak mint a pipimobil fél-egyévesen.Azon meg nem látszik meg a trágya személyiség ennyi idő alatt.szóval ha találok négyér egy kétves huszonezer km-est az már jó.Nem én fogom legtöbbet használni,kívülról olyan mint egy zanzásított suv,a fehér a szines tükrökkel meg olyan bazárian menő.
ha beleégett nincs gond vele mert mindenhol azt látod
kicsit buzis de megszokható
nekem annyiból szetencsés a dolog hogy ezekben a kis vackokban nem férek el, a nagyok meg nem néznek ki szarul
szóval ha kifogom az arany halat akkor kérhetek nagy villanyos kocsit 😆
Pont nyilatkozott pár napja Zipse bácsi hogy Európa hogy tökön lövi magát ezzel 35ös belsőégésű beszüntetéssel,mivel európának nincs alapanyaga az elektromos autó gyártáshoz,így gyakorlatilag előfordulhat hogy egész egyszerűen alig lesz európai autó.
De,beleégett a retinamba.
ha benne ülsz nem látod 😁
Kedves pipi 😆
Ez téged igazol 😂 😂 😂
http://youtu.be/fhjpw06Ni_w
Mindig mondják hogy egyseggel nemmegy senki 600 km-t,és amint kijön egy 500 helyett 550km-es hanyatthomlok adja el a vackát.
buziezmind. 🤣
De ha mindennap hányok tőle akkor szarabb.