Amúgy tényleg meg kell fékezni a száguldozókat, remélem ezután (én igyekszem) mindenki betart minden seb.határt és a főutakon a kamionok, utánfutósok meg akinek kell szigorúan 70-el pályákon 80-nal fogunk menni főleg az indokolatlanul kitett vagy kintfelejtett 30-40-60-as tábláknál és mérjenek, vegyék el a pontokat szorgalmasan. Voltam egyszer ilyen országban északon ahol futóval előztem főúton 60-al haladókat akik megütközve mutogattak rám, végülis igazuk volt, előbb kellett volna indulnom 1 nappal és nem kellett volna sietni. 😁
Kár bizonygatnod, te mint világ járt ember! Leírom mégegyszer talán harmadjára megérted, nem azt irtam, hogy el kell venni a jogosítványt, ha nem azt, hogy TALÁN lenne visszatartó ereje. És a mondanivalója annak amit irtam az, amit te is vesézel, hogy nálunk a pénzbeszedésről szól a fényképezgetés, nem az emberi élet védelméről. Mi ebben ennyire bonyolult?
Hol ? Elhiszem hogy te mint világot nem járt ember, nem láttál még sokmindent. A horvátoknak tökéletes példa, iskoláknál, zebráknál van egy sebességmérő és ha nem lassítasz, pirosra vált a lámpa. Ezt lehet tökéletesen áthozni ide is.
Az is érdekes, hogy nyugatra ahol trafiznak ott van valami veszélyforrás, lehet kereszteződés, éleskanyar, gyalogátkelő, mindegy mi de veszélyforras. Nem nyílt egyenes útra állnak ki ahol a balesetveszély akkor sem áll fent ha 50 helyett 70-nel vagy 90helyett 100-zel mész. Na nálunk pont ide állnak be a rendőrök, kis kanyar, kis fasor, elbújnak és ha 110-zel mentél már jön is a csekk. Sőt most ugye 110 sem kell a közigbírságért, nem száguldozol, mègis megbüntetnek. Korrekt dolog. A tűzoltó meg azt mondja hogy a harmadik ilyen után el kéne venni a jogsit. Eszem megáll.
Az hogy akkor ott ahol ami nem balesetveszélyes ezáltal nem mérnének mennének az emberek 200al,ezáltal már az is balesetveszélyes lenne,valamit be kéne látni,ha nem mérnének itt ott,akkor az emberekben semmi önkontrol nem lenne,na akkor aztán meggazdagodnának a temetkezési vállalkozók.
szerintem közlekedési baleseti halálok az kb. lófing mind1, hogy ittas, gyorshajtás, elalvás akármi. Kb. 500 ember/ év. Szerintem a baleseti kaszás az rohadt írígy a szív és érrendszeri kaszásra ott csörög a kassza rendesen 😅
akib meg ittasan vezet azt vallja hogy a gyorshajtókkal van a baj mert ha ittas ő lassan vezet 😂
a legnagyobb gond az, hogy ennyi járműhöz az útjaink kevesek és szarok
plusz a nép is egyre idiótább, az életvitel is felgyorsult mindenki fut szalad kurvaanyázik
nekem lennének ötleteim(gondolkodós) 10% sebességtúllépésnél fejhallgató az elkövetőre 10 perc zámbó dzsimi. 20 %-nál 10 perc zámbó+10 perc lagzi lajcsi, 30 % nál 10 perc zámbó+10 perc lajcsi+10 perc fási ádám és így tovább(kezeit széttáró)
Na akkor lássuk azt a statisztikát. Sokkal fontosabb lenne a telefonynomkodást, ittasvezetést kiszűrni. Nyílt egyenes úton kell trafizni lakotton kívül. Nagyon okos ötleted alapján a harmadikra elvenni a jogsit. Most már nem kell itt személyeskedni meg kimagyarázni, hogy azt nem úgy gondoltad. Ennyi. Nyomasd még a hülyeséged kicsit.
Ekkora baromságot. Akkor csak ott tartanák be a korlátokat. Biztos vagyok benne, hogy tudod, rengetegen halnak meg gyorshajtás miatt. És nem az iskoláknál, zebráknál.... Mert az emberi életek megóvása is lenne a célja, a gyorshajtók kiszűrésének. Ekkora hülyeséget irni 🤣
Kerítettél mellé egy mesét is, te ezt nem viccnek szántad. Felvetették egy hatalmas baromságot amit most próbálsz szépíteni, hogy “talán”. Na ez a szépítés.
Személyeskedni? Írja ezt az, aki itt mindenkit körbemotorozna? 😇
Van még valami ? 🤣
Az is érdekes, hogy nyugatra ahol trafiznak ott van valami veszélyforrás, lehet kereszteződés, éleskanyar, gyalogátkelő, mindegy mi de veszélyforras. Nem nyílt egyenes útra állnak ki ahol a balesetveszély akkor sem áll fent ha 50 helyett 70-nel vagy 90helyett 100-zel mész. Na nálunk pont ide állnak be a rendőrök, kis kanyar, kis fasor, elbújnak és ha 110-zel mentél már jön is a csekk. Sőt most ugye 110 sem kell a közigbírságért, nem száguldozol, mègis megbüntetnek. Korrekt dolog. A tűzoltó meg azt mondja hogy a harmadik ilyen után el kéne venni a jogsit. Eszem megáll.
Melyik a veszélyesebb? Nyílt egyenes főúton 110 vagy a lakot területen iskola/zebra 70?
a legnagyobb gond az, hogy ennyi járműhöz az útjaink kevesek és szarok
plusz a nép is egyre idiótább, az életvitel is felgyorsult mindenki fut szalad kurvaanyázik
Értelmezd az írásokat, sokat segít! 🤣
Egyébként érdekelne, te milyen szankciót alkalmaznál a gyorshajtások visszaszorítására?