Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még sok is...
Jó az. Én szeretem. Igazából ez a költséges turaenduró vonal csak az aktiv külföldi túrázás miatt került képbe.
Valahogy így !
És nem fáj utána a pinki feneked ?
Jó, de már azért kiélted magad, család, ilyesmik, sztem változik az ember ilyen téren is. Nem a motorozás az első, kényelmi dolog, ha ráérsz, gurulsz. Jól gondolom? 🙂
Erre eleg egy hatszazas is.
De - de 😊
Nekem a motorozás , szórakozás ès kimerül max 300km-be ! Azt is szigorúan jó időbe ! Eső szóba sem jöhet , még vizes aszfaltot is hajlandó vagyok kikerülni akár 100km-es kerülővel is !
Ne mááá ! 🤔
Sokat menni , családostul kell kènyelmesen , semmit nem nélkülözni ! Erre van a busz , meg a lakókocsi ! 😉
A CBR-el is ledarálok 800- kmt-t egy nap alatt 😊
Kiballagni , megszeretgetni , megtisztogatni , meg néha nyargalászni egyet ! Nem nagyot !
Egyátalan minek? 😂
Ezt mondom én is,az pont erre van.Ráülni aztán csak darálja a km-eket mint egy gép.
Akkor minek az 1400? Felvonulásokra járni?
Látni kell....voltam.többször de a nagyon jo tiszta időt kifogni nehéz.
Én meg erre is arra is.
Kocsival bármennyit , főleg ha mögöttünk van a hotel ! A Transporterből már többször kiautóztunk másfèl tank gázolajat /egyseggel/ pedig annak aztán nem kicsi a tankja ! 😉
Az a lényeg hogy úgy tekintesz vissza rá hogy azért megérte.Legalább volt értelme a szopásnak.
Ficsur korunkba mi is csináltunk ilyen állatságokat , pl. Romet Pony -val elmentünk Győrből Debrecenbe motoros találkozóra , 21h- t mentünk azokkal a lengyel szutykokkal ! De mentünk velük innen Győrből Vácra , vagy BP hűvösvölgy , Balatonra többször , de azóta benőtt a fejünk lágya !
A 800 az gecisok,foutvonalakon talan megy de forgalom ne legyen nagy.Es nem sok kanyargos.
Normal hegyvideki szerpentinesbol max 3-400 kozt.De inkabb a haromhoz kozeli.A sok megallas is eszi az idot.
Szoval meg lehet csinalni,inkabb autopalyan.
Meg hat a szupermeneknek.Azoknak nemgaz.
Pedig aztán a te motoroddal ez még könnyebb lenne.De ettől függetlenül mindenkinek máshol van a határ.Én pl mikor megyünk Görögországba kocsival,1400-at megyünk egy seggel.Este 8körül indulunk,a család átalussza az éjszakát a kocsiba aztán valamikor ebéd elött odaérünk.Az asszony már csak annyit szokott kérdezni érkezés elött hogy "na,maradt még benned?",mert hogy simán tudnék még tovább menni,még a legelső úton mondtam hogy kíváncsi lennék hány km-nél szállnék ki hogy elég volt.Egyszer majd ez is elmúlik.
Ez úgy nézett ki hogy reggel 8kor megkávéztunk Kotorban a parton, lett 9mire elindultunk. Piva kanyon felé kanyarodtunk mert barátnőm nem volt soha még ezen a részen, próbáltam minél látványosabb de azért haladós helyeken jönni.
A navi szerint 1órával gyorsabb volt az az útvonal amit ő írt, hát mondom legyen. Soha többet nem csinálok ilyet, pláne ahol ismerem is az utakat, tudtam hogy borzasztóan forgalmas.
Na mindegy, tanultunk belőle megint 😃
Megérte azért na.
nekem 750km volt a napi csúcs, de ebben volt még patak meder is és kidőlt fa alatt motor tologatás-huzigálás
közel 20 óra motorozás volt ez a 750km
aszfalton ugyanennyi méer 10-12 óra, az lófasz, általános iskolás szint
Jó nektek ! Csak pillogok mikor ilyen 800km-es távokról beszéltek ! Valamikor 1989-ben követtem el ilyen őrültséget , mikor az első nyugati motort megvettem , egy négyhengeres Suzuki 500E-t na azzal végigmotoroztuk Olaszországot ! De azóta ilyen kilómétereket még autóval is nehezen èlem túl , pedig legtöbbször csak hátra kell ballagni a lakókocsiba , és a saját hotelszobánkban tudunk nagyon kényelmesen aludni ameddig csak jólesik ! Hogy a bánatba tudtok majd 1000km-es távokat lemotorozni egyseggel ?! 😟