Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

VAGY... (alternatív gondolatmenet) megkeresném a két fékkapcsolót és rácsatlakoznék nyomógombbal. Akkor lassú gurulás mellett a manuális gombbal adnék a rendszernek fals üzenetet, hogy "halló, fékezünk" anélkül, hogy a betét hidraulikus nyomást kapna azaz fékeznék.
Csak úgy alszik ki szerintem ha mindkettő forog egyszerre ! De majd kipróbálom !
Miért kell egyszerre a kettőt? Csak az egyik kerék nem csúszhat meg?

De az ötlet jó.
Ezeken túl vagyok ! Azóta lett olyan emelőm , aminn elviekben lehetne két forgó kerék !
A hátsót a váltóval, mondjuk egyesben. Mittudomén, egy próbát tennék vele mindenesetre.
Dehogynem meg még szarabb bonyolultabb elektronikával ! Hacsak az ECU-ra gondolok , amit csak úgy tudsz kiolvastatni !
Egyszerre a két kereket ? Mivel forgatod ?
nem is lesz
ez tuti, mert ha valaha veszek még motort azon ilyen kacat nem lesz
Ez engem is érdekelne ! És mi történik ha át van b@szva ?! 🤔
A motor beindít, a kerék megforgat, hogy kialudjon a lámpa és aktív legyen a rendszer, utána az állványon forgatnám a kereket valami dörzshajtással. A nyereg meg közben a kezemben harapna egy ötös laposvasat vagy valamit. A szenzor azt gondolja, hogy csúszol, a kocka bekapcsol, a folyadék cirkulál. Elviekben működhet.

Legalábbis én ezzel próbálkoznék inkább, mintsem egy 260 kilós magas építésű műanyagba burkolt akármivel megkockáztassak egy blokkfékezést murván.
Soha ne legyen ilyen problémád , de másnak se ! 😇
ez a nem mindegy stabil 230v kimenő
a fizetős hálózat meg majd 250v
Hogy tudod atbaszni? 🤔
700 + ezerért tuti nem
a kipufogón ketesztül szétszedtem volna 😂
mint anno az elektronikus gyújtásooban, bár ott le volt csiszolva mert kis szériás volt
de végülis valami erősítő végfokkal 99% egyezett és úgy lett javítva
Hát... Én nem tenném, de ez én vagyok. Ha ABS-es motorom lenne, szerintem feldobnám állványra elöl-hátul, hogy a kerekek a levegőben legyenek, levenném a nyergeket és átb_sznám a rendszert fékfolyadékcserekor.
Mondjuk én így meg sem vettem volna.Gondolom nem adták ennyivel olcsóbban.
😂
Laci ! Azt ne mond hogy te még nem zsibbasztottad direktbe a tenyered , vagy a talpad ! 😉
Ez a moci szó tényleg überdurva......
Elhisszük......
Meggyógyították a mocit ez a lényeg , a sok hibakódot /amit szintén az ABS lámpa villog ki / is orvosolták egyenként ! 🙂
Én inkább rábíztam olyanra aki látott már ilyet ! 😟
Ha betették, ki is lehet venni... akkor lenne gond, ha így bányászták volna egyben! 😄
Egyrész amiatt, másrészt mert hülyék hozzá 😁 - ami természetes, mert a gyár nem ad semmi segítséget a javításhoz. Nincs kapcsolási rajz, nincs alkatrész lista - így azért egy komplex elektronikát nehéz megjavítani. ha forrasztás leválás, akkor mázli, más esetekben probléma. A BMW ABS unitban még az alkatrészeken sincs felirat... direkt, hogy rohadjon meg mind.