Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg a pálinka kimérésnél is(gondolkodós) Nem mind1, hogy veszel 20 liter házipálinkát literenként 7000-ért azt télen a mínusz 2 fokos hidegbe mérik vagy nyáron a 40 fokos melegben 😅 Bár állítólag erre létezik valami átszámolós táblázat 😅
én tudok mindent, azt is hogy ez vihar a biliben, kb semmi sem fog változni hiszen alig van rendőr nem fognsk ezek napi szinten állítgatni 100 ezer helyen
óránként +,- 2 km-ert ha a feltételek adottak(kezeit széttáró)
pedig megérne egy délelőttöt elbaxni rá 😅
én mindig a gpsen nézem a km/h-t az valamelyest pontos. (kezeit széttáró) Eddig minden járművem mérőórája 5-6 km/h-val mutatott kevesebbet eddig a gpshez viszonyítva megfelelő állapotú gyári guminál (kezeit széttáró)
akinek pénze van meg hatalma az pont leszarja befizeti a többi"csekkjével" együtt 😅
asszem 63 volt eddig a városi 50-nél(gondolkodós)
szerintem semmilyet. Ott vizsgáztatsz ahol akarsz (kezeit széttáró) A becsületesnepper szopókázott azon,hogy a behozott járműveket a telephelyhez legközelebbi hatósági helyen kell műszakiztatni szóval neki gödöllőn. Szerintem a már itthon forgalomba helyezett járműveket oda viszed ahová akarod(kezeit széttáró) Nálunk egy időben kecel volt a népszerű pedig az ide 100 km 😂
engem qrt már meg ilyen és nem volt jó 😆
Igen érdemes kisütni előtte(fetrengős)
szerintem olyan 500 ft-os tétel. Vedd ki a betonkeverő motorjából azt úgy sem használod 😅
szerintem hevesre szisziékhez viheted az mz-t. 😆
én a csónakszállító trélert 2* vizsgáztattam hevesen, ott nem volt fékpadra állás 😅
Kérdezem, hogy beálljak vele? Azt mondta a faszi meg se próbáljam minek? (kezeit széttáró) A tréler súlya 2 mázsa ha rajta a csónak 1,8 tonna mit mérjen? Ott annyi volt a fékvizsgálat, hogy megnézték, hogy a féklámpák működnek e.(kezeit széttáró) 😅 Kérdezem itt az udvaron ráfékezzek megnézitek? Csak legyintett, hogy annak sincs értelme mert a ráfutóféknek kevés lesz az önsúly rá se fog szaladni itt néhány méteren(kezeit széttáró)
Egyszeruen. Lattam a helyisegnev tablat, lassitottam 50-re, levettem a szemem az orarol es erzesre 50 kornyeket tartottam, idonkent odalesve a muszerre. Volt a rendszerben egy jozan hiszterezis, mondjuk 48-53 kozott.

Amugy teljesen mindegy, en mit mondok, te ugyis jobban tudod.
Azt hogy oldottad meg eddig hogy 50helyett mondjuk annyival menjél amiért még nem büntetnek?Ugye ment a dolog.Érdekes hogy a tolerancia határt mindenki eltalálja most meg hirtelen mindenkinek gondoz okoz a sebesség meghatározás.
Te is tudod hogy a kutyának kell a határozott korlátok. Következetesen. Nem ötlet szerűen variálva, mert úgy csak elbaszni lehet a kutyát is, nem megnevelni.
Ez annyiban nem fedi a valóságot, hogy ezután is így lesz hisz ha megállítottak akkor 93-al is büntethettek általában 30000-re és elvettek pontot is ha nem állítottak meg akkor meg a közig van hisz az alatt megúszható, így ha ugyanúgy nem számít valaki megálllítós traffira mint eddig akkor ugyanúgy közlekedhet tehát ennek a nullás szigornak nem ezekre lesz hatása és gyanús, hogy inkább a pont osztogatás lehet a cél mert a pénz nem is biztos, hogy 30-50000 hanem csak 10000 lesz viszont a képzőközpontoknak úgy kell a fizetővendég mint egy falat kenyér, volt idő mikor a vizsgaközpontokra igyekeztek terelni a tgk-at, én is beleestem szélvédő repedéssel ahogy szinte minden akkori kollégám ennél is gyengébb hibákkal, gyakorlatilag ha bárki megállított akkor az küldött is nkh-s vizsgára bármilyen apróságért.
Tökéletesen egyetértek.
úgy gondolom ez a kutya és a kanapé esete
ha hozzászokik a kutya hogy a kanapén alszik akkor kurva szarul esik nekibha picsán van rúgva és a szőnyegen kell aludnia
itt nálunk az 50km/h az minden esetnen 65 volt mert ekkor még nincs büntetés kintvmeg 90 helyett 105
na ez esik szarul most minden notórius gyorshajtónak

az hogy mennyire veszélyes a 105 a 90 helyett az más dolog, szerintem kb semennyivel nem veszélyesebb
de ha a 105 el van nézve akkor egyes fejekben megfordul az is ha már gyorsabban megyek miért ne menjek 120-al vagy még többel
ami még mindig nem veszélyes mert egy jó kocsi előbb megáll 120as tempóról mint anno a kis zsiguli 80ról
csak ugye aki arra számít hogy 90 es a tempó és kihajt eléd amikor 120 a tempó már meg is van a baj....
nem véletlen mennek ki a "szemét autósok" annyi motoros elé. kisebb is gyorsabb is aztán megvan a baj
érzem
össze vagyok szokva az opellal aztán a motor fordulatából tudom mennyivel megy 😉
az óra meg hajszálpontos, be van az 50 állítva ténylegesen 50-re a jelenlegi gumi mérethez
sajnos a 90 emiattt 93 lett, de 70 elég nekem így nem zavar a dolog
szoktam menni minden héten kb 30 km távot aszfalton kibírom azt hogy ne siessek
bár most kicsit több lesz mert kell festék az opelhez aztán oda nincs csatornapart
amikor ívnak a pontyok ki lesz lakatolva az opel aztán megtartom még legalább 15 évig, szerintem teljesen megfelel utolsó autónak
"aminek egy tized MIKRON pontosságunak "
Más területen (pl gépészet) a hitelesítö müszer, berendezés egy nagyságrenddel (10) jobb pontosságú. vagyis ha egy 0,1 -es potosságú toloméröt egy század (0.01) pontosság osztályú eszközzel lehet hitelesíteni. A gyártásban az gyártósor végén lévö minnöségellenörzö mérések is egy etalonnal vannak idöközönként hitelesítve, aminek egy nagyságrenddel nagyobb a pontossági osztálya. ...és igen, az etalont is használat elött általában egy laborban hitelesítik, hogy valóban a kivánt türési értékkel rendelkezik. Ìgy mikor mondjuk egy felület görbületét század fontossággal kellett mérnem a tapintók ezred pontzosak voltak, és az etalon is ezred vagy mikron pontos (de sik - köszörült) felület volt. Ezt egy laborban hitelesítették pl lézeres vagy optika úton aminek egy tized mikor pontosságunak kellet lenni minimum. (fontosak pl ilyen távolságméréseknél a labor körülmények, mert ilyen tartományban már 1°C-fok változásra is változik a mérendö darab mérete, ami befolyásolja a mérést. Ez amolyan ökölszabály... (villanyos dolgokat ugyan nem csináltam, de azoknál is hasonló az eljárás.)
🤣
Ez az, ami (szereny velemenyem szerint) a legkellemetlenebb hozadeka. Ertem, hogy a gyorshajtas balesetveszelyes, de allandoan az orara pillantgatni es nem a forgalomra figyelni sokkal bajosabb kovetkezmeny.
Mert hogy ez veszekedés?Nem veszekszek,csak nem értek egyet ezzel a hisztivel.
Úgy látom neked mindegy mi a téma, a lényeg hogy két sorompónyitás között tudj kivel veszekedni.