Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen , az ülésmagasságom gyári adat szerint 800mm !
Papíron annyi, ja.
Sajnos az enyémnél már tudom hogy mi volt vagy inkább mi nem volt az évek alatt ! Az enyém is 2006-os , 2007 forgalomba helyezésű ! 😏
Van az olyan magas ? Így elsőre fura mert ha az enyémrt mellé teszem, kis alacsony csopper a zzr 🤔 mondjuk az enyémnek vagy 900mm az ülés magasság.
Ezt a JóIsten sem tudja, nálam nem maradt el az biztos de hát az egyik 2006-os a másik 2015-ös. Kitudja mi volt ez a sok év alatt velük.
Meg gondolom a folyadékcserék sem maradtak el !
Van, de általánosságban beszéltem, nem kizárólag a ZX1400D8F 16082-0031 számú egységéről.
Van, amelyikben szolenoidok vannak, máshol egy motor és egy excenter mozgatja a szelepeket, amik hol elengedik a folyadékot, hol megfogják.
Azért a legtöbb gyári programmal meg lehet járatni, tesztelni az abs-t. Mondjuk én is egyszerűen megfékeztem a motort, megdolgoztattam aztán ennyi. A 1190-et is meg az rt-t is. Sőt, szerintem ha normálisan van használva a motor, nem rohad be az az abs… nálam legalábbis nem.
Szerintem van benne motor !
690 környéke, de almát a körtével ne hasonlítgassunk.
Jó lenne, ha a gyártó kezdené a sort. Nem is értem, mi a túróért nincs ezeken egy manuális nyomógomb, kapcsoló vagy csatlakozó, ami szervizeléskor (folyadékcsere, rendszer átmosás) egyszerűen megjáratja a szolenoidokat, vagy a motort, ha az van benne. De a manual is csak a szenzorokat, a jelzőlámpát, a kódokat taglalja, minden más esetre annyi a Jolly Joker válasz, hogy "replace the ABS hydraulic unit".

Nyilván értem, hogy abban van a biznyák, ha 163 000 yenért lecseréled, de akkor is kapják be.
Mi az hogy magas ?! Ne sértegess ! Pontosan 800mm az ülésmagasság ! Nézd meg a tiedet ? !
Nos kimentem , kipróbáltam , ha csak az egyik kerék forog /sebeségbe/ az ABS nem is alszik ki , tehát bukott az egész teória ! Jól gondoltam , hogy egyszerre kell forogni a kerekeknek , hogy egyáltalán élesedni tudjon az ABS ! 🤔
Jaaaaaa,csak teszteled hogy mukodik vagy nem.
Igy mar vilagos mint a vakablak.
Tenyleg jobb mint adott esetben feltorolni vele az aszfaltot.
Ha valaki dokumentálja hogy kell ezt állóhelyben munkára fogni , ki fogom próbálni ! Addig viszont ezt a megoldást választom , na meg a folyadékcserét ! 😉
De a szelepek a kockáBAN vannak. Ott meg egy szolenoid fog kerregni és mozgatja a folyadékot.
Ötletelek, ez minden. Nincs tisztességesen dokumentálva, milyen jelre mit reagál, úgyhogy nyilván próbálkoznék ilyesmivel mielőtt nekiállnék kavicson kunsztozni.
🤭
A Darwini világban nem a legokosabb maradt fenn, hanem aki a legjobban tudott alkalmazkodni. És ennek fontos része az volt, hogy a másik fejével is kellett gondolkodni.
Amikor daráll a tenyered alatt , biztos dolgozik és nincs ideje leragadni ! Én szót fogadok a szerelőmnek ! 😉
Ahogy az enyémen is elszaródott a trehányság miatt !
Csak próbálok az ABS kocka fejével gondolkodni.
Dehát pont ez a lényege , hogy hidraulikusan működjenek a szelepek , mert azok tudnak begyógyulni , a tétlenségtől , és a szar öreg folyadéktól !
Te nagyon okos vagy.
Ja, hogy kialudjon.

Akkor elindítod, gurulsz vele három métert, felbakolod, az még egy perc, aztán jöhet az átbaszás.
Már az ABS élesítésére gondolok !