Még mindig nem érted.....az ami nem alszik ki ,rá van kötve egy olyan visszajelzőre ami kialszik,pl olajnyomás,akkor az is kialszik indítás után,értelem szerűen.Mondom,ez nagy szokás volt egy időben kiherélt légzsákoknál,simán rá volt kötve az olajnyomásra aztán kialudt
Nem érted ugye?Amit ini mond annak semmi köze az ABS-hez,csak a visszajelző van felhasználva,magyarul a vizsgabiztos azt látja hogy indítás után a lámpa kialszik,tehát az ABS "jól"működik
Az ABS esetében sokkal többről van szó ! Szerintem ! A jeladóknak meghatározott sebességnél megfelelő jeleket kell leszedni az ABS gyűrűről , ráadásul elöl , hátul , és közben tárgyal az ECU-val ! Ha olyan egyszerű NC érintkező oltaná a sárga lámpát annak én örültem volna a legjobban ! 🙃
most nem azt akarom evvel mondani hogy hülye aki megvesz egy sokszázezres alkatrész a motorjához, főleg a fékhez minenképp megéri, pl gyerekemnek se engedném hogy relékkel baszakodjon a szar abs-el
csak én ezt tenném, hiszen én abs nélkül nőtem fel, még a kocsimban sincs, sietni se szoktam sehová sem szőval a 700 ezer forintos gyári alkatrész és a 700 forintos házibarkács között mindenképp a 700 forintos lenne kivitelezve
Úgy kötné a hibajeles visszajelzőket, mint a töltésjelzőt, így indítás után elaludnának mintha az önteszt nem talált volna hibát. Persze ezt egy mai modern járgánynál nem tudom hogyan oldaná meg, főleg ahol lcd is van, na de ötletnek nem rossz!
kell egy töltés jel, ami akkor van ha beindult a motor ha ez megvan a relé behúz és a relé nc lábain át bekötött lámpa kialszik, hiszen behúz és megszakad az érintkezés
de lehet idő kapcsolóval is ha van olajnyomás mérőd akkor a relét az olajlámpa kikpcsolás után x idővel az abs lámpa is kialszik
Igen ! Nehéz eldönteni hogy a tulaj akar megvezetni , vagy a volt tulajt is megvezették ! A lényeg , hogy a munkák elmaradtak ! És vagy feladom és megy a háztól , vagy felvállalom és "próbálom" pótolni a hiányosságokat ! 😉
Ennyi. Nekem is dolgozik rendesen 😂 ha meg elromlik akkor kivágom a picsába, kell a fenének. Egy fillért nem vagyok hajlandó ABS-re költeni, inkább férfiként halok meg 😆
A szervízszámlák engem nem nagyon erdekeltek soha, pont a felsorolt dolgok miatt, régebben is így volt amikor motort kerestem, de ez most sem sokat változott, mert év elején is láttam pár érdekes esetet amikor autót kerestem. Sajnos a telepecsételt szervízkönyv se jelent sokszor mást, mint hivatkozási alap, arra vonatkozóan, hogy miért magasabb az irányár 3-400-al a piaci árhoz képest. Arra jöttem rá, hogy a tulaj hozzáértése sokkal fontosabb, ez meg 3 kérdésből kiderül, ha hót sötét műszakilag azt a szerelők is levágták és ott cseszték át ahol akarták, tisztelet a becsületes kivételnek! Az, hogy "mindig szerelőhöz vittem ha kellett" semmit se jelent, főleg ha meg se tudja mondani, hogy mit csináltak az autón/motoron.
8gen Civiceknél sokszor felbukkanó probléma a kuplung folyadék cseréjének elmaradása (aminek mindössze 2500ft az anyagköltsége, mert mezei Dot4 kell bele), ez sajnos szervízkönyveseknél is előfordul szép számban. Ez általában akkor mutatkozik meg amikor vagy a felső, vagy az alsó munkahenger megadja magát és ez csak egy dolog, a sok másik mellett.
Én is itt tartok most , és az van megcsinálva amit én csinálok , csináltatok meg ! Azt hogy milyen szervízpapirokat kaptam hozzá a volt tulajtól , meg sem merem mutatni ! Több százezer értékben ! 🤕
ezt már csak egy pizza+sör mellett tudnám jobban elmagyarázni 😁