Az élet csupa móka és kacagás,eddig összeállt a blokk,na ja az olasz szivatofaktor lesben áll.
Nem mozdul,kurvajo mondom nem baszol ki velem van a ditekk blokkon.
Na ja,most röhög a digo mert a felfogatasi pontok csak 2 milivel arrébb vannak.
De beintek a szemeteknek felfurom azt a szar pajzsreszt fuck off felkiáltással.
lehet hogy mégsem kawa volt csak én emlékszem rosszul egy sötét színű talán fekete naked,egyszer mintha te segitettél volna egy etz karburátor nyűggel vörösváron még nagyon régen.
Még jó hogy ismerős a nevem. Jó pár cikket írtam oda
De Kawám soha nem volt, bár akartam venni egyszer egy három hengeres 2T-t, de aztán szerencsére nem lett belőle semmi.
CB750-esem van, de abban meg megy a 4 henger többnyire, főleg amióta rendbe raktam a karburátorait.
Sajnos ma errefelé nincs az a kimondott motorozós idő, még tiszta szerencse , hogy tegnap reggel tettem egy kört Zalaegerszegre ! Csak úgy rohannak a felhők b + a búbánatos bárca és bitorló búval bélelt büdös qa .....stb !!
szimónál az 1:60-1:80 simán jó ha nincs hajtva, így nem csorog az olaj minden részén mint anno amikor mindenki az 1:33 keverékkel járt
nekem a robogó nem tudom hogy keveri mert kurva nagy az olajtartály évekig elég, plusz valahogy lepattintottam a csigáról azt a pöcköt ami a kerékbe akad így nem is méri a métert, de ha bemelegszik egy kicsit se füstöl
fel akarok tépni vele a nagybiharra ősszel azért oda teszek bele egy kis plusz olajt a benzinbe is, ott azért küzd majd rendesen, és biztos izzik szegény motor elől hátul
én 1x szenvedtem egy női fotózással, egy közel 50 éves munkatársról kellett valami értelmes képet készíteni aki erősen túlsúlyos volt de cigareta és a pia se tett a bőrének jót, aztán közeli kép kellett mert valami munkahelyi választási prospektushoz kellett
végül lett egy egész jó fotó, ami azóta is a fészbuk fő profil képe, vagy 6-8 éve változatlanul
Ahogy előttem írták 1:50 mindenhez jó (amiben tűgörgős a hajtókar, bronz csapágyasnál, 1:30 kell)
Viszont ~7000es fordulatig jó az 1:70-es keverési arány rendes rész szintetikus robogó olajból. Én 2000 forintos Repsol Scooter olajat használok.
Sokan sápítoznak hogy én ilyen aránnyal használom az MZ-t de ha belenéznek a főtengelyhez, még így is van ott elég olaj. 1:50-nél meg szinte fuldoklik.
Pályán kezdtem használni így, mert jobban megy a 2T, hiszen nem az olaj hajtja hanem a benzin, de annyira stabil volt a gép, hogy utcán is áttértem erre a keverésre.
Kísérleteim alapján 1:80-nál már előfordulhat hogy ragadozik, de még így sem állt be. Lehet jobb olajjal még ezt is bírná.
Köszike már dupláztam. Mindjárt menek garázsba bóbitát defektmentesíteni azt akkor már át vizslatom a hátsó traktust teljesen. Nyomatéklista is megvan már.
Ah, nem igaz, genetikailag vagyok ilyen. Reklamalni a gyartonal lehet, de felesleges... Szerintuk bennem van a hiba
Amugy egy kavet is kapnal! Csak hogy valami rendes dolgot is tegyek erted!
Cuki vagy, de ennyit jelent, ha egy profi fotos elott pozolsz tudod: szarbol varat epiteni
Azert jelent valamit, hogy a nagyobb dögöket csak az en kezembe mertek adni jo buli volt
A pumpa a régi ditekk blokkból megy át,mert ez a szar hajtja a vízpumpat is.
Namost a ditekk kevesebb olajjal megy.
Elvileg.En még nem tudom hogy ez és a karbis ugyanúgy van e kalibralva,jelzésekkel meg minden.
Így biztos ami ziher vegelenbe kötöttem és egyenlőre keverem.
Ha meg megy,dudal,világít ráérek evvel molyolni.
Nem mozdul,kurvajo mondom nem baszol ki velem van a ditekk blokkon.
Na ja,most röhög a digo mert a felfogatasi pontok csak 2 milivel arrébb vannak.
De beintek a szemeteknek felfurom azt a szar pajzsreszt fuck off felkiáltással.
De Kawám soha nem volt, bár akartam venni egyszer egy három hengeres 2T-t, de aztán szerencsére nem lett belőle semmi.
CB750-esem van, de abban meg megy a 4 henger többnyire, főleg amióta rendbe raktam a karburátorait.
nekem a robogó nem tudom hogy keveri mert kurva nagy az olajtartály évekig elég, plusz valahogy lepattintottam a csigáról azt a pöcköt ami a kerékbe akad így nem is méri a métert, de ha bemelegszik egy kicsit se füstöl
fel akarok tépni vele a nagybiharra ősszel azért oda teszek bele egy kis plusz olajt a benzinbe is, ott azért küzd majd rendesen, és biztos izzik szegény motor elől hátul
én 1x szenvedtem egy női fotózással, egy közel 50 éves munkatársról kellett valami értelmes képet készíteni aki erősen túlsúlyos volt de cigareta és a pia se tett a bőrének jót, aztán közeli kép kellett mert valami munkahelyi választási prospektushoz kellett
végül lett egy egész jó fotó, ami azóta is a fészbuk fő profil képe, vagy 6-8 éve változatlanul
Viszont ~7000es fordulatig jó az 1:70-es keverési arány rendes rész szintetikus robogó olajból. Én 2000 forintos Repsol Scooter olajat használok.
Sokan sápítoznak hogy én ilyen aránnyal használom az MZ-t de ha belenéznek a főtengelyhez, még így is van ott elég olaj. 1:50-nél meg szinte fuldoklik.
Pályán kezdtem használni így, mert jobban megy a 2T, hiszen nem az olaj hajtja hanem a benzin, de annyira stabil volt a gép, hogy utcán is áttértem erre a keverésre.
Kísérleteim alapján 1:80-nál már előfordulhat hogy ragadozik, de még így sem állt be. Lehet jobb olajjal még ezt is bírná.
Amugy egy kavet is kapnal! Csak hogy valami rendes dolgot is tegyek erted!
Na gyere, hozd a Ducatit, en hozom a flexet es indulhat a buli
Azert jelent valamit, hogy a nagyobb dögöket csak az en kezembe mertek adni jo buli volt
Namost a ditekk kevesebb olajjal megy.
Elvileg.En még nem tudom hogy ez és a karbis ugyanúgy van e kalibralva,jelzésekkel meg minden.
Így biztos ami ziher vegelenbe kötöttem és egyenlőre keverem.
Ha meg megy,dudal,világít ráérek evvel molyolni.