Rendszeresen csinálta ezt a garmin. Sőt, ősszel horvátban is leszopatott, a kb 4óras út ahova amúgy sietni kellett volna, lett belőle 6óra mert az összes zergebaszta szar úton végigvitt, gyártelepen mentünk körbe körbe… kurva anyját. Azért mondom hogy mindegyik szar csak mindegyik máshogy.
iyen még sosem volt a garminnal
épp egyik nap drissítette magát a gyerek gépe majd 2 órát szuttyogott mert alig volt wifi jel
a zümo annyiból nem tetszett hogy a napi track-et néha 3 részben mentette aztán össze kellett mindig rakni
nagyításkor kicsit lassú a kis kézi túra gps ha sok minden adat van rajta ha csak a szintvonalak akkor az sem gáz
Érdekes és szerencse hogy különbözőek vagyunk. Én nem szeretem ha a fülembe mondja, az én navin csak azt mondja be hogy trafi, vagyis csak csipog. A garmin egy életre megszopatott amikor bemondta hogy fordulj jobbra, ott a lehajtó hát lefordultam. Aztán újratervez. Utána megfigyeltem, bemondja hogy fordulj jobbra, majd sokkal később hogy x km múlva… na köszi.
Nekem a műszerfal felett mutatja az utat a tomtom. Nem bámulgatok többször mint a műszerfalat, néha jó is hogy látom mi merte van körülöttem, de nekem adv motorom van, más az üléspozicio, kilátas, minden.
szar a módszered, mindig csak egy folyamatot kell csinálni
én levágom a tüskéit ollóval megforgatom útszóró sóban és megy a vödörbe
félig van a diszperzites vödör akkor jön a fúrógépbe fogott budi kefe,folyó vízzel tisztára öblíteni majd szikével felvágom a hasukat
aztán recés kesztyű és kidobálni a belsőséget, utána folyóvízzel tisztára mosni a hasüreget
8-10 kiló pár óra
aztán méret szerint válogatni zacskózni
van akihez heti 2-3 alkalommal kell vinni pár kilót, öreglányok jobban szeretik mint bármi mást
Ezert jo ha MOTORT veszel.Ott meg azt is kijelzi hogy 200 meter mulva hozz el a 3. Kijaraton. 😆
Nem csak pofazik.
Volt gondom csatlakozaskor,par hibauzenetet elkuldtem,es baze,frissitett az app,es megoldodott.Valaki figyelt a reszlegen,nem csak lazacinget valogattak a butikban. 😆
Mindig belokom ezt a videot. http://youtu.be/x7oW9oAJwDE
Navigáció...
Többször leírtam már, nekem is van WayteQ navim, de az első Szardíniás túrám óta elő sem vettem, mert megkotlott a Wayteq töltője. Ott kellett átállnom telefonos navigációra...Egyébként sem szeretem a műszerfalat se nézegetni menetközben, nem hogy a navit, ezért is jobb NEKEM a fülbemondós navigáció. Egy Samsung S8-at használok erre, wireless powerbankkal szükség esetére. Azért az S8-at mert azzal mindkét sisakkommunikációra el tudom küldeni a Navi hangját. Valóban melegszik töltéskor, erre az a megoldásom, hogy kicsit megnyitom a cippzárt a combtáskán és a menetszél hűti. KB 3 éve cseréltem le az s8-at, de navira azóta is és előtte is (2018-tól) azt használtam/ om. Az újabb Galaxyn már ez a fukció nincs meg, legalábbis az S20FE-n, hogy dualba 2 helyre küldjem a jelet. Ha lecserélem egy újabbra, talán működne azzal is ez a dolog, de... amíg jó az S8, nem baszom el a másikat erre. Így mindig van egy töltött, használható telefon nálam bármi másra.
igen. Van egy-két régi felvételem a 40 fokban történő motorozásokról. (gondolkodós) És nem volt jó.Amíg a külterületen keni neki az ember 2 kilóval semmi gond nincs. -ahogy beérsz egy városba a töködről is a víz folyik és a guta kerülget. Kordurát sosem vettem fel nem bíztam benne, bőrbe motoroztam mindig is. Mire hazaértem egy félnapos nyári motorozásról folyt belőlem a víz(fejét fogó) Egy kínszenvedés volt az egész. Most vagy szenvedünk vagy élvezzük amit csinálunk. Nekem a 40 fokos nyári dög meleg szenvedés volt így nem is erőltettem később a 25 foknál melegebb időben a motorozást(kezeit széttáró) Most az, hogy te évente kiszabadulsz 2 szer néhány napra te akkor tudsz menni motorozni a jóisten kezében vagy vagy vasárnaponta kerülsz 10 km-ert a legközelebbi fagyizóig(kezeit széttáró) Szerencsére 10-15 évvel ezelőtt is megtehettem, hogy akkor megyek motorozni amikor számomra az időjárás megfelelő(meghajlós) Beöltözni se szertettem az kb. akkora kín volt mint amit linkeltetek videón ahogy a bögyös csaj nagy nehezen magára rángatta a ruhát 😅 10 km-ért nem öltözgettem, hanem nem ültem motorra(kezeit széttáró) Ha én beöltöztem az minimum 200 km ami az én fajta motorozásommal nem vett túl sok időt igénybe 😅
ha a hasadon csúszol a motorral együtt szerintem a legkisebb gondod az lesz, hogy mi van a navigációval 😅
Jó esetben onnan majd úgy is visznek az erre kiképzett szervek tehát nem kell neked navigáció 😅
Ha nincs szerencséd blődi is kint lesz a helyszínem azt amikor nem figyelnek a kollegái mentés címszóval a magatehetetlen mozgásképtelen testeden befogja a szádat és az orrodat egy 5 percre. 😅
ezt nem kellett tudni,(ujjával nemet mutató) de ha az értő olvasás megy akkor olvashattad tőlem, hogy leszarnám, hogy ki van e fizetve vagy sem végigszopni egy hetet akkor sem mentem volna mert nem töltött volna el örömmel, hogy 1 hétig ázok a motoron reggeltől estig. (kezeit széttáró) De tovább megyek. Le merem fogadni, hogy az ottani bandából volt akiben felmerült, hogy kifizetné az egész túra árát még egyszer ha lenne egy olyan gomb amit ha megnyomna azonnal otthon lehetne 🤣
Mondom,nekem esett ki tartobol a telefon.
Ha hasmant csuszok a motorral egyutt akkor az se marad epen.
A samsung vizallo volt?
Ismerosnek puffadt fel akku a durmitorban,a semmi kozepen.
Jelenleg ha nem lesz vizozon s lehet motorozni hasznalom a connectivityt.
Nem vezet vonallal minden kanyarban,de latom merre kell menni.
Telefon a tanktaskaban vagy a kabatzsebben pihen.
Meg hallom neha az angolul vartyogo nenit is.
Kene valami meno draga füles,de nem letfontos,most inkabb szemuveget vettem,horror draga,de legalabb nem nyomja a fulem a szara.
Nekem simán jól működött a telefon, offline guglimapsz. Kellys biciklis telefontartó, vezetékes töltő. Simán vitt a balkánon mindenhova. Esőben is, folyamatosan bedugva a töltő, nem volt semmi baja. Sőt Szerbiában úgy csináltuk hogy volt benne egy helyi kártya és szórtam a wifit mindenkinek.
Ha nem kaptam volna tomtomot a motorhoz akkor maradt volna a ledobott samsung telefon navigálni. Wayteq meg hasonló fosokra én nem adok pénzt. Azt is megtanultam hogy a drága sem jobb.
Nem lebeszélás képp írom,csak picit árnyalom a képet.
Telefon kormányra.
Ami jó lenne az egy vízálló cucc,tok nélkül,és legalább egy wireless töltő funkció kéne.
Ezt jobbára valamelyik közepesen iphone tudja csak egyben.Vagy egy pár éves csúcskategóriás android.
Nézzük az ellenvéleményt.
Ha nem vízálló vagy húzol rá gumióvszert ha esik vagy tokba teszed,ha tokba akkor töltéskor melegszik,nem annyira szélsőséges esetben felpuffad és megpusztul az akku,megtörtént nem egy.
Ha iphone vagy egyéb csúcstelefon akkor teényleg jó tartó kell mert a vibracio kinyírhatja a kamera optikai stabilizátorát.Ez a tartó szerintem vetekszik a wayteq árával.ha wireless töltős drágább is lehet.
Ha nem wireless,gagyibb telefon akkor usb-vel töltöd,az is szokott megförmedni a vibrációtól.
No a másik ellenvélemény,az hogy a nálad lévő egyetlen kommunikációs eszközt kiteszed a kormányra,egy esetleges balesetkor szetrepüljön a fenébe?
Az iphone is melegszik ha állandoan tölti az ember és használja a kijelzőt.
Ja és ha egy saját relatíve drága telefonnal csinálja az ember az megint vetekedik egy direkt motorra tervezett márkásabb gps árával.
Tudom,olcsó használt telefon,kinai tartó,birja az akku.
A vicces hogy kezdenek ráizgulni a mororra vizálló tokozással felszerelhető carplay/android auto alapu kijelzőkre.
hát nem akarok fölényeskedni sem észt osztani mert abból nekem is kevés van(kezeit széttáró) DE nem kell ejnstejnek lenni hozzá, hogy tudjuk ha esik akkor elázunk 😅 Én biztos visszamondtam volna a pikcsába az egész utat ha befizetek ha nem. Ha elmgyek örömmotorozni akkor tényleg az örömről szóljon, ne 1 hetes szenvedésről 😅 Egyszer a ringről hazafelé elkapott az eső az M5-ön. Szakadt elég rendesen én az egészből annyit észleltem, hogy mintha az összes kamion füstölt volna ami mellett elsuhantam pedig csak verték fel a vizet. 180 felett még az alakrom se lett vizes. A baj akkor kezdődött amikor lajosmizsénél le kellett jönni a pályáról. Na az a maradék 30 km-er kemény volt. Addigra faszán be is sötétedett. Ha felhajtottam a rostélyt a szemüvegem párásodott, meg vizesedett azért nem láttam, ha visszahajtottam akkor meg a plexi alól nem láttam ki. Nem is értem a bukósisakra miért nem találtak már ki ablaktörlőt? (szemeit körbeforgató) kb. 4-5 km-t megtettem a kúttól nagyjából lépésben aztán mondom így nem fog menni szart nem láttam. Akkor szidtam magam miért nem vártam meg a kúton az eső végét mind1 meddig tart ettől az is jobb(kezeit széttáró) Leáltam az út szélére azt vártam a sorsom.(kezeit széttáró) Az eső az ömlött(kezeit széttáró) Mondom szarok rá én innen nem mozdulok. A szellőzőkön folyt be a víz és nem élveztem mert hideg volt. 😅 Parkíron hagytam a lámpát mondom el ne üssön valami autó. Ezen a szakaszon kb. fél óránként megy el 1 autó(kezeit széttáró) Nos ahogy ücsörgök a kivilágított motoron az út szélén a szakadó esőben és azon morfondírozok, hogy hol baxtam el, kb. negyed óra múlva megáll mellettem egy autó az én irányomból. Lehúzza az ablakot kérdezi, hogy tud e valamit segíteni(meglepődős) Mondom igen(meghajlós) Ha előttem megy 80-100 között akkor a hátsólámpáján be tudok menni kőrösre(kezeit széttáró) Na úgy is lett az autó hátsólámpáját követve beértem a városba az esti szakadó esőbe(meghajlós) Szóval nekem nem hiányozna már az esőben motorozás, mint ahogy a nyári hőségben sem(ujjáéval nemet mutató) Öreg vagyok én már bohócnak(kezeit széttáró)
az a baj, hogy sok dologról van némi fogalmad, de a motorozás pont nem tartozik ezek közé, szóval abban szerintem ne oszd az észt 🤣
Egy előre leszervezett (esetleg kifizetett) túrát nem mond le az ember csak azért, mert esik. Főleg azért nem, mert ez egy Szardíniára vezető, ahol az odaút (ahol eddig esett) csak az ún. "szükséges rossz". A lényeg úgyis a szigeten való motorozás. Oda neked kár lenne elmenni, mert nálad az csak 200-300 méteres gyorsulás-vészfékezési verseny lenne. 😂 Ugyanis az SS131-es gyorsforgalmin kívül a többi úton nem sok egybefüggő egyenes van, te meg tudomásom szerint a technikás egyenesben is rommá törted a motorod 😅
Szóval motoros témákban hagyd meg a hozzászólás lehetőségét azoknak, akik szoktak is néha motorozni 😁
Tehát amikor lefoglalták kb januárban a kompot, mert le kell foglalni, előre kell tervezni ennyi motorral. Honnan a faszból kellett volna tudniuk hogy pont most fog esni 3napig?
ez kb. 30 évvel el ezelőtt volt amikor még olyan tejfölös szájú voltam mint te 😅(óranézegetős) Én viszont képes vagyok tanulni a saját hibáimból(kezeit széttáró) Sőt azóta annyira kifinomult lettem, hogy már inkább a mások hibáiból tanulok 😅
épp egyik nap drissítette magát a gyerek gépe majd 2 órát szuttyogott mert alig volt wifi jel
a zümo annyiból nem tetszett hogy a napi track-et néha 3 részben mentette aztán össze kellett mindig rakni
nagyításkor kicsit lassú a kis kézi túra gps ha sok minden adat van rajta ha csak a szintvonalak akkor az sem gáz
Nekem a műszerfal felett mutatja az utat a tomtom. Nem bámulgatok többször mint a műszerfalat, néha jó is hogy látom mi merte van körülöttem, de nekem adv motorom van, más az üléspozicio, kilátas, minden.
én levágom a tüskéit ollóval megforgatom útszóró sóban és megy a vödörbe
félig van a diszperzites vödör akkor jön a fúrógépbe fogott budi kefe,folyó vízzel tisztára öblíteni majd szikével felvágom a hasukat
aztán recés kesztyű és kidobálni a belsőséget, utána folyóvízzel tisztára mosni a hasüreget
8-10 kiló pár óra
aztán méret szerint válogatni zacskózni
van akihez heti 2-3 alkalommal kell vinni pár kilót, öreglányok jobban szeretik mint bármi mást
Nem csak pofazik.
Volt gondom csatlakozaskor,par hibauzenetet elkuldtem,es baze,frissitett az app,es megoldodott.Valaki figyelt a reszlegen,nem csak lazacinget valogattak a butikban. 😆
Mindig belokom ezt a videot.
http://youtu.be/x7oW9oAJwDE
Mondjuk ezert eluttetni magad nem kellett volna,eleg ha eladod azt a szart. 😆
Többször leírtam már, nekem is van WayteQ navim, de az első Szardíniás túrám óta elő sem vettem, mert megkotlott a Wayteq töltője. Ott kellett átállnom telefonos navigációra...Egyébként sem szeretem a műszerfalat se nézegetni menetközben, nem hogy a navit, ezért is jobb NEKEM a fülbemondós navigáció. Egy Samsung S8-at használok erre, wireless powerbankkal szükség esetére. Azért az S8-at mert azzal mindkét sisakkommunikációra el tudom küldeni a Navi hangját. Valóban melegszik töltéskor, erre az a megoldásom, hogy kicsit megnyitom a cippzárt a combtáskán és a menetszél hűti. KB 3 éve cseréltem le az s8-at, de navira azóta is és előtte is (2018-tól) azt használtam/ om. Az újabb Galaxyn már ez a fukció nincs meg, legalábbis az S20FE-n, hogy dualba 2 helyre küldjem a jelet. Ha lecserélem egy újabbra, talán működne azzal is ez a dolog, de... amíg jó az S8, nem baszom el a másikat erre. Így mindig van egy töltött, használható telefon nálam bármi másra.
Jó esetben onnan majd úgy is visznek az erre kiképzett szervek tehát nem kell neked navigáció 😅
Ha nincs szerencséd blődi is kint lesz a helyszínem azt amikor nem figyelnek a kollegái mentés címszóval a magatehetetlen mozgásképtelen testeden befogja a szádat és az orrodat egy 5 percre. 😅
Ha hasmant csuszok a motorral egyutt akkor az se marad epen.
A samsung vizallo volt?
Ismerosnek puffadt fel akku a durmitorban,a semmi kozepen.
Jelenleg ha nem lesz vizozon s lehet motorozni hasznalom a connectivityt.
Nem vezet vonallal minden kanyarban,de latom merre kell menni.
Telefon a tanktaskaban vagy a kabatzsebben pihen.
Meg hallom neha az angolul vartyogo nenit is.
Kene valami meno draga füles,de nem letfontos,most inkabb szemuveget vettem,horror draga,de legalabb nem nyomja a fulem a szara.
Ha nem kaptam volna tomtomot a motorhoz akkor maradt volna a ledobott samsung telefon navigálni. Wayteq meg hasonló fosokra én nem adok pénzt. Azt is megtanultam hogy a drága sem jobb.
Telefon kormányra.
Ami jó lenne az egy vízálló cucc,tok nélkül,és legalább egy wireless töltő funkció kéne.
Ezt jobbára valamelyik közepesen iphone tudja csak egyben.Vagy egy pár éves csúcskategóriás android.
Nézzük az ellenvéleményt.
Ha nem vízálló vagy húzol rá gumióvszert ha esik vagy tokba teszed,ha tokba akkor töltéskor melegszik,nem annyira szélsőséges esetben felpuffad és megpusztul az akku,megtörtént nem egy.
Ha iphone vagy egyéb csúcstelefon akkor teényleg jó tartó kell mert a vibracio kinyírhatja a kamera optikai stabilizátorát.Ez a tartó szerintem vetekszik a wayteq árával.ha wireless töltős drágább is lehet.
Ha nem wireless,gagyibb telefon akkor usb-vel töltöd,az is szokott megförmedni a vibrációtól.
No a másik ellenvélemény,az hogy a nálad lévő egyetlen kommunikációs eszközt kiteszed a kormányra,egy esetleges balesetkor szetrepüljön a fenébe?
Az iphone is melegszik ha állandoan tölti az ember és használja a kijelzőt.
Ja és ha egy saját relatíve drága telefonnal csinálja az ember az megint vetekedik egy direkt motorra tervezett márkásabb gps árával.
Tudom,olcsó használt telefon,kinai tartó,birja az akku.
A vicces hogy kezdenek ráizgulni a mororra vizálló tokozással felszerelhető carplay/android auto alapu kijelzőkre.
https://www.accuweather.com/en...
Egy előre leszervezett (esetleg kifizetett) túrát nem mond le az ember csak azért, mert esik. Főleg azért nem, mert ez egy Szardíniára vezető, ahol az odaút (ahol eddig esett) csak az ún. "szükséges rossz". A lényeg úgyis a szigeten való motorozás. Oda neked kár lenne elmenni, mert nálad az csak 200-300 méteres gyorsulás-vészfékezési verseny lenne. 😂 Ugyanis az SS131-es gyorsforgalmin kívül a többi úton nem sok egybefüggő egyenes van, te meg tudomásom szerint a technikás egyenesben is rommá törted a motorod 😅
Szóval motoros témákban hagyd meg a hozzászólás lehetőségét azoknak, akik szoktak is néha motorozni 😁