Van, de általánosságban beszéltem, nem kizárólag a ZX1400D8F 16082-0031 számú egységéről.
Van, amelyikben szolenoidok vannak, máshol egy motor és egy excenter mozgatja a szelepeket, amik hol elengedik a folyadékot, hol megfogják.
Azért a legtöbb gyári programmal meg lehet járatni, tesztelni az abs-t. Mondjuk én is egyszerűen megfékeztem a motort, megdolgoztattam aztán ennyi. A 1190-et is meg az rt-t is. Sőt, szerintem ha normálisan van használva a motor, nem rohad be az az abs… nálam legalábbis nem.
Jó lenne, ha a gyártó kezdené a sort. Nem is értem, mi a túróért nincs ezeken egy manuális nyomógomb, kapcsoló vagy csatlakozó, ami szervizeléskor (folyadékcsere, rendszer átmosás) egyszerűen megjáratja a szolenoidokat, vagy a motort, ha az van benne. De a manual is csak a szenzorokat, a jelzőlámpát, a kódokat taglalja, minden más esetre annyi a Jolly Joker válasz, hogy "replace the ABS hydraulic unit".
Nyilván értem, hogy abban van a biznyák, ha 163 000 yenért lecseréled, de akkor is kapják be.
Nos kimentem , kipróbáltam , ha csak az egyik kerék forog /sebeségbe/ az ABS nem is alszik ki , tehát bukott az egész teória ! Jól gondoltam , hogy egyszerre kell forogni a kerekeknek , hogy egyáltalán élesedni tudjon az ABS ! 🤔
Ha valaki dokumentálja hogy kell ezt állóhelyben munkára fogni , ki fogom próbálni ! Addig viszont ezt a megoldást választom , na meg a folyadékcserét ! 😉
De a szelepek a kockáBAN vannak. Ott meg egy szolenoid fog kerregni és mozgatja a folyadékot.
Ötletelek, ez minden. Nincs tisztességesen dokumentálva, milyen jelre mit reagál, úgyhogy nyilván próbálkoznék ilyesmivel mielőtt nekiállnék kavicson kunsztozni.
A Darwini világban nem a legokosabb maradt fenn, hanem aki a legjobban tudott alkalmazkodni. És ennek fontos része az volt, hogy a másik fejével is kellett gondolkodni.
Van, amelyikben szolenoidok vannak, máshol egy motor és egy excenter mozgatja a szelepeket, amik hol elengedik a folyadékot, hol megfogják.
Nyilván értem, hogy abban van a biznyák, ha 163 000 yenért lecseréled, de akkor is kapják be.
Igy mar vilagos mint a vakablak.
Tenyleg jobb mint adott esetben feltorolni vele az aszfaltot.
Ötletelek, ez minden. Nincs tisztességesen dokumentálva, milyen jelre mit reagál, úgyhogy nyilván próbálkoznék ilyesmivel mielőtt nekiállnék kavicson kunsztozni.
Akkor elindítod, gurulsz vele három métert, felbakolod, az még egy perc, aztán jöhet az átbaszás.