Elképzelhetö, a kawasakinál nem az.
Elég megbizható az abs és a ktrc is a kawákon. De a hondákról is.ugyanezt tudnám mondani, abból is volt két abs-es is.
Én se találkoztam.még vele, de itt a kivétel. Mondjuk ezt az abs daráltatást nem tudom értelmezni, egyrészt igy is ugyis mozog benne a fékfolyadék másrészt én még sose idéztem.elő szándékosan a működését, nem szándákosan is elég ritkán de sose volt ilyen gond. Szerintem másokse baszkodnak soderon telibefékezéssel. Szerintem ott az előző gazdinál történt valami.amit eltitkolt és ez lett a végeredmény.
Ha jó áron volt akár megvehető is de ha el lett bagatellizálva a dolog akkor nem hinném hogy megvenném. Viszont ha egy mód van rá előbb bontókban néznék szét. Abból a modellből már van jónéhány ott is.
Biztos hogy nem kockáztatnám egyik garázsban álló motoromon se azt az olajnyomásra kötözgetést. Egyrészt szétbarmolása a kábelkötegeknek, másrészt mindegyiken van kipörgésgátló is ami.ugyanonnan veszi a jelet ahonnan az abs, tehát nem tudod függetleniteni tőle, ha meg összevissza kötőzgetsz mindent aztán kúrod az ecu-t az a leggagyibb korabeli motoron is 300-tól indul.
Ja és nem azért nincs abs mert leállitott a motor hanem mert nem forog az egyik kerék. De mivel feltétel az állórafékezés különben a számitógép nem engedi tovább léptetni a vizsgafolyamatot nem is cél az abs működése a fékpadi vizsgálatnak
Az abs jelzőt senki.nem nézi mert nincs kinyerhető információ, legfeljebb az ha gyujtás ráadáskor villog, mert az a hibát villogja ki. Ez nyilván feltünhet a vizsgabiztosnak, de ha világit folyamatosan az nem. Egy körre meg már senki.nem.fogja elvinni mert ha pont akkor dől el vele azt nem vállalja be senki és joga sincs hozzá.
Vizsga menete ha.még nem voltál: adat egyeztetés, km.óra állás fényképezéssel egybekötve, szemrevételezés főként gumi kipuff világitó és jelzőberendezések, E tipusjelek ha kekeckedik, aztán fékpad kamerafelvétellel.
Elég megbizható az abs és a ktrc is a kawákon. De a hondákról is.ugyanezt tudnám mondani, abból is volt két abs-es is.