Husz evesen tobb olajat fustol maga ala mint gazolajat,mert a fogalmatlan boyracer tekergeti azt a szaros adagolot,hogy kicsiholjon meg 5 loerot az amugy osszedoles hataran berrego szarhalmazbol.
Tehát akkor az abs visszajelző megint csak nem számít fékpróbánál,mivel leállított motornál csinálják így nincs is abs.Tehát megnézték neki gyújtáson,világít a lámpa,elküldték egy körre,megnézték a lámpát majd leállították és fékpróba.
Mondjuk ezeken az agyonintegrált visszajelzős motorokon amiken ráadásul az abs -sel együtt szokott járni a kipögésgátló és annak visszajelzője is nem tudom hogy lehet az ecu szétcseszése nélkül stabilan olajnyomásra működtetni az abs ikonját, ledjét stb.....
Nem járó motor mellett szokták fékeztetni mint az autókat. Itt nincs fékrásegités. Egyetlen helyen se járatták a motort mig fékezték akárhivá vittem az idők során
Még mindig az van amit mondtam. Tegyetek már tényleg fékpadra egy bármilyen jármüvet. Az összes kerék nem fog forogni nem is foroghat. Márpedig ha áll egy kerék is az abs forgásárzékelője hibát jelez. Olyan mintha kivennéd a helyéről és ugy mennél vele. A másik kritikus pont hogy a fékhatásnak egyenletesen kell adott időre felépülnie és állóra kell fékeződni a keréknek. A fékezőnek ráadásul egyes pontokon meg kell tartani a fékhatást rövid ideig.
Te sem érted?Az a köcsög visszajelző az olajnyomásra van rákötve,akkor az abban a pillanatban elalszik ahogy az olajnyomás visszahelzője elalszik,és addig úgy is marad amíg van olajnyomás.
Nem fog elaludni mert mitől.aludna el ha az egyik kerék nem forog? Voltatok már vizsgáztatni? Egyszerre csak.egy merék megy a fékpadon a másik áll. Az meg az abs szempontjából hiba és világitani fog a.lámpája.
(ahová én járok, nincs ilyen vizsgálat, az angoloknál volt de lemaradtam róla)