VAGY... (alternatív gondolatmenet) megkeresném a két fékkapcsolót és rácsatlakoznék nyomógombbal. Akkor lassú gurulás mellett a manuális gombbal adnék a rendszernek fals üzenetet, hogy "halló, fékezünk" anélkül, hogy a betét hidraulikus nyomást kapna azaz fékeznék.
A motor beindít, a kerék megforgat, hogy kialudjon a lámpa és aktív legyen a rendszer, utána az állványon forgatnám a kereket valami dörzshajtással. A nyereg meg közben a kezemben harapna egy ötös laposvasat vagy valamit. A szenzor azt gondolja, hogy csúszol, a kocka bekapcsol, a folyadék cirkulál. Elviekben működhet.
Legalábbis én ezzel próbálkoznék inkább, mintsem egy 260 kilós magas építésű műanyagba burkolt akármivel megkockáztassak egy blokkfékezést murván.
mint anno az elektronikus gyújtásooban, bár ott le volt csiszolva mert kis szériás volt
de végülis valami erősítő végfokkal 99% egyezett és úgy lett javítva
Hát... Én nem tenném, de ez én vagyok. Ha ABS-es motorom lenne, szerintem feldobnám állványra elöl-hátul, hogy a kerekek a levegőben legyenek, levenném a nyergeket és átb_sznám a rendszert fékfolyadékcserekor.
Egyrész amiatt, másrészt mert hülyék hozzá 😁 - ami természetes, mert a gyár nem ad semmi segítséget a javításhoz. Nincs kapcsolási rajz, nincs alkatrész lista - így azért egy komplex elektronikát nehéz megjavítani. ha forrasztás leválás, akkor mázli, más esetekben probléma. A BMW ABS unitban még az alkatrészeken sincs felirat... direkt, hogy rohadjon meg mind.
De az ötlet jó.
ez tuti, mert ha valaha veszek még motort azon ilyen kacat nem lesz
Legalábbis én ezzel próbálkoznék inkább, mintsem egy 260 kilós magas építésű műanyagba burkolt akármivel megkockáztassak egy blokkfékezést murván.
a fizetős hálózat meg majd 250v
a kipufogón ketesztül szétszedtem volna 😂
de végülis valami erősítő végfokkal 99% egyezett és úgy lett javítva