Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elképzelhetö, a kawasakinál nem az.
Elég megbizható az abs és a ktrc is a kawákon. De a hondákról is.ugyanezt tudnám mondani, abból is volt két abs-es is.
Nézegettem a k1200es bmw-ket,mikor már az ötödik hirdetésbe tettek említést az abs-re,utána néztem,ott típushiba.
3 as golfokon nem mechnikus adagolo volt?
Az már legyen a te bajod,ez megint csak a te tudás hiányod.
Én se találkoztam.még vele, de itt a kivétel. Mondjuk ezt az abs daráltatást nem tudom értelmezni, egyrészt igy is ugyis mozog benne a fékfolyadék másrészt én még sose idéztem.elő szándékosan a működését, nem szándákosan is elég ritkán de sose volt ilyen gond. Szerintem másokse baszkodnak soderon telibefékezéssel. Szerintem ott az előző gazdinál történt valami.amit eltitkolt és ez lett a végeredmény.
Szerintem 30 sem.
Szerinted?
Ha jó áron volt akár megvehető is de ha el lett bagatellizálva a dolog akkor nem hinném hogy megvenném. Viszont ha egy mód van rá előbb bontókban néznék szét. Abból a modellből már van jónéhány ott is.
40?
Van az már 30 is.
Az is teny hogy a mostaniaknal nagyon ritka az abs hiba.
A regi bmw kivetel.
Hát én nem fizetnék ennyi pénzt egy abs-ért,mondjuk az is tény hogy nem venném meg ilyen hibával.
20 eve?
Biztos hogy nem kockáztatnám egyik garázsban álló motoromon se azt az olajnyomásra kötözgetést. Egyrészt szétbarmolása a kábelkötegeknek, másrészt mindegyiken van kipörgésgátló is ami.ugyanonnan veszi a jelet ahonnan az abs, tehát nem tudod függetleniteni tőle, ha meg összevissza kötőzgetsz mindent aztán kúrod az ecu-t az a leggagyibb korabeli motoron is 300-tól indul.
De minek? Mi értelme?
Ugyanaz mint az autónál, legtöbb helyen ugyanazon a fékpadon egy idomszerrrel'
Voltam,csak az nem abs-es,tehát akkor működhet az olajnyomásra kötve.Gyújtásra világít,menet közben nem.
Ja és nem azért nincs abs mert leállitott a motor hanem mert nem forog az egyik kerék. De mivel feltétel az állórafékezés különben a számitógép nem engedi tovább léptetni a vizsgafolyamatot nem is cél az abs működése a fékpadi vizsgálatnak
Nem,mert én tisztában vagyok vele hogy nincs mit tekergetni rajta.Tudod ez már jó ideje szoftveresen történik
Ja,és:Vizsgaztattal abs-es motort?
Egyszeru igen-nem?
Az abs jelzőt senki.nem nézi mert nincs kinyerhető információ, legfeljebb az ha gyujtás ráadáskor villog, mert az a hibát villogja ki. Ez nyilván feltünhet a vizsgabiztosnak, de ha világit folyamatosan az nem. Egy körre meg már senki.nem.fogja elvinni mert ha pont akkor dől el vele azt nem vállalja be senki és joga sincs hozzá.
Vizsga menete ha.még nem voltál: adat egyeztetés, km.óra állás fényképezéssel egybekötve, szemrevételezés főként gumi kipuff világitó és jelzőberendezések, E tipusjelek ha kekeckedik, aztán fékpad kamerafelvétellel.
En semmit,te tuti.Kinezem beloled.
Így van.
De mi köze az adagolónak az olajhoz?Megnézném mi tekergetnél azon.
Akkor mégiscsak simán működik az olajnyomásra kötve.