nekem 53 a vége de ehhez teljes szélcsend kell vagy hátszél
ha súlyosabb görgők vannak benne akkor fel lehet tornászni 60 fölé is de akkor csapnivalóan gyorsul
Cipzár alakzattal nem a jobbra tartást szemléltetem hanem hogy egy sávba nem haladhat két jármű párhuzamosan egymás mellett , még egyszer sávon belül nincs jobbra tarts 😉 van saját sávod és kész
Amúgy nézd meg hogy hol mennek a tanuló motorosok az oktató előtt állta-lába középen 😊
Azért is kár ezen elmélkedni mert nincs ember aki jobbra húzódva motorozna ....................persze nem azért mert notórius KRESZ szabály szegő meg csak azért se ,hanem rossz minőség elsősorban ,másod meg mivel nem jár ja kerék ezért koszos poros hordalékkos 😃
nekem sosem örültek amikor a robogóval az út közepén tébláboltam
de ha szabályosan a jobb oldalán mentem az útnak többször is leszorítottak aztán pattoghattam az út széli gazban
Amúgy itt a városi motorosok közt van az a mondás hogy két autó között mindig elfér egy motoros. 😆
Az autósok simán tartanak egy biztonságos távolságot egymástól ösztönösen, ahol egy keskeny motor elfér, legrosszabb esetben a tükör lesz csak visszahajtva. De manapság már nem csinálok ilyet, mert ez bunkóság és az autósok jó része korrekt velünk szemben, szóval nincs okom sokkolni őket. Régen amíg bunkók voltak néha megjátszottam. Becsukta szándékosan előttem a helyet, nem engedte hogy kikerüljem a másik oldalról sem, szóval akkor elmentem csak hogy tudja a helyét (és a tükrét még így sem érintettem)
Ja látom, freelac rendőrködik. Ő lett volna a másik tippem.
Amúgy ezt én sem értem. Én is szeretek előre menni, de soha nem vártam el hogy elengedjenek. Ha elférek jó, ha nem akkor 5 másodperc múlva amikor lehetséges majd elmegyek. Ez egy lehetőség, nem jog. Ha valaki előzékeny velem annak örülök, ha nem az, akkor kit izgat?
Az is benne van szerencsére hogy a "lehetséges mértékben" ezért gyakorlatilag a pilóta döntési jogköre hogy adott körülmények között mi a lehetséges és biztonságos, ezért teljesen rendben van a zipzár alakzat is, meg az is hogy behúzódsz középre hogy észrevegyenek, vagy ne szorítsanak le. Lassú járműnél van a "szorosan jobb szélére húzódva kell haladni" kitétel. Úgyhogy szerencsére a KRESZ igazából nincs az életszerűség ellen, csak azok a kötekedő hülyék, akik erre hivatkozva várják el hogy feleslegesen kockáztass mert utálják a motorosokat és takarodjon előle. (amúgy rákérdezhetek? Megint a tűzoltó hiszi magát okosnak? 🤣)
25§(1) * Járművel a forgalmi, az időjárási és látási viszonyoknak, továbbá az útviszonyoknak (az út vonalvezetésének, az útburkolat minőségének és állapotának) megfelelően kell közlekedni; figyelemmel kell lenni a jármű sajátosságaira, az utasokra és a rakományra.
(2) * Járművel az úttesten - az előzés és kikerülés esetét kivéve - annak menetirány szerinti jobb oldalán, az út- és forgalmi viszonyok szerint lehetséges mértékben jobbra tartva kell közlekedni. Lassú járművel, állati erővel vont járművel, kézikocsival, hajtott (vezetett) állattal, valamint lassan haladó járművel - ha az út- és forgalmi viszonyok lehetővé teszik - szorosan az úttest jobb széléhez húzódva kell haladni. Párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten a jobbra tartásra a külön szabályok (36. §) az irányadók.
Cipzár alakzatban való közlekedés nem kreszkompatibilis. Mi is úgy helyezkedünk de a kreszben benne van hogy jobbra kell tartani a sávodban is! Tehát a motorral a sáv jobb oldalán kellene tartózkodj, az autó szintén jobbra kellene húzódjon de valljuk be ez nem mindig lehetséges és célszerű.
ini ne viccelj már 😂 😂 😂
Jobbra tartás párhuzamos egy irányú sávokra vonatkozik pl : autópálya , gyorsforgalmi .................. az az előzés után tarts jobbra ne a belső illetve ha van középső sávba haladj
De olyan van hogy egy sávba egymás mellet két jármű ne haladjon Pl autó + motor és ép emiatt biztonságosabb a cipzár alakzat motor motornál 😁
Engedjétek el ezt a debilt. Ez ha kimegy az utcára, csak azt figyeli hogy ki mit csinál úgy hogy az neki nem tetszik, minden cselekedetbe ami nem az övé, csak a rosszat látja és magyarázza bele.
Nehogy már az autósnak kötelező legyen lehúzódni ès elengedni rablacit. Amúgyis mi a fasznak kéne elengedjék hiszen saját bevallása szerint aki gyorsabban megy a megengedettnél az egy terrorista.
Nagyjából ennyi a lényeg amit leírtál.Ha valaki nem adja át a helyét,az simán egy bunkó,de aki nem húzódik le egy motoros miatt arra nem mondható ugyenez.
Egyikre van szabály a másikra nincs
Ha motorost elengedik az azért van mert jó fej a sofőr de szabály szerint nem köteles
Nyugdíjasnak átadni a helyet semmi fél le szabályzás nincs az jó neveltség , jóérzés kérdése
Kettő között nagy a különbség
sok lehetőség nem volt
akiket ismertem régről a zsigulis korszakból egyik se praktizál már
egy sufni mester van aki magának taknyolja eladásra meg ez ahová vittem
lett volna egy fasza műhely de ott egy elem fényezése 70 ezer
itt meg volt 3 elem+ a hegesztés meg az alja átfújva alvázvédővel 150 ezer+ huszonezer a festék
festéket én vittem többi kacatot ő adta
ez a másik hekyen legalább 350 lett volna
aztán egy 150 ezret érő kocsira nagy kár lenne 350ezret rálocsolni
Lattam a kepet,sarvedo velso iv,erre megy ra a kulso resze a kocsinak,belulrol kifele szokott kirohadni a ket lemez kozt.Csak tomito van gyarilag.Kivulrol a kulsot kivagjak,a belsot meg kipotolta.
De elobb rahegesztette ezt az ocsmany foltot,es utana rakta vissza a kulsore a betetet.Es hat az jott ki.
ha súlyosabb görgők vannak benne akkor fel lehet tornászni 60 fölé is de akkor csapnivalóan gyorsul