Mondom,prrforácio es szellozozseb.
Jelenleg ket bőr van hasznalatban,a tavalyi az gyakorlatilag mindenhova perforaltat kertem,de van a karon es a haton ket-ket zipzaras zseb.
Elindulsz,es lepesben is erzed ahogy atmegy rajtad a szel.Kicsit megizzadsz ha megallsz es mint a legkondi.
Nehezebb,feszesebben tart,es ha hideg van cudarul leszel.Csupasz motoron jol jon hogy sehol nem lobog,konnyebb vele nagyobb sebesseget tartani.
A mostanin kevesebb a perforacio hatul van zipzaras kilepo zseb ma 17 fokban faztam,van hozza bélés,de szart se er,melleny,a karoknal jon a szel be.
Nyaron jo lessz.
Cordurabol low cost volt.Siman polora felveve muanyag erzes,ahogy levi mondta rogton erzed,alaoltozo segitett.
De vicces hogy jobban tapadt ram mint egy nejlonzacsko,melegben szar erzes,pedig kiveheto esomembranos,nagy szellozos.
Alapbol ugyintezos dologban jo hogy nem passzol rad ugy mint egy kesztyu,de pofaraeseskor ugy fordul el a protektor mint a huzat.
Es hat ott az enduradam fele alpinestars cordura huzos video.
Nekem egy kis esesnel ugyanugy cafatra szakadt a karja mint neki.
A bor meg szarabbul nez ki.
Ez a bajom, hogy két nagyon fontos szempont van, a védelem amit nyújt, valamint a használhatósága, és ebben nálam benne van a tisztítása is. meg mondjuk a kényelem, de ezzel speciel nincs bajom - egyelőre.
Nem derogál elismerni, de ez 100%-ban így igaz, ahogy leírtad.
Én szeretem a bőr cuccot, ha tempósabb a motorozás. Ha túrázósabb, akkor kevlár farmer+ bőrkabát. Nekem így megfelelő.
De ebbe nehéz lesz dönteni, hogy kinek melyik a tuti választás.
Ha a védelmi szintet nézzük, jobb a bőr. Ami cordura tudja azt a szintet az már nagyon drága és az olcsóbb kategóriás cordurába belerohadsz. Sőt, ha elkezded felpróbálgatni már a boltban fogod érezni hogy kalap szar még ha drága is.
Eddig 1:1 a szavazatok aránya. Cordura van most, bőrből inkább a cafe racer stílusú jön be, no meg a könnyebb takaríthatóság. csak én kurvára nem bírom a meleget, így ez kicsit visszatart a bőrtől.
Corduram van most is, de azért kérdezem, mert a cordurába beleragadt bogarak kimosása megbolondít, és van-e valami ok a bőr mellett, ami váltásra késztethet.
Piroslámpánál telefonáltam, elindultam kb 10métert amíg leraktam, akir azt mondta a rendőr hogy nincs kép de 2rendőr látta(buszmegállóban álltak, rádióztak) mondom mi meg ketten állítjuk hogy nem így volt akkor mi van ? Azt mondta bíróság.
De ez onnan indult hogy 50ezer mert átmentem a piroson, negyedóra veszekedés majd jött a rádió hogy ja nem, nem piros hanem telefon. Három pont 10ezer. Ez van. De lehetett volna piroslámpa is amin nem mentem át.
Nem tudom hogyan bizonyítjàk, meg fogom kérdezni.
Ott ül egyedül a kocsiban a trafi mögött, kicsit arrébb meg szednek ki. Lerádiózza de mivel bizonyítja ?
Jelenleg ket bőr van hasznalatban,a tavalyi az gyakorlatilag mindenhova perforaltat kertem,de van a karon es a haton ket-ket zipzaras zseb.
Elindulsz,es lepesben is erzed ahogy atmegy rajtad a szel.Kicsit megizzadsz ha megallsz es mint a legkondi.
Nehezebb,feszesebben tart,es ha hideg van cudarul leszel.Csupasz motoron jol jon hogy sehol nem lobog,konnyebb vele nagyobb sebesseget tartani.
A mostanin kevesebb a perforacio hatul van zipzaras kilepo zseb ma 17 fokban faztam,van hozza bélés,de szart se er,melleny,a karoknal jon a szel be.
Nyaron jo lessz.
Cordurabol low cost volt.Siman polora felveve muanyag erzes,ahogy levi mondta rogton erzed,alaoltozo segitett.
De vicces hogy jobban tapadt ram mint egy nejlonzacsko,melegben szar erzes,pedig kiveheto esomembranos,nagy szellozos.
Alapbol ugyintezos dologban jo hogy nem passzol rad ugy mint egy kesztyu,de pofaraeseskor ugy fordul el a protektor mint a huzat.
Es hat ott az enduradam fele alpinestars cordura huzos video.
Nekem egy kis esesnel ugyanugy cafatra szakadt a karja mint neki.
A bor meg szarabbul nez ki.