Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És szted nekem? Több xar autóm volt életemben, mint itt bárkinek... áruért jártam Pestre Wartburggal... talán épp ezért tudom, mennyivel jobb egy új.
Hát azt most látjuk 🤣 főkleg az értelem részét 😅
Nekem van nagy családi házam kertvárosi részen. Vettem már 3 ingatlant, kettő lakást a két gyereknek, egy üzletet. Élek szépen, minél kevesebbet akarok dolgozni.
Nem vetted észre, hogy oda szeretnél eljutni, ahol én épp vagyok? Talán eccer új BMW-d is lehet a leharcolt fos fóccvágen helyett, ha majd már minden más meglesz.
Ennek most mi köze bármihez is? Ebben a postban hol volt szó VW-ről, BMW-ről? Kezdesz összezavarodni
Ha nyernék 2 milliárdot! arról volt sző, emléxel?
Értem én 🤣
Minta parasztbácsi a falun...
- Bácsika, itt maguknál falun van antiszemitizmus?
- Áááá, itt nálunk nincs... de igény az lenne rá! 🤣
A tárcsa alakú rugó belső végei törtek le. Gondolom, te láttál már ilyet. Azt viszont elfelejted, hogy nem mindenki autószerelő. Te lehet, észreveszed, de a sógorom pl. tök hülye hozzá, annyira, hogy képes fél báros gumival menni 100 km-t - nem vette észre 😆
Nemrég írtam, hogy talán pár évig kitartana a 2mrd, de épp tegnap gondoltam át, hogy igazából max. 2 hónapig utána ugyanolyan csöves lennék mint most legfeljebb egy kastélyban bolyonganék a családot keresve egy maybach-al a folyosókon. 🙄 😁
ezek nagyjából nekem is(meghajlós) nekem legfeljebb annyival több az igényem, hogy lehetőség szerint a kormány mögött legyen egy ülés is
nem szeretek egy berakott sámliról vezetni 😅
Egyébként autónál kb nekem is két alap kritérium van,klíma és távirányítós kp.zár,ne kelljen kulcsolni.ezen felül bármi mást tudok nélkülözni.
Lássuk mi a különbség a magamutogatás és az értelem között. Mamlasz azonnal kocsit venne, hogy verhesse a mellét mekkora fasza gyerek mert vett egy autót.
Én vennék egy házat valahol messze az ilyen faszfejektől mint ez a mamlasz, vennék még pár lakást, aztán élnék szépen tovább is ugyanezen a szinten csak kevesebbet dolgoznék. Az autót meg pont telibe leszarnàm hogy milyen, ne kelljen rá költeni, legyen benne klíma, ülésfűtés, tempomat aztán hello, nekem ne hivogassa a szervizt.
Na akkor hülyegyerek most hogy is vagyunk. Egy vw ha beszarik 2-300ezer km után akkor az egy lelakott szar, ha ugyanezt a bmw teszi akkor ez jó kocsi mert ennyit lefutott ?
De akkor ne csak a szád járjon, vegyed is meg. Én is tudok mondani sokmindent.
Te hülye vagy?Nem megy az értő olvasás?Nem,nincs igényem jobbra,ha nyernék,és most jól figyelj,akkor mivel az életformám megváltozna így nagy valószínűséggel vennék másikat,ez fakadhat abból hogy mondjuk felköltöznék egy hegytetőre akkor egy terepjáróra lenne igény,vagy csak céltalanul szeretnék száguldozni a pályán akkor egy sportkocsi és még sorolhatnám,de a jelenlegi életemben ezek nem kellenek,nincs rá szükség.És az sem feltétlen jelenti azt hogy jobb,csak más.Nem bonyolult ám ez.
Ha ismernéd,nem beszélnél hülyeséget.A kettőstömegű nem hullik csak úgy szét,annak mindig van előjele.Pontosabban elég sokat kell ahhoz menni hogy az széthulljon miután jelentkeztek az első tünetek.Szóval miután elkezd zörögni,te azzal még 10x megjárod Nizzát oda vissza.Ha meg a kuplung hullott szét annak nem sok köze van a lendkerékhez.Gondolom elfosta magát a munkahenger.
traffik. Most 2 haverom is járt így épen nem régen. Azt, hogy mikor romlik el valami egy autóban nem kiszámolható. Az egyiknek a rail cső végén lévő nyomástartó szelep adta meg magát a másiknak a szíjtárcsája ment szét. Egyiknek sem volt öröm és boldogság. (kezeit széttáró)
Nyilván minél fiatalabb egy autó ilyenekre kevésbé kell számítani 10 + éves sokat futott példányoknál bármikor bármi előfordulhat. De nem kell megijedni az erre szakosodott autómentők ott kószáltak az autópályák körül várták, hogy pénzt keressenek és több olyat láttam, hogy nem is hiába várt 😅
5 éve még ritka és drága volt olyan, ami elment 300 kmt. Jóformán csak a Tekla, azt meg nem akartam, nem szeretem az usákokat, meg Teklából is az S volt könnyen elérhető csak.
Vagyis igényed lenne jobbra, csak pénzed nincs. Értem - így hogy végre kimondtad 😁
mondjuk ez igaz nincs már olyan autó aminek ne lennének gyenge pontjai. Onnan kell kiindulni, hogy minden autó szar.(kezeit széttáró) Ezeket lehet kategorizálni, melyik szarabb melyik kevésbé szar(kezeit széttáró) Aztán a használaton és a gazda gondosságán múlik szerintem a legtöbb. A szarnak kikiáltott autó is lehet sokáig jó ha törődik vele a gazdája és megfelelően használja a legendásan strapa autókat is ki lehet nyiffantani ha hülye a felhasználó.
Csak tudod mikor Nizza előtt az autópályán esik szét, mikor mész a kifizetett nyaralásodra, az nem akkora boldogság. Persze aki csak belföldön futkározik, vagy még fiatalabb, az nem is gondol ilyesmire.
Nekünk volt már családi nyaralás Adrián, hogy ott kellett autószerelőt keresni 7végén, aki kicseréli a Vivaróban (ill. annak Renyó változata, nem tudom a nevét) az elromlott kuplungot. Az egész család nyaralását szétbaxta...
szerintem a villanyos akkor éri meg ha hatótávon belül tud vele az ember autókázni és azt is otthon tölti napelemről(kezeit széttáró)
Azért elég széles már a paletta van akinek elgurul az autója 500 km 1 töltéssel az már napi szintű hosszabb autózásra is simán alkalmas, hiszen többnyire nem megy az átlag ember naponta több száz kilómétert. Ha valaki meg hatókörön belül munkahelyre ingázik annak tökéletes a taxisnak, pizzafutárnak meg egyenesen pazar.(kezeit széttáró) Egyre több gls autót látok full elektromosban. Szoktam beszélgetni a srácokkal van olyan, hogy több mint 120 címük is van egy nap de az autó nem megy 150 km-nél többet így kibírja a napot töltés nélkül(kezeit széttáró)
Majd visszajönnek a régi bajuszkapcsolók a műszerfalon és azzal kapcsolják az ülésfűtést.
Tévedés,mert én is abban ülök ami a jelenlegi igényeimnek és elvárásnak tökéletesen megfelel.Ha nyernék 2milliárdot,nyilván más lenne az igény,de ez csak az életforma változásnak lenne köszönhető.Más életforma más igények.
léteznek kifogástalan állapotú 10 éves autók onnan tudom, hogy nekünk is volt. (kezeit széttáró) Manapság más már a váltás. Amikor a wartburgból meg a kocka zsiguliból átült a nép a golf kettőbe meg az opel asztmába nagy volt a minőségi ugrás nyílvánn érzetre és vezethetőségben is. Én most úgy gondolom, hogy nincs ekkora különbség már egy mai új autó és egy 2013 ban legyártott autó között. Egyszer néztem is egy vidit a jutubon valamelyik autós influenszer próbálgtott egy használt 3000 dízel audit. mellétették ugyan annak az audinak aúj változatát aztán Ő is elmondta, hogy jelen pillanatban nem nagyon van már mit hová fejleszteni ezekben. olyan különbségek voltak például, hogy a műszerfal a régiben egy állandó mindig ugyanolyan műszerfal volt az új audiban meg a műszerfal egy digitális képernyő volt amin vagy 20 féle variációt be lehetett állítani meg színeket ilyesmi. De vezethetőségben teljesítményben kényelemben már nem volt semmi különbség a két autó között volt vagy 6-8 év. A következő újítás már az lesz, hogy full extrásan lejön minden autó aztán havi pénzért bérled belőle azokat az extrákat amire épen szükséged van(kezeit széttáró) Ha télen kell az üllés és a kormányfűtés akkor pl. havi 7 ezer forintért kéred a téli időszakra bele ezt az opciót(kezeit széttáró) Szóval szép új világ 😅
Ezt sem értem,miért szopás?Ki kell cserélni aztán go tovább.Ha az ember vesz egyet 0km-esen és hosszútávra tervez,akkor mondjuk kell egyszer cserélni.
Mert te pont olyan autóban ülsz, amilyenben akarsz. De ez nem igaz azokra, akikkel itt vitázok két napja.