Ez 2T variatoros robesz,van a veghajtsban 80 kobcenti hajtómű olaj,és annyi.
Ki lesz kötve az olajpumpa,bár a keveresi arányt meg ki kell keresnem mert elfelejtettem.
Ezért jó az MZ. Annál úgy tervezték hogy üzemszerűen szivárogjon az olaj, és a beleragadó porral, védő bevonatot képezzen a blokk köré.
Némi brigéciol és nagynyomású kezeléssel gyári állapotot lehet prezentálni...és a sós latyak sem marja meg
Ezen a képen nem is nézel ki szarul
Múltkor olyasmit mondtál hogy olyan ndk úszó és birlózónő formád van
Ha nem lennék talpig úriember akkor azt mondanám hogy egész ............
De mivel az vagyok így nem írom le
Szerintem lenne az a szint, amikor azert kihagyna a szived egy dobbanast a Zuramnak se volt oszinte a mosolya mikor egy ilyen gepezetet tartottam az XBR blokkjahoz
Ez most már kielégítő,nem patika de nem nyalom tovább.Olyan volt mint az el nem takarított önindító.Brigéciol/nagynyomású is nehezen vitte le.Kb ez lesz az amivel már elkezdhetem az összerakást.Jelenleg a vízpumpa szimering beütő valamit kéne eszkábálni.
Ezt eléggé szarul tervezték meg az olaszok.
Alapbol nagyon gané a vízpumpa a piaggion.Minden más van olyan jó mint egy minarellin.
szereltem egyszer egy yamaha jogot, annak mindig teliöntötték a hajtúművet olajjal, és csodálkoztak hogy mindig kiveri
kb 5 liter féktisztító ment rá, azon lehetett vagy 2 centi rászáradt homokos-poros olaj
az volt amikor egy karbi tisztításból full generál lett de nagyon full mert új hengert is kellett venni........
annyit még nem szoptam semmivel sem
Annyit nem feccölök bele jelenleg.Összerakáskor utálom ha bárhova nyúlok csak kosz fogad.KB ezt levakarom.Használósnak lesz összerakva.Leküldöm a bilikék idomokat mattfeketével és ha megy-pöfög-világít városi ideoda ellesz a bótban vagy itthon.
Biztos sok munka, legalabb is a Zuram most tekercseltette ujra az XBRen a generatort, es ami volt korulette alkatresz, egyesevel gyonyoruen vegigsuvickolta. 2 delutanja ment ra
Mert akkor fordulattól(gázállás) függőn adagol, és nem füstöl annyira kis fordulaton