Eleve resek nem kene hogy legyenek,ha mar hegesz,de ha ategeti es kijon a drot legyen benne annyi hogy leszedi lamellassal vagy drotkorongal.
Ez igy kontar ettol meg en is fenyevre vagyok jobb.
hátsó
oltogatott hogy veterán kocsikat restaurál annyira profi
a külső felén se sikerült az ívet jól eltalálni, ami igazándiból nem is érdekel, de ez siralmas
letördeltem a huzalokat adtam neki drótkoronggal, egy kis fehér hammerite(nem volt más itthon) akrillal betömtem a réseket meg 2-3 réteg alvázvédő spray
még egy 20as lemez dugót kell valahonnát szerezni mert kicsit elolvasztotta a küszöb hegesztésnél
küszöb véget szilóval lyuk mentesítetem akkora hézagok voltak hogy az akril kb sosem keményedett volna meg
meglátjuk mit mutat a következő műszaki előtt
úgy látom jobban megérte volna venni egy 30 ezres festékszórót, meg egy minimalista co hegesztőt.....
azért ezek a sufni lakatosok elintézik hogy 2 évente legyen munkájuk
Ja igen,csak szerintem rajtad kívűl senki nem figyelgeti és helyez %-os arányba hogy ki és milyen nemű illetve milyen arányba húzódik le.A kötekedés szót meg te ne emlegesd, aki nekimegy a családjának pár sampon miatt.
A tiéd a problémás, mert nem nem ÍRTAM elvárást, egyszerűen egy megfigyelést írtam le, csak a te beteges elméd csak és kizárólag arra képes, hogy a fórumon kötekedj.
Idézem saját magam, hátha másodszorra eljut az agyadig:
""...az a megfigyelésem, hogy a NŐI sofőrök 0%-a húzódik le jobbra, hogy elengedjen, ha az autó mögött megyek, követve őt.
A férfivezetőknél az öreg trottyok képtelenek erre 100%-ban. ""
Felvetésed több sebből vérzik,
egy,vén lehetek de buzi nem,
kettő,nem gondolnám hogy valaha is tömegközlekedni fogok.
3.Ha netán mégis,akkor is lesz helyem a tömegközlekedésen.
Amúgy:
most értem haza, az a megfigyelésem, hogy a NŐI sofőrök 0%-a húzódik le jobbra, hogy elengedjen, ha az autó mögött megyek, követve őt.
A férfivezetőknél az öreg trottyok képtelenek erre 100%-ban.
Csak Bajna-Hereg kornyeket keruld el egy kis ideig, allitolag olajat locsoltak az aszfaltra a tisztelt polgartarsak. Most megy korbe a Facebook-on a hir.
Honnan tudhatnad,te übermensch vagy hegesztesben IS igy szulettel.
Ez igy kontar ettol meg en is fenyevre vagyok jobb.
oltogatott hogy veterán kocsikat restaurál annyira profi
a külső felén se sikerült az ívet jól eltalálni, ami igazándiból nem is érdekel, de ez siralmas
letördeltem a huzalokat adtam neki drótkoronggal, egy kis fehér hammerite(nem volt más itthon) akrillal betömtem a réseket meg 2-3 réteg alvázvédő spray
még egy 20as lemez dugót kell valahonnát szerezni mert kicsit elolvasztotta a küszöb hegesztésnél
küszöb véget szilóval lyuk mentesítetem akkora hézagok voltak hogy az akril kb sosem keményedett volna meg
meglátjuk mit mutat a következő műszaki előtt
Most tanuja a hegesztest?
azért ezek a sufni lakatosok elintézik hogy 2 évente legyen munkájuk
Idézem saját magam, hátha másodszorra eljut az agyadig:
""...az a megfigyelésem, hogy a NŐI sofőrök 0%-a húzódik le jobbra, hogy elengedjen, ha az autó mögött megyek, követve őt.
A férfivezetőknél az öreg trottyok képtelenek erre 100%-ban. ""
egy,vén lehetek de buzi nem,
kettő,nem gondolnám hogy valaha is tömegközlekedni fogok.
3.Ha netán mégis,akkor is lesz helyem a tömegközlekedésen.
(Majd amikor vén buzi nyugger leszel, a tömegközlekedésen is ezt mondják neked. Mármint amikor vágyakozva nézel az ülésre.)
most értem haza, az a megfigyelésem, hogy a NŐI sofőrök 0%-a húzódik le jobbra, hogy elengedjen, ha az autó mögött megyek, követve őt.
A férfivezetőknél az öreg trottyok képtelenek erre 100%-ban.