Fékmérő padon soha.
Kidobja a kereket előbb.
Igazából régebben csak ennyi volt a vizsgakövetelmény, hogy rá kellett fékezni és ha kidobta akkor jó.
Most már az egyenletességet is nézik. MZ dobfékkel ezen szívóztak, de a csávó fogta és ellentétes ütemben nyomogatta a féket, így átment 😆 (ABS nélkül) mondta hogy pontosan tudja hogy az MZ dobfék soha nem fogott egyenletesen, nem is lehet megcsinálni.
Igen. Azt a fékhatás mérővel méri ki. A tárcsa ütése amúgy nem érdekli, csak hogy ne lüktessen a fékhatás egyenletes kar húzásnál. Erre van az a trükk ha csak kicsit üt, hogy be kell fújni WD40-el, aztán igaz hogy jobban kell húzni, de csökken a lüktetés, és van hogy ez elég hogy zöldet adjon a gép.
Nem figyelsz,nem az a lenyeg hogy mit gondolsz,hanem az a vizsgabiztos rajon e az atbaszott abs-re,es ennek van eselye.
De te szokas szerint baszakodsz.
Van abs-es motorod?
Kidobja a kereket előbb.
Igazából régebben csak ennyi volt a vizsgakövetelmény, hogy rá kellett fékezni és ha kidobta akkor jó.
Most már az egyenletességet is nézik. MZ dobfékkel ezen szívóztak, de a csávó fogta és ellentétes ütemben nyomogatta a féket, így átment 😆 (ABS nélkül) mondta hogy pontosan tudja hogy az MZ dobfék soha nem fogott egyenletesen, nem is lehet megcsinálni.
Te még nem vizsgáztattál motort?
mert kocsinál nem működik a fékpadon
Vittel te vizsgara abs-el felszerelt motort?
De te szokas szerint baszakodsz.
Van abs-es motorod?