Akkor mégiscsak működött volna az olajnyomással a dolog.Gyújtás rá,világít.Mondja hogy gurulj egyet,motor beindít olajnyomás megjön lámpa kialszik és kész.
na erre lett volna jó egy relé, akár egy nyomógombos kapcsolóval
de a biztonság az első, a több meg nem fontos
csak én csóró vagyok és motorra nincs 700 ezrem nem hogy egy alkatrészre, emiatt szögelném meg
Nem , megnézték mikor gyújtást kapcsoltam , hogy világít-e , majd mondták guruljak egyet míg el nem alszik , és úgy kellett volna beállnom a vizsga bázisra , hogy ki van aludva ! Úgy hogy az sem játszott volna ha kiveszem a ledet !
szomszéd eladta a motorját valahová baz megyébe, az ember jött érte aztán vitte, még rendszám se volt rajta
azt mondja úgysem éri utol senki sem, minek a rendszám......
1000 vagy 1100 as sportgép volt már nem emlékszem
persze akkor még nem drónokról figyelték a népet
akkor kicsit bonyolultabb a sebesség jellel is kell egy kicsit trükközni, de ez sem megoldhatatlan
amúgy meg ha csak menet közben alszik ki akkor a műszakin folyamatosan világít ha jó ha nem? vagy fékpadon felpörgeti annyira hogy kialudjon?
Nézd meg hogy az autódon kialszik-e,vagy addig ott virít az abs lámpa míg nem gurulsz vele!Hidd el,kialszik.Nekünk pl a régi merci fecskendők nem aludtak ki de azon kívül minden.
Én is így gondolom , ezért is nem értem mit akarnak az olajnyomás gombával ?! Nem kell annak kialudni indítás után vagy olajnyomásra hanem írtad a kezdeti sebesség egybefüggő jelet ad a gyűrűről a szenzoron keresztül ! Amit az ECU val megtárgyal ! 🤔
Azt nem úgy oldották meg, hanem becsapták a vezérlőt egy 3ohm-os ellenállással. Sajnos régebben egy Renaultnál én is belefutottam egy ilyen megoldásba. Az utasoldali légzsák volt hibás, de valaki megoldotta okosba, remélem leszárad a keze mindnek aki ilyennel játszik! Ha a vezérlőm nem döglik meg nem vettem volna észre, mert közvetlen a vezérlő után találtam meg az ellenállást, úgyhogy vehettem vezérlőt és utasoldali légzsákot is.
de a biztonság az első, a több meg nem fontos
csak én csóró vagyok és motorra nincs 700 ezrem nem hogy egy alkatrészre, emiatt szögelném meg
azt mondja úgysem éri utol senki sem, minek a rendszám......
1000 vagy 1100 as sportgép volt már nem emlékszem
persze akkor még nem drónokról figyelték a népet
amúgy meg ha csak menet közben alszik ki akkor a műszakin folyamatosan világít ha jó ha nem? vagy fékpadon felpörgeti annyira hogy kialudjon?
Nem eleg csak rakotni az olajnyomasra.