Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha neked problémát jelent azt értelmezni hogy jobbra tartás akkor nem tudom elhinni hogy van jogosítványod.
ha valakinek nem kell csinálni valamit akkor miért kell egyáltalán a gondolatnak megfoganni hogy megnézed mit csinál?
Nem kell sávon belül, ott megyek ahol akarok egynyomon haladóval..........sőt, általánosságban a jobbratartás is LEHETŐSÉG szerint, tehát ha azt mondom szar az utszéle akkor annyira húzódok le amennyire biztonságosnak tartom. Nyilván nem szembesávba kell folyamatosan közlekedni, de elég irreális egy délalföldi 5 méter széles hatvanas években aszfaltozott zergebaszta uton az utszélén bakócázni.
Neeeeeeeee keeeeeeezd te is az ertelmetlen olvasas okozta onmagad lejaratasat.
NEEEEEEEM KEEEEEEEELL LEEEEHUZOOOODNIIIIIAAAA senkinek.
Egyszruen megneztem, hogy ki- hogyan kozlekedik.
én azt nem értem miért kelkwne lehúzódni? kockáztatni egy motoros miatt hogy a jó eséllyel szarabb út szélén összeszedsz valamit, csak azért hogy a motoros kényelmesebben tudjon haladni?
én pl tuti nem húzódnék le se egy se száz motoros miatt sem, motorral meg eddig meg sem fordult a fejembe az hogy bárki lehúzódhatna mert én jövök.....
nekem 200 kiló és 45 ló volt az a motorom amivel a legtöbbet mentem aszfalton én meg voltam 140+ kiló
mégis villámgyorsan leelőztem ezeket a 70-80 tempóval közlekedő hülyéket
városban lámpánál egyértelmű hogy lemegy az ember a szélére hogy a bringások meg robogósok elférjenek
de városin kívül ilyet épeszű ember nem tesz
Mire van szabály?

Amúgy neked írom, de nem bánnám, ha a két másik szerencsetojás értelmezné, amit írtam (tudom, hogy értik, csak a frusztrációjuk miatt kötözködnek...) az húzódik le aki akar, én egyszerűen az előzékeny/nem előzékeny sofőrök arányát, pontosabban nemisége és kora között találtam TÉNYEKET. Elmegyek mellettük, benézek és látom, hülye kurva vezeti, vagy férfi, ez utóbbin belül nyugger vagy fiatal-középkorú.
Ilyen egyszerű az egész.

És hála Istennek, a baszakodók saját magukról kiállított bizonyítvány engem igazol, hogy csak mellébeszélni tudtak, de semmi érvet nem tudtak írni.

Köszönöm, hogy meghallgattatok.
Még majd jelentkezek társadalmi észrevételeimmel ezután is.
Mi a szép? Nem láttál még idióta kommentelőt?
Vagy az a gond hogy 3 kommentből csináltak egy cikket?
Az a büntetés jogtalan volt. Ez ugyan az mint ha egy olajfolton elesel és megbüntetnek azért mert nem az útviszonyoknak megfelelően mentél. Volt erre is példa, de ettől még nem jogszerű, csak az embernek nincs kedve baszakodni az ostoba rendőrökkel 30 ezer forintért mert ők főállásban kényelmesen ráérnek köcsögösködni veled.
Öööööö, ez szép: https://totalcar.hu/kozosseg/r...
Ez komoly!
Elől a hosszú villák laprugóként is funkcionálnak, lágy mint egy hintó. Mondjuk nem szép, de cserében nehezen fordul! 🙂
Tehát a cippzár lakott területen szabályos lehet, de külterületen továbbra is jobbra tarts van minden járműnek sávon belül is igaz a vezető dönthet arról, hogy beljebb húzódik.
a burgman túl nagytestű
ki van nézve a típus csak modt épp nincs rá zseton, szerintem amíg az 50-es nem hullik szét nrm is lesz rá pénz
lehetőség szerint a legkisebb testű 250-es a cél
Mondjuk tényleg nem kell városon belül, ezt találtam ugyan kerékpáros cikk, de a lényeg benne van: Lakott területen belül azonban némileg más a helyzet 2010 óta. Ekkor lépett életbe az a KRESZ-módosítás többek közt a Magyar Kerékpárosklub javaslatára, amely során a 25. § (1) pont második mondatának felsorolásából kivették a kerékpárt, s jelenleg így hangzik: „Járművel az úttesten – az előzés és kikerülés esetét kivéve – annak menetirány szerinti jobb oldalán, az út- és forgalmi viszonyok szerint lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni. Lassú járművel, állati erővel vont járművel, kézikocsival, hajtott (vezetett) állattal, valamint lassan haladó járművel – ha az út- és forgalmi viszonyok lehetővé teszik – szorosan az úttest jobb széléhez húzódva kell haladni.” Vagyis eltörölték a szorosan jobbra tartási kötelezettséget – nagyon helyesen –, alkalmazkodva ezzel a gyakorlattal a világ legtöbb országához, ahol nincsenek a legveszélyesebb helyre száműzve a bringával közlekedők.
Nyomvályúk között a bakháton? Mondjuk én sem a nyomvályút választom ha lehet. 😁
A cipzár miatt pár pve egy balesetnél a motorosokat büntették mert van sávok belül isbjobbra tartás ahogy Klászló is linkelte, ugyan elég széles a tartomány a meghatározásnak, de habegyik motoros tud menni a jobb szélen akkor a másik is, a cippzárnak a jelentősége mindössze, hogy rövidebb lesz a menetoszlop mivel az előttem lévő miatti fékutat a csapat nagyjából felezheti, de amúgy itthon nem szabályos ha jól tudom.
Sport chopper
A qrva anyámat ! 😅
Most találtam a facén sport csöppet ! 😅
Akkor írd meg hogy mennyire kell jobbra tartani ????????? De a szabályt ne csak úgy radom
Mert olyanról már halottam hogy szabályos parkolás padkától hány cent , de hány cetire kel lehúzódnom jobbra ilyet nem halottam bocs 😊 főleg egy kocsinak mit jelent a lehúzódás ???????
Igen.
A biztosito utalta a penzt.
Rugdosni kellett verbalisan tobbszor kedvesen.
Biztosítós fuvardíj rendeződött?
Jobb ha nem csinal semmit,kiszamithatobb,ha lecsalinkazik a padkara meg amilyen balfaszok visszapattan es ugy basz el mint a huzat.
Én is ott megyek ahol épp jobban esik, én általában a sávon közepén.
Teljesen lényegtelen, nem is akarok én ezen vitázni.
Az a vicc hogy valaki szerint le kellene húzódjon előle az autós.
De, a sávon belül is jobbra kell tarts.
Hát bizony hozzád egy nagy Burgman illik 😊 és repülsz mint a szél botostól csalistól 😆 és a szendo is befér 😋