Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

előbb mindig teljesen tönkre kell baszni a régit utána rendelni 😂
Hát ja, rápróbálok mert úgyis megrendeltem már. 😁
szerintem alumínium a kivezetés , nem valószínű hogy forrasztható
de mivel már úgy is használhatatlan egy próbát megér
kb minden rendesebb villanyos boltban van
sajnos felénk nincs ilyen bolt mert mindenhol csak rendelésre van szinte minden
4 es tömör réz vezetéket nem kaptam egyikben sem
A kiálló füle tőből tört le és egy kis lapos rész áll ki ami tök sima és nem tudom a forrasztásom vajon rajta maradna-e? A péterláncfűrészen lehet, hogy rendelek egyet inkább, kösz mindenkinek a segítségeket.
Vajon milyen fejet vágnának ha 200km-el odébb kérnék útvonal engedélyt a vizsgára? 🤣
Ja, mindjárt előveszem a lézerhegesztőmet 😆
Nem látom jól a kivezetéseket a tetején, de ha nem tőből szakadt ki a kondi lába, akkor lehet, hogy forrasztással helyrehozható.
Amúgy biztosan kapni ilyet, sima motorindító kondenzátor. Emag-on, Peterlancfuresz.hu-n rendelhető is, de Pest környékén tuti van üzlet, ahol árulnak effélét - sajnos nem vagyok arrafelé ismerős, nem tudom, hol keresd.
lézer hegesztô vissza tudja tenni
amúgy 3-4 ezer egy ilyen indító kondi
én mielőtt kiszedném szigetelt valamivel rövidre zárnám a lábakat mert van esély hogy kicsit megráz
Ha van hova visszakötni akkor persze.
https://www.google.com/search?...
Pécsett vannak. Azzal számolj :D
Tisztelt fórumtársak és Ti! Ezt a kondinak tűnő cuccot meg bírnám javítani vagy vegyek másikat (hol?)? Az egyik láb engedett el:
Akkor hogy vizsgáztat ha nincs fékpad? Mond már a címet, mert az MZ-t oda kell vinnem 😁
98-ban már 4-es golf volt.
Laci,Laci,a következő vizsgán így lehetnek nehéz perceid.
Van,van. 😂
De! Van néhány módszer! Én nem értek a tűzoltás technológiájához-nem is ugatok bele!
El kell érnie! Ilyen a program vezérelt mérés.
Láttál már ilyet? Én könnycseppeket a vagány motorosok arcán. A max. fékerő 75 százalékánál az ingadozást is értékeli a pad,30% lehet,nagyon sok komoly motor nehezen tudja.
Segítek kicsit:

A K1200 S, R, GT több sebből vérzett:

1. ABS kocka azért megy mindig tönkre mert bárhol csinálják a fékolaj cserét nem nyitják ki a stekkeren keresztül az ABS rendszert. A benne maradt fékolaj megeszi és tönkre megy. (200.000 Ft-bontva)
2. A váltó alulméretezett, a 2-3 fokozat ropira törik, vagy lefogazódik. A léptető villák görbülnek. (350.000 Ft bontva, a K1300 váltóját teszik bele az rendben van)
3. A szöghajtásban 48.000 km-nél írja az olajcserét....LOL. Ha ezt tartja be a kedves lúzer, kb. 50.000 km-nél a hypoid hajtásnak akkora lesz a lógása, hogy már nem lehet kihézagolni, cserebere segít. (100.000 Ft bontva)
4. ESA (elektromos futómű) léptetőmotorja kick offra teszi magát, annyi a futóműnek. (csak telóval együtt van bontva kb. 400.000 Ft)

A K 1200 után jött a K1300. Az minden tekintetben rendben van, nekem is volt imádtam, sosem volt vele bajom 45.000 km-t mentem vele. Ott csak az ABS -ben történő olajcserére kell figyelni.
Már van a neten elérhető diagnosztikai program amit telefonra lehet letölteni. Az E-bayról, vagy a BMW-től lehet rendelni stekker csatlakozót és minden megoldott.
Egyszer találkoztam egy 65 éves hapsival 225.000 km volt a K1300 S - ben és patika volt.
Ezekben nem ritka a 300.000 + kmt futott példány.
Pedig ez elengedte mint a pinty.Nem en voltam,a tulaj mondta.
Az ABS sose úgy romlik el, hogy nincs fék...
Pont az a korai k1200 tipushobaja volt az abs.
Ismertem olyat aki siman atszaguldott kersztezodesen fek nelkul.
Azota fejlodott,jelenleg nem jellemzo mar.
98 ban,elektronikusan allithato?
Tdi-n,nem.