Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyugi. Nem létezik nullás műszer. Persze nagyon kis tűrésű műszer van, de jelen helyezetben, már eleve a mérési körülmények miatt is romlik a mérés elvi pontossága, és ezért van a viszonylag nagy tolerancia. Na meg azért mert mindenki tudja hogy az a 5-10% plusz baromira nem számít semmit, de ha valakit +10%-al kapnak el, az már elég jelentős túllépés hogy ne lehessen vitatni, tehát egyértelmű a helyzet.
Ott is van tűréshatár, 51-el nem büntetnek sehol. Tény, hogy közig nincs és be kell fizetni az 55-nél kiszabottat, de attól még az is perelhető, amit kaptunk tavaly osztrák papírt 89-nél 80 helyett ott ugyan az volt, hogy fellebezésnek helye nincs, de igazából mégis van csak ugye ilyen kis összegnél nem él az ember ezzel és nálunk sem az összeggel hanem megállításnál a pontokkal lesznek bajok ha meg nem állítanak meg akkor közig alatt elkerülhető.
Akkor én kérdezek.Külföldön ez hogy bír működni?Mert hogy működik,és nincs mit pereskedni.
Nem erről beszélek hanem a traffiról és annak hitelesítéséről aminek a dokumentumán szerepel a tűréshatár és azt nem hiszem, hogy az 0 lenne így egy per esetén ahol az adott mérőműszer papírjait be kell mutatni a bírónak azon ez szerepelni fog, amennyiben az omh tényleg 0-ás tűréshatárt igazol akkor buktam, de ahogy írom ezt nem tudom elhinni és megér egy pert ha 51-el megbüntetnek 30-50000-re (amit akár ki is fizetnék) és 6 pontra ami viszont nem elfogadható, amíg nem lesz nyilvánvaló, hogy milyen tűréshatárral vannak a készülékek üzembe helyezve lesznek perek, elég pár nagyembernek vagy jogásznak beleesnie ebbe akik elviszik a perig.
A a sofor
B a gepjarmu gyarto
C a hatosag

Amugy szinte mindig tobbet mutat az ora a valosagosnal. Masreszt meg mondhatja a hatosag, hogy a rossz muszerert a problemat meccselje le a gyarto meg a tulaj.
Szoktak volt regen mondani, hogy torveny nem tudasa nem mentesit. Vagy a jobiszemuen vadarolt lopott auto. A rendor azert lefoglalja.
Azért valahogy csak megoldják a dolgot.Ne felejtsük el hogy körülöttünk lévő országok nagyrészében zéró tolerancia van sebesség túllépésnél.
Az szerintem sima híg sósav, vagy ilyesmi. Soha nem használtam. Én csak nyomom a forr anyagot és a páka hegyével végig vakargatom az olvadt ón és folyasztószer fedésében. Ha egy helyen rátapadt, akkor már könnyebb folytatni a befuttatást.
Nagyobb szerkezeteknél a drótkefe is hatásos, meg a gázláng.
Csak ezt nem a rendőr találta ki.
Ja, csak kiderült hogy jogszerűtlen. Szóval a rendőr kitalálhat ilyeneket önkényesen leszarva a törvényeket, de a bíró úgy meszeli el az ilyen ügyeket mint ahogy kell. Tsanyi leírta az okot.
Ezzel mindössze az a bajom, hogy a hitelesítéskor is biztos van tűréshatár amit az omh feltüntet a hitelesítési papíron, kizárt, hogy ne legyen ahogy pl. tachográfnak is van +-3km/h és az is hitelesített sebességmérő eszköz ami alapján olykor büntetnek is az nkh-sok, gondolom lesz néhány per ebből ahogy a sárga lámpákból is mikor pár megyében elkezdtek miatta büntetni.
Sok minden nem változik.Kb egy éve kiintettek,már akkor is eszerint jártak el.
Na, lehet készülni az eggyel szigorúbb jövőre, a rendőrök előveszik a szigorúbb énüket, már ami a száguldozást illeti.
persze mert olyan másfél millától indul a cucc ára
nekem az a folyadék cucc nem sikerült, elméletileg az oxidot bontja, teszteltem de valamit biztos nem jól csináltam mert az ón nem tapadt rá
Tudom hogy van, van itt lézer vágós is a közelben, de én még villanyszerelő, vagy alkatrész boltban ilyet nem láttam. Nem egy általános dolog.
Az sem feltétlen kell, bár tény hogy ezekkel sokkal könnyebb. Bármilyen cink tartalmú lágyforrasszal meg lehet forrasztani az alut, csak az oxidot kell lesikálni. Az Aluforrból az alacsonyabb hőmérsékletűt a sima páka is viszi.
én motorblokk forrasztáshoz használtam a pálcákat, de felnit is forrasztottam már vele, meg pár alu cuccot amit elhúzott volna hegesztést, pl alu hűtőt is remekül fogja és nem olvassza szanaszét
de a kartervédőt is evvel állítottam össze, hegesztés előtt ki lehetett próbálni milyen
locsoló szórófejet is mókoltam már vele
kondit forrasztgatni nem tervezek, ha jobban körbenéznék lehet van is ilyen itthon, bár múltkor kiszórtam egy diszperzites vödör ilyesmi hulladékot
Túlbonyolitjátok ezt is.... vagy ki kell dobni a fenébe vagy a legtöbből a fedél kipattintható és a belső kivezetés hozzáférhetö
nekem is van aluforr pálcám, 400 is meg 300 is, de még az ős hts2000 is van pár pálca
ezekkal az a baj sok hőt viszel be, aztán ami nem szereti az nem szereti......
pedig van, már kézi kivitelben is pl: http://youtu.be/GFM4dYnXaTU
de vannak preciziós gépek is akár egy kés élét feltölti ha erre van szükség
http://youtu.be/cK7hh93U4Ww
Van olyan forrasz anyagom amivel megforrasztottam a lipo akku alu kivezetését. Azóta is faszán működik.
Max ponthegesztő. Lézer hegesztőt sehol nem láttam még.
Van amelyik aluszegecses, meg kell nézni.
Ónnal van ráforrasztva, tehát visszatudod. Akkor van szívás ha a másik oldalán meg elenged a vezeték. Egy próbát megér
ismerős karbutátorán az úszó tartós stift lyuka tört ki
faszán megcsinálták
pedig sz elég vékony is meg nem is tiszta alumínium